آموزش دکلره کردن مو در خانه و نکات ضروری دکلره کردن

چه در حال حاضر موی بلوند داشته باشید و چه آماده باشید که تارهای نسکافه ای خود را با صورتی پاستلی به مد روز عوض کنید، تغییر شکل شما احتمالا به یک دور (یا دو) سفید کننده مو نیاز دارد. ممکن است فکر کنید مراجعه به یک رنگ‌ساز تنها راه برای دستیابی به سایه‌ای است که بتازگی نظر شما را جلب کرده است. اما امروزه این تنها گزینه نیست. نوآوری در محصولات سفید کننده خانگی و دکلره کردن مو در خانه دیگر امری غیر قابل باور و غیر دسترسی نیست و شما براحتی ولی با احتیاط کامل میتواندی آموزش دکلره کردن مو در خانه را بخوانید و با توجه به اندازه و رنگ موهایتان میتوانید این کار در منزل با کمک یک نفر انجام دهید.

با این حال، دانستن روش مناسب برای انجام آن، می تواند تفاوت را ایجاد کند. پیش از این، راهنمای گام به گام ما به شما آموزش می دهد که چگونه با استفاده از بهترین کیت های سفید کننده مو، موهای خود را سفید کنید. ما همچنین توصیه هایی را در مورد محصولات مراقبت پس از آن ارائه خواهیم داد تا موهای روشن شده خود را روشن و سالم نگه دارید. به پیمایش برای کم کردن ارتفاع در آینده خود ادامه دهید.

آموزش دکلره کردن مو در خانه

آنچه باید قبل از سفید کردن موها و دکلره بدانید

قبل از انتخاب یک رنگ جدید، مهم است که بررسی کنید که آیا با دیدن آموزش دکلره کردن مو در خانه، اینکار برای شما امری ساده است یا خیر! چگونه سفید کننده و پودر دکلره می تواند روی رشته های شما تأثیر بگذارد. قبل از پوشیدن دستکش سفید کننده و شروع به کار، این عوامل را در نظر بگیرید.

پودر دکلره می تواند آسیب زا باشد

سفید کننده مو ، چه در سالن و چه در خانه استفاده شود. همیشه خطر آسیب به موهای شما را دارد. طبق گفته کلینیک، مواد شیمیایی دخیل در فرآیند سفید کردن می توانند الیاف و روغن های محافظ مو را از بین ببرند. هنگامی که این اتفاق می افتد، مو ضعیف تر، نازک تر و آسیب پذیرتر در برابر خشکی و آسیب می شود. درک درستی از سفید کردن موهای خود، انتخاب محصولات مناسب و انجام روتین مراقبت از مو، همگی می توانند به کاهش اثرات منفی آن کمک کنند. با این اوصاف، اگر موهای شما در حال حاضر نشانه‌های آسیب شدیدی را نشان می‌دهد. ممکن است بخواهید رویاهای رنگ موی خود را تا زمانی که موهایتان بهتر تحمل یک دور سفیدکننده را داشته باشند، بیان کنید.

آیا دکلره کردن به مو آسیب می زند

در زمان دکلره کردن باید صبور باشید

دکلره کردن موهایتان می‌تواند فرآیندی زمان‌بر باشد، بنابراین شکیبایی کلیدی است. دستیابی به رنگ دلخواه شما می تواند چندین جلسه طول بکشد، بسته به اینکه رنگ اولیه شما چقدر تیره است. اگر می‌خواهید یک تغییر جدی جدی ایجاد کنید ، مانند سفید کردن موهای قهوه‌ای تیره به بلوند پلاتینی ،ممکن است بخواهید به یک رنگ‌شناس حرفه‌ای اجازه دهید این تغییر را مدیریت کند. روشن کردن موهایتان در این سطوح اغلب به کار و مهارت زیادی نیاز دارد تا درست انجام شود.

قبل از دکلره نباید انجام داد

بهتر است حداقل دو هفته قبل از دکلره کردن موهای خود در منزل موهای خود را رنگ نکنید یا تحت هیچ نوع درمان صافی یا صافی قرار ندهید. آکادمی پوست تنها یک فرآیند شیمیایی را در هر زمان توصیه می کند (رنگ، سفید کننده مو یا کراتین) برای کمک به جلوگیری از آسیب بیش از حد. یک هفته قبل از سفید کردن، همچنین ایده خوبی است که استفاده از ابزار داغ خود را محدود کنید. اگر نیاز به استفاده از گرما دارید، دستورالعمل‌های توصیه‌شده را برای تبدیل آن‌ها به پایین‌ترین صدمه به خود دنبال کنید (البته هرگز محافظ حرارت را نادیده نگیرید). به حداقل رساندن قرار گرفتن مو در معرض عوامل استرس زا می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که تارهای شما به اندازه کافی قوی هستند تا با کمترین صدمه از فرآیند سفید کردن خارج شوند.

آیا قبل از دکلره کردن میشود کراتینه کرد

موهای کثیف بهترین عملکرد را دارند

دکلره کردن موهای تمیز یا چرب نتایج یکسانی را به همراه دارد. اما بسیاری از استایلیست ها این مورد را برای افرادی که پوست حساسی دارند توصیه می کنند. استفاده از سفید کننده روی موهای شسته نشده باعث می شود تا روغن طبیعی پوست سر شما در طی چند روز جمع شود. این روان کننده طبیعی ممکن است به عنوان یک مانع محافظ بین پوست سر و سفید کننده عمل کند و تحریک احتمالی را کاهش دهد. وقتی حدود دو یا سه روز از روزی که می‌خواهید موهایتان را در خانه دکلره کنید می‌گذرید، از شستشو صرف نظر کنید و اجازه دهید روغن‌های پوست سرتان کار خود را انجام دهند.

آموزش دکلره کردن موهای خود در خانه نیاز دارید

موارد زیر برای بهترین تجربه شما برای دکلره کردن موهایتان در خانه میباشد. این چیزی است که شما برای دکلره کردن مو در خانه به آن نیاز دارید:

  • پودر سفید کننده
  • یه تی شرت یا لباس قدیمی
  • حوله گیره ی مو
  • براق کننده یا تونر مو
  • شامپو و نرم کننده بدون رنگ

وسایل لازم برای دکلره

چگونه موهای خود را سفید کنیم

اکنون که با بیشتر موارد دکلره و نکته های آن و تغییر موهایتان بیشتر آگاه شده‌اید، می‌توانید به فرآیند واقعی دکلره کردن موهایتان در خانه بپردازید. بیش از آن چیزی که فکر می‌کنید برای تکمیل تمام برنامه‌های روتین نیاز دارید به خودتان زمان بدهید تا عجله نکنید. در اینجا نحوه آموزش دکلره کردن مو را به شما توضیح خواهیم داد.

مرحله 1: محیط خود را آماده کنید

در صورت امکان، موهای خود را در مکانی با نور و تهویه مناسب سفید کنید. برای جلوگیری از لک شدن موهایتان، سطوح در معرض دید را با حوله یا روزنامه قدیمی بپوشانید. همچنین ایده خوبی است که یک پیراهن قدیمی بپوشید که دیگر در کمد لباس شما نیست. یا یک حوله را روی شانه های خود قرار دهید تا از لباس خود محافظت کنید.

مرحله 2: انتخاب پودر سفید کننده مو

انتخاب پودر سفید کننده مو می تواند فرآیند سفید کردن مو را ساده کند، به خصوص اگر تازه کار هستید. پودرها معمولاً انواع مختلفی دارند که شما با توجه به رنگ و مدل دلخواهتان پودر مورد نظر را انتخاب کنید. اگر شما تجربه اول رنگ آمیزیتان هست میتوانید از کیت رنگ مو استفاده کنید. کیت ها شامل فرمول دقیقی هستند که شما نیاز دارید تا جایی برای خطا کمتر از زمانی که روشن کننده خود را انجام دهید وجود دارد. کیت‌ها معمولاً ابزارهای لازم مانند یک کاسه پلاستیکی، یک برس کاربردی و دستکش‌های لاتکس را در اختیار شما قرار می‌دهند، اما برای اطمینان، جعبه را با دقت بخوانید. در مورد آن، از برچسب موجود پیروی کنید زیرا دستورالعمل ها می تواند در بین محصولات متفاوت باشد.

پودر دکلره خوبخرید پودر دکلره بنفش با کیفیت سوپرکی

اگر موهای قهوه‌ای را در سمت تیره‌تر سفید می‌کنید، از سفیدکننده سیستم روشن‌کننده پیشرفته سوپرکی SUPERKAY استفاده کنید. این محصول همچنین دارای خاصیت نرم کننده بنفش است که به حفظ ته رنگ های برنجی کمک می کند. هر کسی که موهای بلوند تیره، قهوه‌ای روشن و قهوه‌ای متوسط ​​دارد، می‌تواند از کیت سفید کننده و روشن کننده مو استفاده کند. این به طور خاص طراحی شده تا ظاهری زیبا و سفید شده، آمبره یا لایت به شما بدهد.

مرحله 3: پودر دکلره و اکسیدان خود را با هم مخلوط کنید

دستورالعمل های سفید کننده موی انتخابی خود را دنبال کنید و روشن کننده و نرم کننده از قبل تقسیم شده را در یک کاسه ترکیب کنید. به یاد داشته باشید که هنگام استفاده از این فرمول ها همیشه از دستکش استفاده کنید. اگر شما نمیدانید دقیقا چه مقدار از پودر دکلره و اکسیدان را با هم قاتی کنید،راهنمای ترکیب مقدار پودر دکلره و اکسیدان را بخوانید.

مرحله 4: موهای خود را برش بزنید و مواد بزنید

این مرحله از آموزش دکلره کردن مو در خانه مهمترین قسمت است. از گیره های موی خود استفاده کنید تا موهای خشک و شسته نشده خود را به چهار قسمت قابل کنترل تقسیم کنید. مخلوط سفید کننده خود را به طور یکنواخت بر روی هر بخش از موها بمالید، حدود یک سانت از ریشه خود شروع کنید. این قرارگیری کلیدی است زیرا ریشه های شما تمایل دارند سریعتر از ساقه موها روشن شوند. هنگامی که هر بخش از مو را به طور یکنواخت با سفید کننده اشباع کردید، در آخر آن را روی ریشه های خود بکشید.

چگونه در خانه موهای خود را دکلره کنیم

مرحله 5: اجازه دهید مواد شما بماند

دانستن مدت زمان باقی ماندن سفید کننده در موهایتان بسیار مهم است، زیرا پردازش بیش از حد می تواند منجر به سوختگی شدید شود. با این حال، زمان پردازش یک اندازه برای همه نیست: برخی از فرمول ها ممکن است سریعتر (یا کندتر) از بقیه کار کنند. حتماً به برچسب دستورالعمل کیت خود برای جهات خاص اشاره کنید و یک تایمر تنظیم کنید تا بدانید تا چه زمانی باید روی موهای شما بماند.

هر مو دارای سطوح مختلفی از رنگدانه است که سفید کننده (پودر دکلره) باید از طریق آنها حل شود و نتیجه کلی شما به وضعیت و نوع موهای شما و همچنین تیره بودن رنگ طبیعی شما بستگی دارد. هر چه مدت زمان سفید کننده روی موهای شما باقی بماند، رنگدانه بیشتری حل می شود و موهای شما روشن تر می شوند. موهایی با رنگ‌های بلوند موجود راحت‌تر به سمت سایه پلاتینی حرکت می‌کنند. در حالی که سایه‌های تیره‌تر مانند سبزه تیره یا مشکی احتمالاً پس از اولین استفاده از سفید کننده، زرد یا حتی یک رنگ قرمز گرم به نظر می‌رسند.

مرحله 6: موهای خود را بشویید

دستکش های محافظ خود را بپوشید و موهای خود را کاملا با آب ولرم شامپو بزنید تا آخرین اثر سفید کننده از بین برود. بعد از شستن از یک نرم کننده و ماسک مو مغذی اضافی استفاده کنید. اما می توانید محصولی مانند نرم کننده تقویت کننده مناسب موهای خشک ناشی از دکلره فیدل حاوی جوانه گندم را نیز خریداری کنید. آن را با شامپو مربوطه ترکیب کنید. ترکیب یک پک تقویت کننده می تواند به تقویت مو از داخل به بیرون کمک کند، برای ترمیم موهای سفید شده عالی است.

ماسک مو جوانه گندم فیدلخرید ماسک مو جوانه گندم مناسب موهای خشک فیدل

مرحله 7: موهای خود را رنگ کنید

هفتمین مرحله آموزش دکلره کردن مو در خانه که با توجه به میزان روشن شدن موهایتان میباشد. با دکلره کردن موهای شما روشن میشود، اما احتمالاً ظاهر نهایی مورد نظرتان را به شما نمی دهد. این جایی است که یک براق کننده مو یا تونر اصلاح کننده رنگ وارد می شود. این محصولات رنگ های برنجی ناخواسته را در رنگ موهای شما خنثی می کنند تا ظاهری سفارشی تر و ابعادی تر داشته باشند. یکی از بهترین راه های ما برای خنک کردن موهای سفید شده با رنگ گرم، استفاده از شامپو ضد زردی ایروس است که موها را بلوند مرواریدی یا بلوند یخی است. این فرمول‌های نیمه دائمی به تعادل رنگدانه‌های قرمز یا نارنجی در موهای شما کمک می‌کنند تا بلوندی یخی تر داشته باشید.

دکلره مو در خانه

آیا می توانید موهای خیس را سفید کنید؟

همانطور که در بالا آموزش دکلره کردن مو در خانه را خواندید حال این سوال برای شما پیش میآید که موی خیس برای این کار بهتر است یا خیر؟ دکلره کردن موهای خیس برای تغییرات عمده رنگ موثر نیست. شما باید دستورالعمل های پودر سفید کننده مو را تا حد امکان دقیق دنبال کنید، و آنها به طور کلی توصیه می کنند که از سفید کننده برای موهای خشک استفاده کنید. آب روی موهای شما سفید کننده را نیز رقیق می کند و در نتیجه تغییر رنگ ظریف تری ایجاد می کند. این برای کسانی که فقط می خواهند رنگ خود را چند سطح بالا ببرند مفید است، اما این لزوما به این معنی نیست که ایده خوبی است. موهای خیس شکننده تر از موهای خشک هستند (به این معنی که فضای بیشتری برای آسیب وجود دارد). در صورت شک، سفید کردن موهای خیس را به افراد حرفه ای بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هر هفته کالاهای جدید اضافه می کنیم!

اگه میخوای از تخفیفات شگفت انگیز ما جا نمونی، شماره موبایلت رو بزار بهت پیامک میدیم!

سبد خرید

ورود

ورود | ثبت نام
Instagram YouTube linkedin Telegram
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
اطلاع از مقالات و تخفیفات

میخوای همراه با مقالات کد تخفیف هم برات ارسال کنیم؟

آدرس ایمیلت رو وارد کن تا جا نمونی!