آیا کرم ضد چین و چروک واقعا تاثیر گذار است؟

شاید شما هم به داستان‌های علمی تخیلی و فیلم‌هایی که در آن از موجودات فضایی سخن به میان رفته، علاقمند باشید. اگر همیشه در عوالم فرازمینی سیر میکنید، حتما این رویای زیبا به ذهن شما هم راه یافته است، رویای اینکه یک بشقاب پرنده از یک سیاره‌ی صلح‌طلب بیاید، نور سفید بشقاب پرنده وقتی در پارک نزدیک خانه در حال پیاده‌روی هستید به ما بتابد و ما را به داخل بشقاب پرنده راهنمایی کند تا راز پوست سفید و صاف و صیقلی را به ما بگوید. اما شاید از تاثیرات کرم ضد چین و چروک قرار است با ما صحبت کند.

کرم ضد چروک

راز پوست صاف و شفاف

تصوری که از موجودات فضایی خدمه در بشقاب‌پرنده دارید چگونه است؟ آدم‌های سبز کوچک با چشم‌های سیاه درشت و پوستی درخشان و صیقلی یا موجودات خاکستری با پوست ضخیم و پراز چروک؟ اگر موجوداتی با پوست صاف و صیقلی مرا به بشقاب‌پرنده دعوت کنند از آنها درخواست میکنم تا راز صاف بودن پوست‌شان را به من بگویند یا فرمولاسیون یک کرم ضدچروک قوی را یادم بدهند تا کرم را درست کنم وهم به مادربزرگم هدیه بدهم و هم با فروششان حسابی ثروتمند شوم. اگر هم بشقاب پرنده پر ازموجودات با پوست خشن و چروک باشد، همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا به انسان‌های دیگر ثابت کنم با اینکه پوست این موجودات زیبا نیست؛ اما فارغ از آن این موجودات مهربان هستند البته باتوجه به تمایل دیوانه‌وار انسان‌ها به زیبایی مخصوصا زیبایی پوست، بعید میدانم حرف مرا باور کنند.

آیا کرم های چین و چروک واقعا تاثیر گذار هستند

واقعا چرا ما انسان‌ها اینقدر به زیبایی اهمیت می‌دهیم؟ یک نمونه از این اهمیتی که ما برای زیبایی قائلیم مربوط می‌شود به چین و چروک. کابوس همه‌ی ما صدمه‌ای است که افزایش سن بر زیبایی ما وارد می‌کند. البته ابزار زیادی برای مقابله و به تعویق انداختن پیری و ایجاد چین و چروک اختراع شده‌است اما شاید هیچکدام از آنها مثل محصولات آدم فضایی‌ها نباشد. شاید هم محصولات ضد چروک ما بهتر از محصولات اورانوس باشد کسی چه میداند؟ شاید بد نباشد کرم ضد چین و چروک انسان‌ساز را بررسی کنیم.

چرا چین و چروک ها به وجود می‌آیند؟

1.افزایش سن: افزایش سن به دوعلت موجب ایجاد چین و چروک می‌شود. اولین علت کاهش خاصیت ارتجاعی پوست است و علت دوم ارتباط معکوس بین افزایش سن و چربی پوست است. با افزایش سن چربی و رطوبت پوست کاهش پیدا می‌کند و موجب ایجاد چین و چروک می‌شود. در هر صورت ما انسان هستیم و هنوز هم سوار بر بشقاب پرنده نشدیم پس نمیتوانیم از عوارض افزایش سن در امان بمانیم. کرم‌ ضد چروک باتوجه به خاصیت مرطوب‌کنندگی که دارد، می‌تواند میزان چروک‌هایی در اثر کهولت سن ایجاد می‌شوند را،تاحدودی کنترل کند.

علت چین و چروک صورت

2.حرکات صورت: خندیدن، اخم کردن، بالا دادن پیشانی و ابروها هنگام تعجب و دیگر حرکات صورت، موجب می‌شوند که در گذر زمان و باتوجه به تکرر این حرکات در طی سالیان متمادی، چین و چروک‌های بیشتری ایجاد شوند. در کنار استفاده از محصولات ضد چروک، باید حرکات صورت خود را تا حدی کنترل کنید.

3.اشعه‌های مضر: اشعه‌های مضر خورشید، موجب می‌شوند که پوست شما مستعد چروک بیشتری شود. اشعه‌های مضر خورشید بسیار به زیبایی و سلامت پوست انسان آسیب می‌رسانند بنابراین استفاده از کرم ضدآفتاب بسیار ضروری و واجب است. میدانم که حتما می‌پرسید کرم ضد آفتاب آدم فضایی‌ها چیست که با وجود اینکه همیشه در معرض تشعشعات کیهانی هستند مشکلی برای‌شان پیش نمی‌آید؟ نمیدانم اما شاید بدنه‌ی بشقاب پرنده آن‌ها حسابی در برابر تشعشعات مقاوم است. ما انسان‌ها می‌توانیم از کرم چند منظوره سی سی کرم استفاده کنیم چون ضمن خواص ضدآفتابی که دارد، می‌تواند به عنوان یک محصول ضد چروک هم عمل کند.

کرم ضد چین و چروک چه کاری انجام می‌دهد؟

 کرم‌ ضد چروک، چروک‌ها را از بین نمی‌برد بلکه روند ایجاد چروک را کند می‌کنند. این کرم‌ها پوست را جهت افزایش کلاژن‌سازی، افزایش رطوبت و غده‌ی سبوم را جهت افزایش چربی پوست تحریک می‌کنند و روند پیری را به تعویق می‌اندازند. در کنار این کارها، محصولات ضد چروک، پوست را پاکسازی می‌کنند و موجب می‌شوند که پوست درخشان‌تر، شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر بیاید.

 شما نمی‌توانید از کرم‌ ضد چین وچروک انتظار معجزه داشته‌باشید به دو دلیل:

1.این کرم‌ها هنوز از فناوری آدم فضایی ها استفاده نمیکنند و فرمولاسیون آنها هم از یک بشقاب‌پرنده سرقت نشده است پس تاثیر فضایی و عجیب و غریبی نخواهند داشت.

 2 این کرم ضد چروک انسان‌ساز در واقع چروک‌هارا از بین نمی‌برد بلکه از بروز آنها تا حدی پیشگیری می‌کند همچنین استفاده از این کرم‌ها نیازمند به صبر و استمرار فراوان است چرا که تحریک پوست برای کلاژن‌سازی و افزایش چربی پوست، یک فرایند زمان‌بر است و یک شبه اتفاق نمی‌افتد.

کرم

ترکیبات کرم ضد چین و چروک

کلاژن

معروف ترین ماده‌ی ضد چروک، کلاژن است. کلاژن یک نوع پروتئین است که در بافت‌های پیوندی بدن مثل پوست وجود دارند و بر اثر ازدیاد سن کاهش پیدا می‌کنند. همچنین کلاژن موجب می‌شود که خاصیت ارتجایی پوست افزایش یابد در نتیجه می‌تواند روند پیری را به تعویق بیندازد. کلاژن در کرم‌ های ضد چروک از ترکیبات ثابت است.همانطورکه اشاره کردیم بر اثر افزایش سن کلاژن‌سازی کاهش می‌یابد. افزون بر خود کلاژن، ترکیباتی که بتوانند با تحریک بخش‌هایی از پوست، ساخت کلاژن را افزایش دهند هم می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. از این مواد می‌توان به پتیدها اشاره کرد.

سلول‌های بنیادین

سلول‌های بنیادین از مهم‌ترین ترکیبات و اجزایی هستند که جهت ترمیم بافت‌ها به کار می‌روند. از این سلول‌ها جهت بهبود پوست و عوارض ناشی از پیری پوست نیز می‌توان بهره برد. سلول‌های بنیادین قابل استفاده در محصولات مراقبت پوستی میتوانند از گیاهانی مثل یاس و میوه‌هایی مثل انگور، ملون یا سیب استخراج شوند و در محصولات و کرم‌های ضدچروک مورد استفاده قرار بگیرند.

آنتی اکسیدان

حتما با آنتی ‌اکسیدان‌ها و خواص بی‌نظیر آن‌ها جهت مراقبت از پوست و مو و از بین بردن رادیکال‌های آزاد، آشنا هستید. از بهترین و اثرگذار ترین آنتی اکسیدان‌ها می‌توان به کیو10 که به طور طبیعی در بدن انسان تولید می‌شود و ویتامین ای که از طریق مصرف خوراکی‌ها و مکمل‌هایی مثل دانه‌های روغنی تامین می‌شود، اشاره کرد. این دو ترکیب، رادیکال‌های آزاد ناشی از آلودگی‌های محیطی را خنثی می‌کند و از پوست مراقبت می‌کند. آنتی اکسیدان به واسطه خاصیت مراقبتی که دارد در محصولات ضد چروک و مراقبت پوستی نیز استفاده می‌شود.

ترکیبات کرم ضد چروک

بهترین برندهای کرم ضد چروک ایرانی

کرم ضد چروک هیدرودرم

برند هیدرودرم برترین برند تولید محصولات مراقبت پوستی از دید مشتریان است. کرم‌ های ضد چین و چروک این برند، دارای مواد اولیه‌ی ارگانیک هستند و حاوی مواد مغذی و ویتامین‌هایی مثل ویتامین سی، ای و آ هستند.

ضد چروک الی‌ژن

این برند ایرانی، تحت لیسانس سوئیس به فعالیت می‌پردازد. کرم‌ ضد چروک تولید شده توسط این برند، حاوی خاویار است که به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند. ترکیبات دیگر این محصول ویتامینه و بسیار مغذی هستند و این محصول را به یک محصول کارآمد تبدیل کرده‌اند. قیمت این محصول نسبت به نمونه‌های دیگر کمی بالاتر ایت که به علت ترکیبات به کار رفته درآن است.

کرم آردن

برند آردن تولید کننده‌ی محصولات ضد چروک برای پوست‌های حساس است. اگر پوست شما مستعد حساسیت است و نمی‌توانید از محصولات عطردار استفاده کنید پیشنهاد ما به شما برند آردن است که برای انواع پوست‌ها تولید می‌شود و یک لایه‌بردار خوب نیز به‌ شمار می‌رود.

کرم پریم

کرم ضد چین و چروک پریم جهت پیش‌گیری از ایجاد چین و چروک بسیار موثر است و توصیه می‌شود که از 30 سالگی استفاده شود تا شما را به بهترین نتیجه برساند. این محصول حاوی کیو10 و ویتامین ای است که از پوست مراقبت می‌کند.همچنین ترکیبات این محصول حاوی امگا7 است که موجب سفت شدن پوست و عدم افتادگی آن براثر کهولت سن می‌شود.

کرم سینره

از مهم‌ترین ترکیبات ضد چروکی که در مقاله به آن اشاره شد، ویتامین ای و کیو10 بود که هردو این ترکیبات در کرم‌های ضد چروک سینره استفاده شده‌اند تا با خاصیت آنتی اکسیدانی که دارند، از پوست مراقبت کنند و روند پیری را به تعویق بیندازند.

ضد چروک سی گل

کرم ضد چروک سی گل حاوی ویتامین ای است که موجب مراقبت از پوست و مبارزه با رادیکال‌های آزاد می‌شود. این محصول حاوی ویتامین سی نیز هست که به پوست طراوات و شادابی میبخشد و با لایه‌برداری از پوست موجب درخشان‌تر به نظر رسیدن ان می‌شود.

کرم فابریگاس

فابریگاس حاوی آنتی اکسیدان کیو10 است که مثل یک جنگنده در برابر رادیکال‌های آزاد عمل می‌کند و آنها را به مبارزه می‌طلبد. این محصول ضد چروک جهت استفاده در شب تولید شده و موجب کلاژن‌سازی و تقویت پوست در شب و هنگام خواب می‌شود. این محصول باید به صورت مداوم، هرشب چهل و پنج دقیقه الی نیم ساعت قبل از خواب استفاده ‌شود تا بهترین اثر را داشته‌باشد.

دکتر ژیلا

کرم ضد چروک دکتر ژیلا دارای ویتامین ای است که از فواید بی‌شمار آن برای محافظت از پوست مطلع هستیم. این کرم همچنین دارای خاصیت مرطوب‌کنندکی وآبرسانی به پوست است که موجب می‌شود روند پیری به تعویق بیفتد. در کنار مزایا و ترکیبات بی‌نظیر این محصول، قیمت آن نسبت به دیگر برندها به‌ صرفه‌تر است.

محصولات شفاخوشه

کرم بوتاکس شفاخوشه، یک محصول ایرانی و کاملا ارگانیک است که از مواد اولیه‌ی دارویی و طبیعی در آن استفاده شده‌است. این محصول با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، موجب به تعویق افتادن روند پیری می‌شود.

چین و چروک صورت

کرم ضد چروک خارجی

نوکس:این برند یک برند فرانسوی است که نه فقط کرم ضد چروک روز و شب بلکه لوسیون ضد چروک هم تولید می‌کند. این محصول موجب پاکسازی پوست و کاهش عوارض ناشی از پیری مثل کدر شدن و لک‌های پوستی می‌شود.

لیراک: این برند نیز فرانسوی بوده و از بهترین کرم‌ های ضد چین و چروک خارجی محسوب می‌شود. مواد اولیه‌ی مورد استفاده در این محصول ارگانیک بوده و موجب افزایش رطوبت پوست و کلاژن‌سازی می‌شود.

لورال:این محصول فرانسوی نیز از بهترین کرم‌ های ضد چروک بازار است که دارای خاصیت لایه‌برداری بوده و موجب درخشان‌تر و شاداب‌تر شدن پوست می‌شود. این محصول با توجه به ترکیبات بی‌نظیری که دارد، روزانه چندین میلیون سلول پوستی را ترمیم میکند و به کند شدن روند پیری کمک می‌کند.

چطوری پوست صاف و شفافی داشته باشیم

چگونه محصول ضد چروک مناسب انتخاب کنیم؟

مهم‌ترین فاکتوری که باید برای انتخاب محصول در نظر داشته‌باشید، چرب بودن یا خشک بودن پوستتان است. اگر شما پوست خشکی دارید حتما متوجه شده‌اید که هنگامی که در آفتاب هستید و کرم ضدآفتاب نزدید، پوست شما شروع به جمع شدن و خارش میکند یا زمانی که بیش از حد از آب و مواد شوینده استفاده می‌کنید، پوست شما یک حالتی شبیه به جمع شدن پیدا می‌کند و بسیار نازک و آسیب پذیر می‌شود. در چنین مواقعی پوست خشک شما به حدی زبر می‌شود که شما هنگام لمس کردن پوست خود،عمیقا آرزوی سفر با بشقاب پرنده را خواهید کرد تا بلکه آدم‌فضایی‌ها راهکاری به شما ارائه کنند اما اگر نظر من را بخواهید، بهتر است قبل از رسیدن به سالمندی، شروع به استفاده از کرم ضد چروک کنید. اگر تا به حال در شرایط مشابه با چیزی که اشاره کردم قرار گرفته‌اید، تصور اینکه با افزایش سن پوست شما چه حالتی پیدا می‌کند و این حالت چقدر آزاردهنده خواهدبود، کار سختی نیست. اگر شما پوست چربی دارید باید بدانید که این چربی ماندگار نخواهد بود و شما هم روزی خشکی، آسیب‌پذیری و زبری پوست خود را حس خواهید کرد چرا که این شرایط از عوارض افزایش سن است.

کرم ضد چین و چروک مناسب چه سنی است

کرم ضد چروک مناسب چه افرادی است؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده‌باشد که آیا این محصولات مناسب شما هستند یاخیر؟ به طور کلی استفاده از محصولات ضد چروک توصیه می‌شود چرا که مسیر افزایش سن و پیری غیرقابل فرار است مگر اینکه توسط یک بشقاب پرنده دزدیده شوید و آنها بتوانند روند پیری را متوقف کنند اما فعلا چنین امکانی وجود ندارد پس بهتر است فعلا با روش‌های انسانی و زمینی پیش برویم . همانطور که گفتیم قبل از استفاده از کرم ضد چروک باید پوست خود را بشناسید. اگر پوست شما خشک است، مستعد چین و چروک بیشتری هستید و بعد از 20 سالگی می‌توانید از کرم روز یا شب ضد چروک استفاده کنید. اگر پوست چربی دارید بهترین زمان برای استفاده از این محصولات پس از 30 سالگی است.

نکات ضروری برای جوان ماندن پوست

درنظر داشته باشید که حتی در صورت استفاده‌ی مداوم از محصولات ضد چروک اگر تغذیه‌ی مناسبی نداشته‌باشید، از ضدافتاب استفاده نکنید، دخانیات استعمال کنید و استرس خود را کنترل نکنید، این کرم‌ها کمک چندانی برای کاهش ایجاد چین و چروک نخواهندکرد.

در نظر داشته‌باشید که این کرم‌ها دارای عوارضی نیز هستند پس بهتر است برای انتخاب مناسب از یک مشاور کمک بگیرید. از عوارض این محصولات می‌توان به تحریک پوست و ایجاد حساسیت، قرمزی،خارش و سوزش پوست اشاره کرد. در ترکیبات کرم‌ های ضد چروک از مواد اسیدی استفاده می‌شود که ممکن است با پی اچ پوست شما همخوانی نداشته باید پس در انتخاب محصول مناسب دقت کافی داشته‌باشید.

کلام آخر

حفظ زیبایی و طراوت ظاهری جهت ارتقا روحیه در موسم سالمندی بسیار حیاتی و تاثیرگذار است. باتوجه به پیشرفت‌هایی که در صنعت زیبایی رخ داده‌است، راهکارهای زیادی جهت مبارزه با تاثیرات منفی افزایش سن بر زیبایی ایجاد شده‌است. کرم‌ های ضد چروک می‌توانند مناسب‌ترین روش پیشگیری و به تعویق انداختن عوارض ازدیاد سن برزیبایی باشند. اگر هنوز به میان‌سالی نرسیده‌اید اما؛ میخواهید از بروز چین و چروک تا حد امکان جلوگیری کنید، پیشنهاد ما به شما 1. استفاده از کرم ضد چروک 2. پیدا کردن یک بشقاب پرنده  با خدمه‌ی صلح طلب تا با شما کمک کنند. روش‌های دیگری که برای نابودی با چین و چروک استفاده می‌شوند، ممکن است سریع‌تر عمل کنند و چین و چروک را کاملا محو کنند؛ اما عوارضی هم دارند و می‌توانند در طولانی مدت آسیب‌زا باشند. اگر جهت انتخاب محصول یا روش مناسب برای از بین بردن چین و چروک‌های صورتتان به مشاوره و راهنمایی نیاز داشتید،

3 دیدگاه در “آیا کرم ضد چین و چروک واقعا تاثیر گذار است؟

  1. آرش گفت:

    مقاله خیلی کاملی بود مخصوصا بخش معرفی کرم‌های ضد چروک
    محصولات آرایشی ام میتونه باعث ایجاد چین و چروک روی سطح پوست بشه؟

    1. فاطمه پویامهر گفت:

      مرسی از همراهیتون. برخی محصولات آرایشی سیب سلامت ندارند و اگر فیک باشند احتمال بوجود آمدن مشکل زیاده

  2. آرش گفت:

    کمتر مقاله ای پیدا میشه که بدون تعصب درباره‌ی کرم‌های ضد چروک صحبت کنه…
    عالی بود. نظرتون درباره تاثیر کرم‌های آبرسان روی پوست خشک چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هر هفته کالاهای جدید اضافه می کنیم!

اگه میخوای از تخفیفات شگفت انگیز ما جا نمونی، شماره موبایلت رو بزار بهت پیامک میدیم!

سبد خرید

ورود

ورود | ثبت نام
Instagram YouTube linkedin Telegram
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
اطلاع از مقالات و تخفیفات

میخوای همراه با مقالات کد تخفیف هم برات ارسال کنیم؟

آدرس ایمیلت رو وارد کن تا جا نمونی!