روتین پوستی و نقش ضد آفتاب در آن

استفاده از کرم ضد آفتاب یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای محافظت از ظاهر و سلامت پوست در هر سنی است. استفاده منظم از کرم ضد آفتاب از آفتاب سوختگی، سرطان پوست و پیری زودرس جلوگیری می کند. قبل از رفتن به فضای باز از ضد آفتاب استفاده کنید. تقریباً 15 دقیقه طول می کشد تا پوست شما ضد آفتاب را جذب کند و از شما محافظت کند. اگر برای استفاده از کرم ضد آفتاب تا زمانی که زیر نور خورشید قرار بگیرید صبر کنید، پوست شما محافظت نشده است و ممکن است بسوزد.

نقش ضد آفتاب در روتین پوستی

ضد آفتاب از مهم‌ترین ارکان روتین پوستی روزانه، به شمار می‌رود. افرادی که زمانی از روز را در بیرون از خانه به سر می‌برند، باید بیشتر از سایر افراد در انتخاب و بکارگیری ضد آفتاب، دقت کنند. زیرا تابش مستقیم نور خورشید، موجبات روند پیری پوست را سریع‌تر فراهم می‌کند. همچنین موجب بروز لکه‌های پوستی بر پوست صورت می‌شود. در برخی موارد، اگر میزان زمان تماس با نور آفتاب بالا باشد، می‌تواند موجب پیدایش و رشد سرطان پوست نیز گردد. بدین علت، میزان اهمیت استفاده از ضد آفتاب در روتین پوستی، مانند اهمیت شست‌وشوی صورت با مواد شوینده متناسب، بسیار پررنگ است. در ابتدا به تاثیر نور خورشید بر پوست صورت می‌پردازیم و در ادامه با ارائه برخی از محصولات ایرانی، بهترین روتین پوستی برای حفاظت از انواع لک و جوش‌های صورت را معرفی می‌کنیم.

مراقبت پوستی در پاییز

تاثیر تابش نور خورشید بر انواع پوست صورت

نور خورشید، عاملی اجتناب‌ناپذیر است. بدین علت، بهره‌مندی از مزایا و معایب متعدد آن، ناخودآگاه شکل می‌گیرد. تماس نور خورشید با پوست انسان می‌تواند منتقل‌کننده انواع ویتامین‌های ضروری بدن، مانند ویتامین D، واقع گردد. اما اگر تماس پوست با نور آفتاب، به مدت زمان طولانی‌ای شکل بگیرد، موجبات برخی مشکلات و بیماری‌ها را فراهم می‌کند. البته لازم به ذکر است که نوع و رنگ پوست، در برخورد با نور خورشید، بسیار اثرگذار است. بدین علت، در رابطه با هرنوع پوست، به طور جداگانه، تحقیقات لازم انجام شده است. در ادامه به بررسی تاثیر آفتاب بر انواع مختلف پوست، به طور کامل می‌پردازیم.

تماس نور خورشید با پوست تیره

اگر که رنگ پوست شما تیره می‌باشد، خوشحال باشید. زیرا در برابر تابش نور خورشید، از امنیت بیشتری برخوردار هستید. در رنگ پوست تیره، به علت کثرت وجود ملانین، پوست از انواع آفتاب سوختگی در امان می‌ماند. همچنین خطر ابتلا به سرطان پوست در افراد با رنگ پوست تیره، کمتر از افراد سفیدپوست می‌باشد. این موضوع نیز، بخاطر وجود و کارایی بیشتر ماده ملانین است.

البته ناگفته نماند که سطح کارکرد بالای ماده ملانین در این افراد، نقاط جوش را افزایش داده و بستر رشد جوش‌های سر سیاه را فراهم می‌کند. نکات گفته شده نباید موجب عدم استفاده از ضد آفتاب شود! زیرا تاثیر مخرب نور خورشید بر پوست صورت، انکار ناپذیر است. اما این گروه از اشخاص، باید برای کارایی بیشتر، استفاده از  ضدآفتاب متناسب با نوع پوست تیره را، در روتین پوستی خود قرار دهند.

تماس نور خورشید با پوست روشن

اگر پوست صورت شما به رنگ روشن است، باید سطح مراقبت پوستی خود را افزایش دهید. زیرا نور خورشید در برخورد با افراد دارای رنگ پوست روشن، می‌تواند سریعا موجب آفتاب سوختگی گردد. همچنین به دلیل سطح پایین ملانین در پوست‌های روشن، امکان ابتلا به سرطان پوست در مواجه مستقیم و طولانی مدت با نور آفتاب، افزایش می‌یابد. بدین علت، سطح مراقبت از پوست در پوست‌های رنگ روشن، باید بیشتر و بالاتر باشد. بدین منظور، انتخاب بهترین روتین پوستی با خریداری عالی‌ترین نوع محصولات ایرانی، می‌توانند در راستای حفاظت از پوست شما بسیار موثر واقع گردد.

باتوجه به مطالب گفته شده، نگهداری و محافظت از پوست در برابر نور خورشید، باید از طریق استفاده از کرم‌های ضد آفتاب صورت گیرد. استفاده از کرم ضد آفتاب( SPF)، تنها منحصر به هوای آفتابی و روزهای گرم سال نمی‌شود. اگر که برای سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت قائل هستید، باید در همه نوع هوا حتی در روزهای بارانی، از کرم ضد آفتاب خود استفاده کنید. در این راستا، شرکت‌ها و برندهای مختلفی دست به تولید انواع کرم ضد آفتاب زده‌اند. اما آنچه که حائز اهمیت است، صحت و سلامت ترکیبات بکار برده شده در فرایند تولید ضد آفتاب می‌باشد. بدین منظور، در ادامه به بررسی تاثیر ضد آفتاب در روتین پوستی و معرفی بهترین نوع لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی، می‌پردازیم.

تماس مستقیم نور خورشید با پوست صورت

تاثیر  و اهمیت ضد آفتاب در روتین پوستی

پوست سالم و شفاف، بر زیبایی صورت می‌افزاید. بدین دلیل، بسیاری از بانوان خواهان پوست صاف و سالم می‌باشند. برای داشتن پوستی به دور از آکنه و لک، داشتن روتین پوستی مناسب، بسیار تاثیرگذار است. در این راستا، محصولاتی در کارخانه‌ها تهیه شده و به بازار عرضه می‌شوند. این نوع محصولات، شامل انواع شوینده‌های متناسب با پوست، تونر، آبرسان، سرم پوستی و ضد آفتاب می‌باشند.

تاثیر استفاده از ضد آفتاب در روتین پوستی، بسیار حائز اهمیت است. زیرا استفاده از ضد آفتاب، از برخورد مستقیم اشعه‌ی UV، به پوست صورت جلوگیری می‌کند. در نتیجه، از سرطان پوست پیشگیری می‌شود. همچنین استفاده درست و متناسب از ضد آفتاب، می‌تواند از پیری زودرس پوست صورت جلوگیری کند. تحقیقات علمی ثابت کرده که اشخاص زیر 55سال که از ضد آفتاب استفاده می‌کنند، نسبت به افرادی که از ضد آفتاب استفاده نمی‌کنند، از پوستی جوان‌تر و سالم‌تر برخوردار هستند. علاوه بر آن، استفاده درست و روزانه از ضد آفتاب، از بروز انواع آکنه‌ها و خارش‌های پوستی جلوگیری می‌کند. همچنین درصد میزان سوختگی توسط آفتاب، به حداقل می‌رسد.

باتوجه به مطالب گفته شده، اگر خواهان جمع‌آوری بهترین روتین پوستی برای تضمین سلامت پوست خود هستید، استفاده از کرم ضد آفتاب را به هیچ‌وجه فراموش نکنید! اهمیت و کارایی ضد آفتاب به قدری بالا است، که از فعالیت پروتئین‌های ضروری پوست محافظت می‌کند! در ادامه به بررسی بهترین ضدآفتاب‌های موجود در لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی، می‌پردازیم.

استفاده از ضد آفتاب در تمامی نواحی صورت برای روتین پوستی

بهترین ضدآفتاب‌ها کدام‌اند؟

شاید برایتان سوال باشد که آیا برای کارایی بهتر، استفاده از ضدآفتاب‌های خارجی لازم است؟ در جواب باید گفت، محصولات ایرانی نیز از همان ساختار و کیفیت محصولات خارجی برخوردار هستند. آنچه که در انتخاب ضدآفتاب اهمیت دارد، متریال‌های بکار رفته در فرایند ساخت و تولید محصول می‌باشد. صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی، با در اختیار داشتن برترین برندها  و شرکت‌های تولیدی، به ساخت انواع ضد آفتاب‌های متناسب با همه‌ نوع پوست، می‌پردازد. در ادامه ویژگی ضد آفتاب خوب را توضیح داده، سپس به معرفی و بررسی بهترین برندهای مطرح ضد آفتاب ایرانی می‌پردازیم تا با تهیه این محصولات بتوانید از پوست خود در برابر انواع مشکلات و بیماری‌ها، محافظت کنید.

ویژگی ضد آفتاب خوب چیست؟

برای آنکه بتوانید خرید خوبی داشته باشید، لازم است به فاکتور SPF، توجه کنید. SPF، مخفف کلمه Sun Protection Factor می‌باشد. بدین معنا، این کلمه به منظور میزان حفاظت از نور خورشید بکار می‌رود. در این راستا لازم است قبل از خریداری محصول، میزان SPF درج شده بر جعبه را بخوانید. اگر میزان SPF، 30 باشد، ضد آفتاب خوب و مناسبی است. زیرا طبق تحقیقات انجام شده هیئت پوست آمریکا، ضد آفتاب با SPF30، از 97% مضررات اشعه خورشید محافظت می‌کند.

همچنین در خرید ضد آفتاب به کلماتی همچون UVA  وUVB برخورد خواهید کرد. UVA به معنای محافظت از آسیب اشعه ماورای بنفش در برابر پیری و چروک صورت بکار می‌رود. UVB نیز به منظور جلوگیری از انواع خارش‌های پوستی و التهاب پوست نیز است. در نتیجه ضد آفتابی مناسب است که از هردو فاکتور UVA  و UVB، برخوردار باشد.

اثرگذاری UVA و UVB

علاوه بر آن، انتخاب کرم ضد آفتاب متناسب با نوع پوست، بسیار حائز اهمیت است. افراد از پوست‌های متنوعی همچون پوست چرب، پوست خشک، پوست حساس برخوردار هستند. نوع و میزان اثرگذاری نور خورشید در هریک از این نوع پوست‌ها، متفاوت خواهد بود.

ضد آب بودن کرم ضد آفتاب، از ویژگی‌های برتر یک محصول خوب، به شمار می‌رود. شما با استفاده از ضد آفتاب‌های ضد آب، می‌تواند تا 80دقیقه در محیط‌های مرطوب، فعالیت داشته باشید. همچنین این نوع کرم‌های ضد آفتاب، با عرق پوست از بین نمی‌روند!

قیمت مناسب، از ویژگی‌های بارز و مطرح در انتخاب محصول خوب به شمار می‌رود. اگر که به دنبال انتخاب ضد آفتابی متناسب با ویژگی‌های گفته شده هستید، باید هزینه زیادی را تقبل کنید. برخی از برندهای مطرح ایرانی، به ارائه کر‌م‌های ضد آفتاب مطابق با استانداردهای یاد شده، با قیمت مناسب پرداخته‌اند. در ادامه به معرفی این محصولات برتر می‌پردازیم.

کرم ضد آفتاب لیمپیو

کرم ضد آفتاب لیمپیو دارای بافت سبک و قابل جذب بر روی انواع پوست می‌باشد. این کرم ضد آفتاب، پوست را در برابر انواع اشعه‌های مضر نور آفتاب محافظت کرده و مانع پیری زودرس می‌شود. کرم ضد آفتاب لیمپیو، ساخت کشور ایران می‌باشد. اما از فیلترهای تعیینی اتحادیه اروپا سربلند بیرون آمده و مورد تایید اتحادیه نیز می‌باشد. کرم ضد آفتاب لیمپیو، دارای ویتامین E است و از التهابات ناشی از برخورد نور خورشید با پوست، جلوگیری می‌کند. بنابراین اگر خواهان دریافت کرم ضد آفتاب لیمپیو هستید، به سایت مادام مد سر بزنید. این سایت، با ارائه بهترین لوازم آرایشی بهداشتی ایرانی، در صدر لیست خریداران خود قرار گرفته است.

کرم ضد آفتاب لیمپیو

کرم ضد آفتاب فلاور

کرم ضد آفتاب لیمپیو، محصولی مطمئن و فوق‌العاده کشور ایران می‌باشد. این کرم ضد آفتاب، ماندگاری طولانی مدت بر روی پوست صورت دارد. همچنین، از رنگدانه‌های پوست در برابر اشعه ماورای بنفش محافظت می‌کند. کرم ضد آفتاب فلاور، ضد آب نیز می‌باشد. به همین دلیل یک پیشنهاد فوق العاده برای مصرف روزانه می باشد.

این شرکت، منافع همه خریداران خود را در نظر گرفته است. بدین منظور، دو نوع کرم ضد آفتاب، مخصوص پوست‌های سفید و دیگری مخصوص پوست‌های برنز و تیره را طراحی کرده و در سطح بازار به فروش می‌رساند. همچنین برای حفظ سلامت پوست مشتریان خود، 80% ترکیب تشکیل‌دهنده کرم ضد آفتاب خود را، مواد گیاهی قرار داده است.

در نتیجه، مواد شیمیایی بسیار کمی به پوست شما منتقل می‌شود بیشتر کرم‌های ضد آفتاب ارائه شده در سطح بازار، تمامی پرتو خورشید را منعکس کرده و از جذب مواد مفید خودداری می‌کنند. اما ساختار جذاب کرم ضد آفتاب فلاور، موجب جذب مواد مفید اشعه‌ی نور خورشید را فراهم می‌کند! اگر که خواهان خریداری کرم ضد آفتاب گفته شده هستید، حتما به سایت آرایشی و بهداشتی مادام مد سر بزنید.

کرم ضد آفتاب لوجیا

برند لوجیا، برندی مطرح در سراسر ایران به شمار می‌رود. این شرکت، هدف خود را کسب رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان خود قرار داده است. بدین علت، تمامی محصولات ارائه شده برند لوجیا، در بهترین نوع خود تهیه شده و در سطح بازار عرضه می‌شوند. کرم ضد آقتاب لوجیا نیز از این قاعده مستثنی نیست!

این کرم، با فناوری‌های پیشرفته و ترکیب برترین متریال‌ها، موجبات جلوگیری از پیری زودرس و آفتاب سوختگی را فراهم می‌آورد. همچنین استفاده از کرم ضد آفتاب برند مطرح شده، مانند سایر محصولات مراقبت از پوست لوجیا، بسیار موثر و کمک‌کننده خواهد بود. محصولات مراقبت از پوست لوجیا، در راستای حفظ سلامت پوست و از بین بردن انواع آکنه و لکه‌ها بر روی پوست، طراحی شده است.

به دلیل سطح بالای رضایت مشتریان از این محصولات مراقبت از پوست لوجیا، این برند به تولید انواع محصولات مراقبت از مو، همچون انواع روغن‌ها و سرم‌های مخصوص مو، روی آورده است. اگر که می‌خواهید پوستی شفاف و سالم داشته باشید، استفاده از محصولات مراقبت از پوست لوجیا، از جمله کرم ضد آفتاب آن، بسیار تاثیرگذار خواهد بود. سایت مادام مد برای افزایش میزان اعتماد و رضایت مشتریان، کرم ضد آفتاب لوجیا را در رده محصولات برتر پوستی خود قرار داده است. بنابراین برای خرید این محصول، می‌توانید به سایت مادام مد مراجعه کنید.

نکاتی برای افزایش میزان اثرگذاری ضد آفتاب

اگر می‌خواهید بهترین روتین پوستی را داشته باشید، باید استفاده از ضد آفتاب را در روتین روزانه خود قرار دهید. برای اثرگذاری بیشتر، لازم است ضد آفتاب هر 4ساعت، تمدید شود. لازم به ذکر است که مصرف ضد آفتاب حتی در زمانی که در خانه هستید نیز، ضروری به شمار می‌رود.

علاوه بر آن، مقدار استفاده از ضد آفتاب باید به حدی باشد که تمامی نقاط و نواحی صورت را بپوشاند. بدین منظور، لازم است در هربار استفاده، برای نتیجه‌گیری بهتر، از میزان زیادی ضد آفتاب استفاده شود. زمان استفاده از ضد آفتاب نیز بسیار حائز اهمیت است. در این راستا، برای تکمیل تاثیر حفاظت بالای ضد آفتاب، لازم است 30دقیقه قبل از ترک خانه، از ضد آفتاب استفاده گردد.

باتوجه به نکاتی که در این مطلب عنوان شد، استفاده از ضد آفتاب برای تمامی افراد، اعم از مرد و زن، کودک و بزرگسال، ضروری می‌باشد. آنچه که اهمیت دارد، انتخاب ضد آفتاب مناسب می‌باشد. بنابراین، برای داشتن بهترین روتین پوستی، استفاده از ضد آفتاب را به هیچ‌وجه فراموش نکنید!

استفاده از ضد آفتاب در روتین پوستی برای تمامی افراد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هر هفته کالاهای جدید اضافه می کنیم!

اگه میخوای از تخفیفات شگفت انگیز ما جا نمونی، شماره موبایلت رو بزار بهت پیامک میدیم!

سبد خرید

ورود

ورود | ثبت نام
Instagram YouTube linkedin Telegram
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
اطلاع از مقالات و تخفیفات

میخوای همراه با مقالات کد تخفیف هم برات ارسال کنیم؟

آدرس ایمیلت رو وارد کن تا جا نمونی!