معرفی بهترین ماسک مو برای موهای آسیب دیده و شکننده

بعد از صاف کردن، فر کردن، رنگ کردن و هرگونه فرآیند که روی موهایمان انجام می دهیم، اغلب خودمان به دنبال چیزی می گردیم که آن را درمان کنیم و به حالت قبل بازگردانیم. اگرچه نرم کننده های روزمره برای بازسازی تارهای خشک و سست مفید هستند، درمان و پیشگیری از آسیب مو ممکن است به چیزی قوی تر نیاز داشته باشد. اینجاست که شناخت بهترین ماسک مو برای موهای آسیب دیده وارد می شوند. مانند ماسک‌های صورت که برای تسکین پوست جوشدار استفاده می‌کنیم، ماسک‌های مو برای مبارزه با آسیب‌های ناشی از حالت‌دهی بیش از حد و عوامل استرس‌زا خارجی و همچنین تغذیه و آبرسانی به موهای خشک استفاده می‌شوند.

ماسک مو داخل حمام چی خوبه

ماسک‌ها با ترکیبات مرطوب‌کننده مانند روغن‌ها و کره‌ها، نرم‌کننده‌های قوی هستند که به درمان موخوره و شکستگی کمک می‌کنند. با این حال، ماسک های درمانی یک اندازه نیستند. مواد و ماسک‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید سعی کنید روتین مراقبت از مو را متناسب با نیازهای خاص موهایتان تنظیم کنید. همراز، یکی از متخصصین پوست، می‌گوید: «یک ماسک موی خوب که بهترین ماسک مو برای موهای آسیب دیده باید مواد مغذی و محافظت طولانی‌مدت در برابر عوامل محیطی را فراهم کند و حاوی حداقل یک روغن غنی از پروتئین مانند روغن نارگیل و چای سبز باشد تا موهای شما را کاملاً هیدراته و سالم نگه دارد.

ماسک مو چی خوبه

بهترین ماسک مو برای موهای آسیب دیده کدام است؟

با وجود ماسک های بسیار زیاد، پیدا کردن ماسک مناسب برای موهای شما دشوار است. خوشبختانه، ما با متخصصان مراقبت از مو تماس گرفته‌ایم، ساعت‌های بی‌شماری را صرف تحقیق و بررسی محصولات درمانی کرده‌ایم، و نظرات مشتریان را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا 15 بهترین درمان مو را برای معکوس کردن آسیب و تغذیه پایه‌های شما به شما ارائه دهیم. لیست ما را در زیر ببینید. ممکن است ماسک مو  بعد از حمام باشد که خاصیت درمانی و ترمیم کننده مو را دارد و یا همراه با آبکشی باشد که از گره خوردگی جلوگیری میکند و شانه زدن را راحت میکند.

ماسک مو فری سولفات

معرفی 11 ماسک مو برای موهای آسیب دیده

1.ماسک مو حالت دهنده سوپرکی بدون سولفات

“نرم” و “آبرسانی” دو کلمه ای هستند که ما برای توصیف این ماسک ابر مرطوب کننده از SUPERKAY استفاده کرده ایم. از بسیاری از نرم‌کننده‌ها سبک‌تر است و به خوبی در موها ذوب می‌شود. این ماسک به قدری موثر است که به نظر می‌رسد سال‌ها لطمه و زیانهایی که به موهایتان وارد شده را معکوس می‌کند. به طور جدی، ما متوجه شدیم که انتهای ساقه های مو که یک بار مرده و نی مانند هستند، دوباره زنده می شوند و حالت ابریشمی صافی پیدا می کنند. 

این ماسک مو ، موها را هرگز چرب نمیکند و هرگز حس سنگین روی مو نمیکنید. فقط موهای پرپشت و حجیم است که به راحتی حالت داده می شود. ما فکر می‌کنیم برای کسانی که می‌خواهند موهایشان را در بین حالت‌دهی حرارتی، چه به‌عنوان یک ماسک تمام روز و چه به‌مدت 30 دقیقه قبل از دوش گرفتن،بهترین گزینه است.

بهترین ماسک مو برای موها خشک و وزخرید ماسک مو مغذی بدون سولفات سوپرکی

2.ماسک مو بیوتین سوپرکی بدون سولفات

اگر می خواهید روی ماسکی سرمایه گذاری کنید که واقعاً می تواند همه این کارها را انجام دهد، گزینه عالی است. در طول آزمایش، امتیازات عالی را برای درمان خشکی، موخوره، دو شاخه شدن انتهای و آسیب به یکباره به دست آورد. ما عصاره برنج ژاپنی را در فرمول اعتبار می دهیم. به آبرسانی و محافظت از مو کمک می کند. این ماسک همچنین بوی شگفت انگیزی دارد،این عطر ترکیبی از نت های میوه ای با عناصر ظریف گل، چوب صندل و مشک است. خیلی کرمی است که در هنگام استفاده حس خوبی به شما دست می دهد، اما باید مطمئن شوید که آن را به بهترین شکل ممکن آبکشی می کنید تا از باقی مانده چربی جلوگیری کنید.

خرید ماسک مو بدون سولفات بیوتین برای موهای آسیب دیدهخرید ماسک مو بیوتین بدون سولفات سوپرکی

3.ماسک مو مغذی و تقویت کننده لافارر مناسب انواع مو

مانند اکثر محصولات دیگر لافارر، ماسک مو مغذی با رطوبت شدید و باعث تقویت موهای شما میشود. این محصول یک فناوری انحصاری برای موهای خشک و آسیب دیده را ارائه می کند که پیوندهای دی سولفیدی مو را که در اثر رنگ کردن مو یا درمان شیمیایی شکسته می شوند، ترمیم می کند و به آن کمک می کند برای مدت طولانی تری قوی تر و سالم تر بمانند. فوق العاده کرمی است اما به راحتی در سراسر مو پخش می شود، صرف نظر از حجم آن به خودی خود نسبتاً کوچک است، اما مقدار کمی از محصول راه طولانی را طی می کند.

نتایج زمان بر است،پس از یک بار استفاده،چیز زیادی متوجه نخواهید شد. اما هر چه بیشتر از ماسک استفاده کنید، موهای شما سریعتر دوباره زنده می شوند. درمان فشرده همچنین روی دو شاخه شدن و گره خوردن معجزه می کند و میزان گره ها و ریزش را کاهش می دهد. کسانی که موهای فر دارند ممکن است بخواهند پس از استفاده از ماسک، از یک نرم کننده مرطوب کننده استفاده کنند. اگرچه فرها هنوز درمان ترمیم و تقویت باند مورد نظر را دریافت می کنند، ممکن است به کمی رطوبت اضافی نیاز داشته باشند تا احساس خشکی و خشکی نکنند.

ماسک مو تیوپی لافاررخرید ماسک مو تقویت کننده لافارر

4.ماسک مو جوانه گندم فیدل برای موهای آسیب دیده

این ماسک جوانه گندم از فیدل دارای فرمول کرمی احیا کننده و نرم کننده مو است. پروتئین جوانه گندم ماده‌ای که به رشته‌های کسل‌کننده و شکننده، درخشندگی، حجم و زندگی می‌بخشد. همچنین شامل سرامیدهایی است که به صاف کردن ساقه مو کمک می کند. این واقعاً قابل مخلوط شدن است (برای پخش کردن آن در کل سر مو نیازی به استفاده زیاد نیست) و بویی الهی به موها می دهد بدون اینکه تحت تأثیر قرار بگیرد.

لازم نیست ماسک را برای مدت طولانی در آن بگذارید (چند دقیقه این کار را انجام می دهد)، بنابراین اگر وقت کافی ندارید یا صبر دارید، انتخاب خوبی است. پس از استفاده مداوم، آن را نرم، تغذیه کرده و به موهای شکننده باز می‌گرداند. فیدل درمان کننده و بهترین ماسک مو برای موهای آسیب دیده است. با این حال، اجازه دهید واضح بگوییم: این به هیچ وجه یک درمان معجزه آسا نیست. وقتی به استفاده مدام آن پایبند باشید می توانید تفاوتی در سلامت موهای خود ایجاد کنید. اما هیچ چیز جایگزین مراجعه به آرایشگاه محلی شما برای یک اصلاحی و کوتاهی مورد نیاز نمی شود.

ماسک مو فیدلخرید ماسک جوانه گندم مو فیدل مناسب موهای خشک و شکننده

5.ماسک مو کراتینه و تقویت کننده زیتون سیاه 121

موهای مجعد مجموعه ای از نیازهای منحصر به فرد خود را دارد و انتخاب ماسک مویی که به طور خاص برای بافت شما باشد، ضروری است. این ماسک از برند 121، همراه با تقویت و نرم‌کننده (زتون سیاه)، فواید زیادی را ارائه می‌کند، از جمله طولانی‌کردن و مشخص‌کننده فرها، پیچ‌خوردگی‌ها و کلاف‌ها. ما عاشق قوام آبکی و ژل مانند آن هستیم که بدون سنگین کردن موها به نرمی آن می افزاید. اگر موهای فر و مجعد دارید این یک گره گشایی عالی نیز هست. اگر علاقه به رنگ مو زیاد دارید و دائم از سشوار و اتو استفاده مکینید بهترین ماسک مو برای موهای آسیب دیده این گزینه میباشد که رایحه گلی لطیف آن دیوانه کنندس است. پس از استفاده از ماسک، می توانید انتظار داشته باشید که موها نرم، سبک و تغذیه شوند. حتی ممکن است متوجه کاهش موخوره و وز شدن هوا نیز شوید.

موهای خشک و وز را چطوری نرم کنیمخرید ماسک کراتینه و تقویت کننده زیتون سیاه 121

6.ماسک مو آرگان فری سولفات پرویت

رنگ و مواد شیمیایی واقعاً می توانند روی موهای شما تأثیر بگذارند. اما، هرچه موهای شما سالم تر باشد، رنگ (یا مدل) شما ماندگاری بیشتری خواهد داشت و بهتر به نظر می رسد. بنابراین، اگر موهای خود را رنگ می‌کنید یا از نظر شیمیایی درمان می‌کنید، ایده خوبی است که به طور مرتب از ماسک استفاده کنید. این یکی از ماسک های ایده آل که بهترین ماسک مو برای موهای آسیب دیده و خشک است و به ترمیم موهای شل شده،موخوره دار وز شده کمک می کند. ما عاشق این هستیم که چگونه با کمک آرگان غنی از آنتی اکسیدان و ویتامین E، هیدراتاسیون و حجم را بازیابی می کند، در حالی که پوست سر را تقویت می کند و آن را از تحریک محافظت می کند. نتیجه موهای صاف ابریشمی است. 

احیا کننده موهای سوخنه

خرید ماسک مو آرگان بدون سولفات پرویت

7.ماسک مو کراتین ایروس فری سولفات

انتخاب ماسک زمانی که موهای ظریفی دارید می‌تواند کمی معمای باشد، زیرا مرطوب‌کننده عمیق باعث می‌شود که اکثر گزینه‌ها باعث کاهش وزن مو شوند. این ماسک یک شبه یک استثناست. در واقع بسیار سبک است و ما را از شکاکان به ایمانداران تبدیل کرده است. می‌توانستیم شب‌ها از آن استفاده کنیم و حتی نیازی به آبکشی آن در صبح نبود. این ماسک حاوی اسید هیالورونیک و آب نارگیل است که به تغذیه، رطوبت رسانی شدید و کاهش آسیب در هنگام خواب زیبایی کمک می کند. می توانید آن را درست قبل از خواب روی تمام موهای خود بمالید. ما دوست داشتیم که هیچ‌وقت لایه‌ای چرب روی کشک یا روبالشی ما باقی نمی‌گذارد.

ماسک مو کراتین ایروس برای موهای آسب دیدهخرید ماسک مو بزرگ کراتین ایروس

8.ماسک شیر مو لوجیا بدون سولفات برای موهای آسیب دیده

بر خلاف موهای نازک، موهای ضخیم می توانند تعداد زیادی محصول را بدون سنگینی نگه دارند. این ماسک از LOGGIA در واقع، آنقدر غنی و کرمی است که ما را به یاد لوسیون بدن به جز موهای شما می اندازد. دارای یک اثر صاف کننده است که موخوره، پف کردن و سایر علائم مزاحم کم آبی یا شکستگی را از بین می برد و موها را ابریشمی و فوق العاده نرم می کند. چه نوع موی شما مجعد باشد، صاف باشد یا معمولی، از اینکه چگونه کرم نارگیل و شیر، موهای خشک و کسل کننده را تغذیه می کند و آنها را زنده می کند، قدردانی خواهید کرد. ما شخصاً به این موضوع اهمیت نمی‌دادیم، اما برخی می‌گویند که رایحه میوه‌ای می‌تواند کمی تند باشد. اگر به عطر حساس هستید، ممکن است بخواهید این یکی را نادیده بگیرید.

ماسک شیر مو لوجیا برای موهای آسیب دیدهخرید ماسک شیر مو لوجیا بدون سولفات 

9.بهترین ماسک مو ترمیم کننده لیمپیو برای موهای آسیب دیده

ما این ماسک مو را از قدیم دوست داریم زیرا از هر نوع ماده‌ای که منجر به تجمع سبوم یا محصولات روی پوست سر می‌شود خودداری می‌کند. در عوض، بر روی موادی مانند عصاره برگ مورینگا، روغن نارگیل و روغن دانه جوجوبا تکیه می‌کند که هر کدام غنی از ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها هستند. بعضی افراد نسبت به بو وسواس دارند این بوی به نوعی شبیه یک جنگل بارانی میوه ای است و حتی بینی های فوق حساس را هم آزار نمی دهد. پس از یک بار استفاده، ما متوجه نتایج فوری به شکل موهای نرم و قابل مدیریت آسان شدیم. با این حال، ما همچنین متوجه شدیم که اثرات طولانی مدت زیادی ندارد. برای مشاهده ادامه پیشرفت، باید هر هفته از ماسک استفاده کنید.

ماسک مو ترمیم کننده یرای موهای آسیب دبدهخرید ماسک مو ترمیم کننده و کراتینه لیمپیو

 

10.ماسک و نرم کننده مو هیرواتر کامان برای موهای آسیب دیده

اگر اقداماتی برای کاهش زیان های وارده به مو انجام ندهید، آسیب ناشی از درمان‌های مو، آلودگی، و حالت‌دهی مجدد برمی‌گردد. ما این ماسک کامان را به عنوان یک تقویت کننده هفتگی برای تقویت موهای شما در برابر همه این عوامل دوست داریم. وقتی آن را آزمایش کردیم، متوجه شدیم که مانند یک ماشین زمان کار می‌کند و نشانه‌های آسیب مانند دوشاخه، شکستگی و کدر بودن را برمی‌گرداند. فرمول حاوی ویتامین B و زینک،اسیدهای چرب مانند جلبک است که به افزایش درخشندگی و لطافت کمک می کند. ما متوجه شدیم که این ماسک به خوبی روی اکثر انواع مو، حتی موهای ضخیم و پیچ خورده اثر می کند. 

ماسک مو بیوتین و زینک کامانخرید ماسک مو نرم کننده کامان حاوی بیوتین و زینک

11.اسپری مو 18 کاره کلاژن سوپرکی بدون سولفات

اگر موهای خود را به طور منظم رنگ می کنید، لازم است هر از چند گاهی آن را کلاژن سازی کنید تا آن رنگ زنده به نظر برسد. با این حال، اگر وقتتان کم است، یا می‌خواهید زیر دوش چند کار انجام دهید، روش درمانی زیادی وجود دارد. این راه ها نه تنها درخشندگی را افزایش می دهد و تارهای خشک و شکننده را با رطوبت القا می کند، بلکه موهای شما را قوی تر می کند. ما این درمان را هر چند روز یک بار به مدت سه تا پنج دقیقه انجام دادیم و پس از مدتی، موهایمان بسیار سالم‌تر شد. و هرگز احساس چربی یا بد شدن در آن ایجاد نمی کرد. اسپری 18 کاره بدون سولفات سوپرکی دقیقا 18 بیماری موها را درمان میکند.

ماسک مو بدون سولفات برای موهای آسیب دیدهخرید ماسک مو 18 کاره سوپرکی

ویژگیهای یک ماسک مو برای موهای خشک

خواص تقویتی

اگر با موهای خشک و بی براق دست و پنجه نرم می کنید، به احتمال زیاد موهای شما به محافظت بیشتری در برابر شکستگی نیاز دارند. مراقب ماسک‌های موی حاوی پروتئین (مانند ماسک درمان الگو) و روغن‌هایی مانند نارگیل، کراتین یا روغن آرگان باشید که می‌توان آن‌ها را در درمان حالت‌دهنده عمیق مو یافت کرد. مطالعات نشان می دهد که کراتین، یک جزء مهم از ساختار مو، نقش مهمی در حفظ مو و سلامت کلی دارد. با استفاده از ماسک سرشار از کراتین یک یا دو بار در هفته، طراوات و شادابی را در تار موها خواهید دید.

انواع ماسک مو

غلظت فرمول

فرمول های غلیظ برای نفوذ بهتر به ساقه مو شناخته شده اند، که کمک می کند نرم کننده به راحتی جذب شود. هر چه فرمول غلیظ تر باشد، موهای شما بهتر به نظر می رسد. ماسک موهای فیدل با رطوبت شدید یک انتخاب عالی است، زیرا فورا کار می کند و به ترمیم پیوندهای شکسته در طول زمان کمک می کند.

پوشش سبک

برخی از ماسک‌های مو موها را سنگین می‌کنند یا پس از آن لکه‌های چسبناکی به جا می‌گذارند. بنابراین باید فرمولی را انتخاب کنید که ظاهری سبک داشته باشد، به خصوص اگر موهای ظریفی دارید. ما ماسک ترمیم کننده لیمپیو و سوپرکی و کامان را برای کسانی که موهای نازکی دارند (از آنجایی که بسیار سبک است). و ماسک موی ترمیم کننده لوجیا و ایروس و لافارر را برای کسانی که موهای ضخیم تری دارند یا موهایی که می توانند محصول بیشتری را بدون سنگین شدن نگه دارند، توصیه می کنیم.

ماسک مو داخل حمام بدون سولفات برای موهای آسیب دیده

کلام آخر

دغدغه بیشتر افرادی که موهای خشک و فر دارند موهای ابریشمی و نرم است. شاید خوده شما یا در اطرافیانتان دیده باشید که بیشتر وقتا برای خرید بهترین ماسک مو برای موهایشان چالش دارند. همانطور که در بالا خواندید چند مورد از بهترین ماسک موها، اسپری های دوفاز را پیشنهاد دادیم که تا حد زیادی موهای آسیب دیده با این ماسک موها لطیف و هیدراته میشود. برای داشتن موهای سالم وشاداب و روتین مراقبت از مو نیازمند رعایت کردن برخی اصول و کنار گذاشتن عادات غلط و ناخوشایند است. ماسک موها به چند دسته تقسیم میشوند و شما با توجه به ویژگیها و ساختار موهایتان باید از نزدیک ترین محصول را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هر هفته کالاهای جدید اضافه می کنیم!

اگه میخوای از تخفیفات شگفت انگیز ما جا نمونی، شماره موبایلت رو بزار بهت پیامک میدیم!

سبد خرید

ورود

ورود | ثبت نام
Instagram YouTube linkedin Telegram
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
اطلاع از مقالات و تخفیفات

میخوای همراه با مقالات کد تخفیف هم برات ارسال کنیم؟

آدرس ایمیلت رو وارد کن تا جا نمونی!