بهترین ماسک صورت ورقه ای برای جای جوش و لک

ماسک گذاشتن روی صورت یکی از جدیدترین و سرگرم کننده ترین ترندها در مراقبت از پوست است. ماسک‌های ورقه‌ای شما را تشویق می‌کنند که ۱۵ دقیقه از روز پرمشغله خود را کنار بگذارید و در حالی که صورتتان شاداب می‌شود، استراحت کنید. اگر هنوز ماسک زدن را امتحان نکرده اید، مطمئناً یکی از تجربیات جدید مراقبت از پوست مورد علاقه شما خواهد بود. اما چه چیزی یک ماسک ورقه ای را نه تنها سرگرم کننده، بلکه یک محصول مراقبت از پوست بسیار موثر می کند؟ بیایید به نحوه عملکرد ماسک های ورقه ای نگاه کنیم.

دنیای عجیب و شگفت انگیز ماسک های صورت در سال های اخیر شکوفا شده است. زمانی که مردم به کرم‌ها و خاک‌رس‌ها چسبیده بودند، اکنون به سراغ ماسک‌های آنزیمی، زغال‌سنگ و ورقه‌ای می‌روند.با این حال، در حالی که ماسک‌های ورقه‌ای اکنون بخشی از استانداردهای رایج زیبایی هستند، این امکان وجود دارد که هرگز وقت نگذارید تا در مورد کارهایی که واقعاً برای پوست شما انجام می‌دهند یا نحوه استفاده صحیح از آن‌ها یاد بگیرید. پس همراه باشید تا بهترین ماسک صورت ورقه ای برای جای جوش را به شما پیشنهاد دهیم.

ماسک صورت گیاهی

ماسک صورت ورقه ای چیست؟

ماسک های ورقه ای ماسک هایی به شکل صورت هستند که معمولاً از تکه های پارچه نازک ساخته می شوند. این پارچه سوراخ هایی برای چشم ها، دهان و بینی شما دارد اما در غیر این صورت صورت شما را کاملا می پوشاند. آن‌ها در سرم‌هایی آغشته شده‌اند که حاوی موادی هستند که به جای شستشو، روی پوست باقی می‌مانند. ماسک‌های صورت می‌توانند روشی مؤثر برای ارائه مواد مغذی و درمانی مراقبت از پوست به شکلی بسیار غلیظ باشند.

آنها با پوشاندن صورت با مدلی ماسکی که شما انتخاب میکنید برای مدت زمان معینی، معمولاً 10-20 دقیقه، عمل می کنند. این تایم باعث میشود تا مواد ماسک به سطح پوست نفوذ کرده و اثر بگذارند. در حالی که آنها می توانند یک راه حل سریع برای التهاب و لکه های خشک باشند، فواید آنها موقتی است، به این معنی که باید آنها را در کنار سایر محصولات مراقبت از پوست موثر استفاده کنید.

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای برای جای جوش

ابتدا صورت خود را تمیز کنید تا تمام آلودگی، چربی و آلودگی های اضافی از بین برود. سپس ماسک خود را باز کنید و محل برش چشم و ماسک را برای قرارگیری مناسب پیدا کنید. برش های چشم و دهان را روی صورت خود قرار دهید و ماسک را روی پوست خود صاف کنید. این پد ورقه ای ماسک را در جای خود نگه می دارد تا زمانی که سرم روی پوست شما کار کند. پس از حدود 15 دقیقه، ماسک خود را بردارید و آن را بیرون بیندازید، زیرا ماسک ها فقط یک بار مصرف هستند. ممکن است مقداری سرم اضافی روی سطح پوست باقی بماند. نیازی به شستشوی آن نیست ،فقط آن را روی دست‌ها، گردن یا هر جایی که نیاز به کمی آب اضافی دارد، تغییر دهید.

ماسک صورت ورقه ای چه کاری انجام می دهد؟

مزایای ماسک ورقه ای برای جای جوش فقط به یک چیز محدود نمی شود. همه چیز به فرمول ماسک خاصی که استفاده می کنید بستگی دارد. مزایای محبوب عبارتند از آبرسانی، صاف کردن و نرم کنندگی، یکنواخت کردن رنگ پوست و افزایش درخشندگی برای داشتن ظاهری سالم. ماسک های نمونه های دیگری نیز دارد که  شامل سایر موارد مانند پف زیر چشم، جوش، چین و چروک و غیره استفاده کرد.

به خاطر داشته باشید، حتی بهترین ماسک ورقه ای نباید جایگزین هیچ محصول دیگری در روتین مراقبت از پوست شما شود. آنها به منظور تکمیل بقیه مراحل مراقبت از پوست شما در مواقعی هستند که به کمی آبرسانی اضافی نیاز دارید. ماسک‌ها را می‌توان هر زمانی که می‌خواهید پوست خود را درمان کنید، استفاده کنید.

ماسک ورقه ای برای جای جوش

آیا ماسک های ورقه ای بهتر از ماسک های دیگر هستند؟

ماسک های صورت لزوما بهتر از ماسک های دیگر نیستند و برعکس آن نیز صادق نیست. لازم نیست تصمیم قاطعانه ای برای انتخاب یکی از دیگری بگیرید. همه چیز در مورد انتخاب ماسک مناسب برای همان لحظه است. زمانی که فرصت کمی دارید و عجله دارید و نیاز به برداشتن سریع دارید، یک ماسک ورقه ای را امتحان کنید. به طور معمول، این نوع ماسک برای ارائه نتایج فوری و قابل مشاهده شناخته می شود. ماسک های دیگر ممکن است برای دیدن تغییرات پایدار در طول زمان بهتر باشند.

به طور کلی، یکی از تفاوت‌های بزرگ ماسک‌های ورقه‌ای با سایر ماسک‌های صورت این است که نیازی به شست‌وشو ندارند و پس از استفاده احساس سبکی و شادابی میکنید.

بهترین ماسک ورقه ای صورت برای پوست جوش دار و چرب

در حالی که ماسک صورت ورقه ای برای جای جوش یک درمان طولانی مدت برای آکنه یا جوش نیستند، اما می توانند به آرام کردن پوست ملتهب و جلوگیری از جوش کمک کنند. به دنبال اسید سالیسیلیک، بنزوئیل پراکسید و مواد طبیعی مانند ماست و پاپایا باشید تا پوست مرده و مواد مسدود کننده منافذ را از بین ببرید.

 

بهترین ماسک صورت روشن کننده

ماسک صورت دیگنیتی درخت چای برای پوست چرب

ماسک صورت دیگنیتی حاوی درخت چای، به دلیل داشتن عصاره درخت چای خاصیت آنتی اکسیدانی و تمیز کنندگی منافذ پوست را دارد. این ماسک چای صاف کننده و شفاف کننده پوست و هم چنین ضد حساسیت است و به دلیل داشتن فرمولاسیون ویژه مناسب برای استفاده انواع پوست به خصوص پوست حساس و آکنه دار است.

این ماسک صورت ورقه ای برای جای جوش فوق العادست. ماسک چای تمام خواص درخت چای را به پوست شما می‌رساند. قرار دادن ماسک در روتین هفتگی مراقبت از پوست صورت، به شما برای داشتن پوستی سالم و درخشان و عاری از هرگونه عوامل آلودگی بسیار کمک می‌‌کند و خرید ماسک صورت مناسب و سازگار با پوست بسیار اهمیت دارد.

ماسک صورت پاکسازی دیگنیتی مدل نارگیل

این ماسک صورت پاکسازی دیگنیتی مدل نارگیل حاوی سه ترکیب فوق العاده آبرسان یعنی هیالورونیک اسید، عصاره نارگیل و شیر است که یک سرم شیری را می‌سازند. آبرسانی پوست با ماسک دیگنیتی شیرنارگیل از پیری زودرس پوست و ظاهرشدن خطوط سطحی یا چروک‌های عمیق‌تر در آینده، جلوگیری می‌کند. همچنین تازگی و شادابی فوق العاده‌ای به پوست می‌بخشد که بلافاصله می‌توانید لطافت و راحتی پوستتان را احساس کنید.

در صورتی که بعد از آبرسانی پوست با این ماسک فاشیال شیر و ناگریل از مرطوب کننده استفاده کرده و از شوینده و تونرهای مناسب پوست خود نیز استفاده کنید، این ماسک می‌تواند حداقل یک هفته پوست شما را هیدراته نگهدارد.

 درخشان کننده صورت دیگنیتی مدل عسل

ماسک‌ صورت درخشان کننده عسل از پرکاربردترین محصولات مراقبت از پوست به شمار می آیند. این محصولات با خاصیت آبرسانی و تغذیه کنندگی خود، می‌توانند بسیاری از مشکلات پوستی را بهبود بخشند. ماسک ورقه ای عسل دیگنیتی با برخورداری از خواص طبیعی و شگفت انگیز عسل، برای جوانسازی و آبرسانی پوست طراحی شده است. عسل یک آبرسان قوی و طبیعی است که با نفوذ به عمق منافذ پوست، پوست را آبرسانی و جوانسازی کرده و لطافت پوست را بهبود می‌بخشد.

از خواص ماسک ورقه ای عسل می‌توان به آبرسانی عمیق و حفظ رطوبت در پوست اشاره کرد. از دیگر فواید ماسک ورقه ای عسل ضد قارچ و ضد باکتری بودن آن است و باعث از بین رفتن جای جوش و لک و ترمیم و بازسازی پوست می‌شود.

سفت کننده صورت دیگنیتی مدل تمشک

ماسک صورت سفت کننده دیگنیتی کاملا اورگانیک و طبیعی می‌باشد و تمام خواص ضد چروک میوه اصلی را به پوست شما میرساند. این ماسک منافذ پوست را تمیز می کند و با ایجاد حس طراوت وشادابی در پوست باعث بهبود یک سری از عارضه‌های پوستی میشوند در این میان ماسک‌های ورقه‌ای به علت سهولت استفاده بسیار مورد توجه و محبوبیت خاصی قرار گرفته‌اند.

 مهم‌ترین تاثیر ماسک‌های صورت آبرسانی و هیدراته کردن پوست است و بهترین تاثیر را بر روی پوست وقتی می‌گذارند که به صورت درست روی پوست قرار گرفته و محکم به آن چسبیده باشند، جالب است بدانید مخترع ماسک‌های ورقه‌ای ژاپنی‌ها بوده‌اند و کره‌ای‌ها اولین مصرف‌کننده این نوع از ماسک‌ها بودند

ماسک صورت ورقه ای برای پوست خشک

و ماسک صورت آرامش بخش دیگنیتی مدل خیار برای پوست خشک

ماسک آرامش بخش دیگنیتی مدل خیار یکی از محصولات پر فروش شرکت دیگنیتی است که قصد داریم به معرفی آن بپردازیم. ماسک ورقه ای خیار و نعنا دیگنیتی به صورت پد تهیه شده و محصولی کاملا ارگانیک و طبیعی ‌است که می تواند تمام  خنک کنندگی میوه اصلی را به پوست شما برساند. این ماسک به دلیل دارا بودن خاصیت آبرسانی و ضد التهابی به سفتی و افزایش مقاومت پوست کمک می کند و در نهایت موجب جوان سازی پوست شما می گردد.

ماسک صورت آرامش بخش دیگنیتی، به دلیل داشتن عصاره خیار و نعنا، دارای خاصیت خنک کنندگی و ضد التهابی است که می تواند منافذ پوست را از هرگونه آلوگی پاک کند. این ماسک مرطوب کننده و آبرسان قوی است و از افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری می کند. همچنین این محصول به دلیل داشتن خواص ضد التهابی، التهاب پوست را از بین می برد و پوست را صاف و یکدست می کند.

آبرسان صورت دیگنیتی مدل آلوئه ورا

خواص ماسک ورقه ای آلوورا، به دلیل دارا بودن آلوئه ورا مناسب برای از بین بردن لک، جای جوش، سوختگی و جای زخم است و به علاوه دارای خاصیت آبرسانی بالا و قوی است. همچنین این ماسک دارای خاصیت جوان سازی و جلوگیری از افتادگی پوست است و از التهاب پوست جلوگیری و پوست صورت را خنک می‌کند و مناسب برای استفاده افراد دارای پوست خشک است. ماسک‌ صورت آبرسان در حفظ سلامتی و بهبود کیفیت پوست و ایجاد احساس شادابی و طراوت در آن تاثیر زیادی دارد. اگر همراه با روتین مراقبتی پوست خود به طور منظم از ماسک‌های مورد نیاز پوست هم استفاده کنیم به بهبود کیفیت پوست، طراوت و شادابی و رفع مشکلات آن کمک می‌کنیم. ما-سک ورقه ای آلوورا برای همه خانم‌ها و آقایان مناسب است، این محصول یکبار مصرف بوده و پس از استفاده نیازی به شستشوی پوست نیست.

ماسک صورت ضد چروک دیگنیتی مدل آووکادو

ماسک صورت ضد چروک دیگنیتی مدل آووکادو باعث آب رسانی، مرطوب سازی و لایه برداری پوست می شود. این ماسک رطوبت از بین رفته پوست را بر می گرداند و پوست شما را جوان تر نشان می دهد. آووکادو پوست شما را با طیف وسیعی از ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و مواد نرم کننده برای مبارزه با خشکی پوست مخصوصا در فصل زمستان، تغذیه می کند. در فصل های سرد، پوست های حساس به دلیل خشکی بیش از حد پوسته پوسته می شوند، خشکی پوست می تواند سوزش را هم به دنبال داشته باشد. آووکادو با خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد کمک می کند تا پوستی نرم و شفاف داشته باشید.ماسک ورقه ای دیگنیتی

آیا می توانید از ماسک های ورقه ای دوباره استفاده کنید؟

یکی از مزایای ماسک هایی که در شیشه ها و لوله ها قرار می گیرند این است که کاربردهای بسیار کمی دارند. از طرف دیگر ماسک های ورقه ای یکبار مصرف هستند. آنها قرار است سرم کافی را در خود نگه دارند تا یک بار پوست شما را هیدراته یا روشن کنند. سعی نکنید دوباره از آنها استفاده کنید. به همین دلیل است که ماسک های ورقه ای معمولاً با قیمت پایین تری نسبت به سایر ماسک ها یافت می شوند.

کلام آخر

لایه برداری به عنوان یک راه سریع و آسان برای دادن درخشندگی به پوست مورد توجه قرار می گیرد. این فرآیند که شامل از بین بردن سلول های مرده پوست است  می تواند تیرگی را کاهش دهد و حتی رنگ پوست و شرایطی مانند آکنه را بهبود بخشد. ماسک صورت ورقه ای برای جای جوش میتواند تا حد زیادی لک و جوش شما را برطرف کند. به طور خلاصه، تعداد دفعاتی که در هفته لایه برداری می کنید به نوع پوست شما و آنچه می خواهید به آن برسید بستگی دارد.

2 دیدگاه در “بهترین ماسک صورت ورقه ای برای جای جوش و لک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هر هفته کالاهای جدید اضافه می کنیم!

اگه میخوای از تخفیفات شگفت انگیز ما جا نمونی، شماره موبایلت رو بزار بهت پیامک میدیم!

سبد خرید

ورود

ورود | ثبت نام
Instagram YouTube linkedin Telegram
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
اطلاع از مقالات و تخفیفات

میخوای همراه با مقالات کد تخفیف هم برات ارسال کنیم؟

آدرس ایمیلت رو وارد کن تا جا نمونی!