معرفی 7 عطر زنانه خوشبو با ماندگاری بالا

خرید عطر کمی پیچیده‌تر از خرید کردن بهترین پالت سایه چشم است، زیرا به جای انتخاب چیزی که با رنگ‌های زیرین شما کار می‌کند، با روحیه یا شخصیت خود مطابقت دارید. برخی از عطرسازان عطرهایی را بر اساس عناصر: هوا، خاک، آب و آتش، با رایحه های اختصاص داده شده به یکی یا دیگری توصیه می کنند. به این فکر کنید که چه بویی در دنیا دوست دارید. به عنوان مثال، رایحه ای با نت های غنی یاسمین یا گاردنیا ممکن است مناسب باشد اگر عاشق باغ های گل های غنی هستید.

عطرها، از اجزای مهم در زیبایی و جذابیت زنانه شناخته می‌شوند و همیشه در طول تاریخ توانسته‌اند توجه و تمایل زنان را به خود جلب کنند. خوشبوترین عطر زنانه با ماندگاری بالا، عطرهایی هستند که با بویایی قوی، برای مدت بیش‌تری بر روی پوست و لباس باقی می‌مانند. این عطرها با ترکیبات شیمیایی و رایحه‌های خاص، برای زنانی که به دنبال بویی جذاب و ماندگار هستند، انتخابی فوق‌العاده محسوب می‌شود. استفاده از چنین عطرهای همانند عطر‌های اجمل و پاشا برای زنان نه تنها به عنوان یک لوازم آرایشی ضروری بلکه به عنوان یک ویژگی مهم در ایجاد شخصیت و استایل خاص زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بوی خوب و مطبوع این عطرها می‌تواند اعتماد به نفس زنان را افزایش داده و بر جذابیت و جاذبه آنان تأثیر بگذارد؛ بنابراین، انتخاب یک عطر زنانه، توانایی معرفی شخصیت و زیبایی یک خانم را دارد. در ادامه، می‌خواهیم به معرفی و بررسی بیش‌تر، برخی از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا بپردازیم. این معرفی شامل توضیحاتی ترکیبات اصلی، رایحه‌ها و خصوصیات هر عطر خواهد بود. همچنین، به بررسی عوامل مؤثر در ماندگاری عطرها و راهکارهایی برای افزایش ماندگاری آن‌ها خواهیم پرداخت.

معرفی خوشبوترین عطر زنانه

انتخاب خوشبوترین عطر زنانه

برخی از افراد روزانه از عطرهای خاص استفاده می کنند و برخی دیگر مانند لوازم جانبی خود با عطرها بازی می کنند و برای یک عصر و سپس رایحه ای دیگر را برای برانچ انتخاب می کنند. اما انتخاب یک عطر یا هر محصول مبتنی بر رایحه، یک انتخاب فوق العاده شخصی است.

هنگام خرید عطر زنانه چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

چه برای خود یا شخص دیگری عطر می‌خرید، نحوه ایجاد عطر و نحوه ایجاد رایحه را در نظر بگیرید. نگاه کردن به یادداشت‌های روی یک بطری می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید آن را امتحان کنید یا خیر، اما بوییدن خودتان معمولا بهترین راه برای تصمیم‌گیری است.

نت بالا: این اولین بویی است که وقتی یک بطری عطر را باز می‌کنید و بو می‌کشید به شما برخورد می‌کند. این یادداشت ها کمترین زمان ماندگاری را دارند.
نت میانی: بدنه اصلی عطر است و معمولاً بعد از اینکه حواس خود رایحه اولیه را به مشام می‌رسانید، می‌توانید آن را استشمام کنید.
نت پایه: نت های پایه بویی هستند که ساعت ها به اطراف می ماند. مشک، چوب صندل یا سایر رایحه‌های سنگین‌تر اغلب در نت‌های پایه عطر زندگی می‌کنند.

بهترین و خوشبوترین عطر زنانه

نحوه انتخاب عطر خوشبو

هنگام انتخاب یک عطر خوشبو، بویی که هنگام باز کردن در شیشه را می‌بویید ممکن است برای دوستتان بوی متفاوتی بدهد. حس بویایی شما توسط نواحی مغز که برای پردازش خاطرات و احساسات نیز استفاده می شود پردازش می شود. این بدان معناست که وقتی یک بطری عطر را باز می‌کنید و پیچ امین الدوله‌ای را استشمام می‌کنید که شما را به یاد باغچه دوران کودکی‌تان می‌اندازد، ممکن است روی عطری که بوی بنفشه می‌دهد به سمت آن جذب شوید. و برای پیچیده‌تر کردن مسائل، طبق تحقیقات دانشگاه دوک، معمولاً افراد بوهایی مانند عطر، ادویه‌ها یا غذاها را متفاوت تجربه می‌کنند.

هنگام خرید عطر، مطمئن شوید که آن را به چند روش مختلف، در بطری، روی نوار تست و از طریق یک نمونه، در حالت ایده‌آل خارج از فروشگاه، استشمام کنید تا مشخص شود که آیا عطر را دوست دارید یا خیر. این مهم است زیرا مغازه‌هایی که عطر را حمل می‌کنند اغلب بوهای زیادی در هوا شناور می‌شوند و تشخیص عطر خاص شما را دشوار می‌کند.

اکنون که به شما گفته‌ایم عطرها ممکن است بوی متفاوتی نسبت به همه داشته باشند، لیستی از رایحه‌های محبوب با نت‌های بسیار متفاوت ایجاد کرده‌ایم تا به شما کمک کند عطر جدید مورد علاقه خود را پیدا کنید.

ماندگارترین عطر زنانه

معرفی خوشبوترین عطر زنانه

1- La Vie Est Belle

2- Sacrifice

3- BLACK OPIUM

4-GOOD GIRL

5- SENORA

6- RENATA

7- Miss Dior

 

La Vie Est Belle .1

عطر زنانه La Vie Est Belle یکی از محصولات خوب برند لانکوم است. این عطر خوشبو زنانه یکی از عطرهای محبوب و معروف دنیای عطرسازی و عطرها است. نام “La Vie Est Belle” از فرانسوی گرفته شده است و به معنی “زندگی زیباست” می‌باشد. این عطر با دارا بودن رایحه‌های شیرین و گلی خود بسیار محبوب و مورد توجه است. افرادی زیادی این عطر را می‌پسندند و آن را دوست دارند.

La Vie Est Belle  که خوشبوترین عطر زنانه است دارای رایحه‌ای شیرین، میوه‌ای و گلی می‌باشد. از ترکیب‌های اصلی این عطر محبوب می‌توان به گل فرانژیپانی، یاسمن، مشک سفید، وانیل، توت فرنگی و پچولی اشاره کرد. این عطر بو و رایحه فوق‌العاده دارد و از عطرهای محبوب بانوان محسوب می‌شود.

ماندگاری و میزان پخش شوندگی این عطر بسیار قوی است. به طوری که می‌توان آن را یکی از نکات بسیار مثبت این عطر برشمرد. شما با چند بار اسپری کردن این عطر بر روی لاس و تن خود می‌توانید مطمئن باشید که این عطر خوب تا مدت‌ها روی تن شما باقی خواهد ماند.

خرید و قیمت ادو پرفیوم زنانه La Vie Est Belle

“La Vie Est Belle” توسط خانه لانکوم طراحی و تولید و سپس به بازار عرضه شده است. لانکوم برندی فرانسوی است و در زمینه‌های آرایشی بهداشتی نیز فعالیت دارد. این برند یکی از برندهای معروف فرانسه است.

این عطر به دلیل دارا بودن رایحه‌ای شیرین و دلچسب، عطری خاص و خودمانی توصیف می‌شود. این عطر خوشبو مخصوص فصل‌های سرد سال می‌باشد. La Vie Est Belle برای مهمانی‌ها، مراسمات، و شب‌های ویژه، عطر بسیار فوق العاده‌ای است.

این عطر متناسب با سلیقه افراد بالای 20 سال طراحی شده است و بیشتر این افراد از این رایحه لذت می‌برند. این رایحه برای میان سالان نیز مناسب است. اما این نکته را فراموش نکنید که سلیقه شما مهم‌ترین معیار در خرید عطر است. هر فردی که از عطرهای شیرین و گلی لذت ببرد، ممکن است از  این عطر نیز لذت ببرد.

Sacrifice .2

دومین عطر خوشبو زنانه عطر Sacrifice یکی از مشهورترین عطرهای برند AJMAL است. این محصول با دقت و توجه ویژه برای بانوان طراحی شده است. این عطر دارای رایحه‌های گلی، شیرین و مرکباتی است. این عطر به دلیل وجود این رایحه‌ها در ساختار خود بسیار معروف و مورد توجه است و عطر بسیار مناسبی برای بانوان است.

عطر اجمل قربانی یکی از زیباترین عطرهای اجمل رایحه ای پر از حس و هوش، احساسات لطیف و طعم و مزه زیبا تقدیم به زنان. یاس به نت‌های آبی که نت بالایی را با نت‌های آبی و گلی‌اش تشکیل می‌دهند، حرکت گل‌ها را افزایش می‌دهد. در مورد شکوفه پرتقال و وانیل، آنها با هم ترکیب می شوند و نت میانی گل و مشک را تشکیل می دهند، در حالی که نت پایین با کهربا و مشک تقویت می شود که به معنای افزودن عناصر چوب و مشک است.

ادکلن ساکریفیس از خوشبوترین عطر زنانه است که از کیفیت بالایی برخودار است و ماندگاری فوق العاده آنها باعث شده که انتخاب هر سخت پسندی باشد. برند Ajmal یکی از برند‌های معروف در خاورمیانه است که در زمینه‌ عطر و ادکلن فعالیت می‌کند. عطر اجمل از مشهورترین و پرطرفدارترین عطرها به خصوص در حوزه خلیج‌فارس به شمار می‌رود

این عطر توسط برند AJMAL عرضه می‌شود. این برند، یک برند معروف در دنیای مد و عطرسازی است. Sacrifice به خاطر رایحه غیرمعمول و جذابش در شرایط و موقعیت‌های خاص یا شبانه‌روزی استفاده می‌شود.خرید و قیمت ادکلن زنانه اجمل مدل Sacrifice

BLACK OPIUM .3

خوشبوترین عطر زنانه بعدی Black Opium by Yves Saint Laurent عطری است کهربا وانیلی برای زنان. تریاک سیاه در سال 2014 عرضه شد. تریاک سیاه توسط ناتالی لرسون، ماری سالامگن، اولیویه کرسپ و آنورین بلان ساخته شد. نت های ابتدایی گلابی، فلفل صورتی و شکوفه پرتقال هستند. نت میانی قهوه، یاس، بادام تلخ و شیرین بیان است. ونت های پایه عبارتند از وانیل، نعناع هندی، چوب کشمیر و سدر.

در سپتامبر 2014، ایو سن لورن بلک اپیوم را روانه بازار کرد، عطر جدیدی که به عنوان تفسیری از راک اند رول کلاسیک معرفی شد که باید جنبه تاریک و مرموز برند YSL را برجسته کند. عطرسازان استاد ناتالی لرسون و ماری سالامگن با همکاری اولیویه کرسپ و آنورین بلان این ترکیب را ساختند. نت های قهوه که در مقادیر زیاد وجود دارد، بر رایحه غالب است. آکوردهای دیگر عبارتند از فلفل صورتی، شکوفه پرتقال، یاس، وانیل، نعناع هندی و سدر.

این محصول زنانه نیز همانند سایر محصولات شرکت بازرگانی ایو سن لورن-YVES SAINT LAURENTبا ضمانت و کیفیت اصل بودن در فروشگاه مادام مد موجود می باشد. در صورتی که قصد خرید ادکلن بلک اپیوم زنانه را با قیمت ارزان و مناسب دارید میتوانید به راحتی ثبت سفارش کنید و با ارسال فوری و گارانتی اصالت کالا درب منزل تحویل بگیرید.

خرید و قیمت ادو پرفیوم زنانه بلک اوپیوم

GOOD GIRL .4

 ادکلن گود گرل کارولینا هررا-Good Girl-Good Girl از خوشبوترین عطرهای زنانه که رایحه ی گل کهربا دارد. Good Girl در سال 2016 راه اندازی شد. Good Girl توسط Louise Turner و Quentin Bisch ساخته شد. نت های اولیه بادام، قهوه، ترنج و لیمو هستند. نت میانی عبارتند از گل سرخ، یاس سامباک، شکوفه پرتقال، زنبق و رز بلغاری و نت پایه عبارتند از دانه تونکا، کاکائو، وانیل، پرالین، چوب صندل، مشک، عنبر، چوب کشمیر، دارچین، نعناع هندی و سدر.

Carolina Herrera از عرضه یک عطر جدید زنانه در سپتامبر 2016 خبر می دهد. این عطر جدید و سکسی شرقی به نام Good Girl با پیام “خیلی خوب است که بد باشی!!!!”

Good Girl نوید یک ترکیب خلاقانه و اعتیادآور از گل سرخ و دانه تونکا بود که نشان دهنده دوگانگی شخصیت یک زن است. موج گلی از یاس سامباک سفید و گل سرخ در تضاد با نت های اسرارآمیز و عمیق دانه تونکا و کاکائو قرار گرفته است.

فروشگاه اینترنتی مادام مد اصالت ادو پرفیوم زنانه پاشا مدل گودگرل را تضمین میکند. مادام مد نمایندگی برند پاشا بوده و کلیه محصولات با کارتن ارائه میشوند. دقت کنید جنس تقلبی و فیک این محصول در بازار و برخی مارکت های اینترنتی در حال عرضه بوده و حتی رنگ محلول نیز متفاوت بوده و به رنگ های مختلف فروخته میشود.

خرید و قیمت ادو پرفیوم زنانه پاشا گودگرل

SENORA .5

خوشبوترین عطر بعدی Senora، در ابتدای سال 2016 AJMAL عطر زنانه جدیدی را با ویژگی های شرقی-گلی با رایحه های پودری مقاومت ناپذیر عرضه می کند. این عطر سنورا نام داشت و تقدیم به زن جوانی پر از روح است که با گذشت زمان شخصیت واقعی خود را آشکار می کند. آفرینشی با هدف بال دادن به زن جوان با روحیه تا او را در زنانگی ظاهر کند، برخاستن از سایه ها برای کشف خود واقعی خود.

نت‌های ابتدایی عطر سنورا شما را با نت‌های معطر ادویه‌ای مجذوب می‌کند که شخصیت عطر را برجسته می‌کند. فلفل ترش با رایحه‌های شیرین صمغی لابدانوم و برگ‌های بنفشه زیبا ترکیب شده است که ترکیبی از رایحه‌های شکوفه‌ی پرتقال، گل‌های رز و نعناع هندی را به قلب می‌دهد. گرما و احساس با مشک، کهربا، وانیل و بنزوئین در پایه تقویت شده است که برای ایجاد دنباله مشکی-صمغی-پودری ترکیب شده اند.

ادکلن زنانه senora، با رایحه ای شیرین وخنک که دارد مناسب استفاده بانوان در میهمانی های شبانه است. سنورا به دلیل ترکیبات منحصر به فرد خود از جمله : لابدانیوم،فلفل، برگ بنفشه،مشک،کهربا،وانیل ،رز، نعنا هندی در گروه بویای مرکبات قرار دارد. همچنین میزان پراکنندگی پخش بوی آن نیز بالا میباشد.

خرید و قیمت ادکلن زنانه اجمل مدل Senora

RENATA .6

این یکی از بهترینها و خوشبوترین عطر زنانه اجمل است و باز هم ناامید نشدم. یک طراحی شیک با رایحه ای زیبا و بدیع. شیرین و میوه ای با طراوت شدید و آرامش بخش. این عطر هم مثل بقیه عطرهای اجمل که داشتم مدت زیادی روی پوستم میمونه و حتی بیشتر روی لباس. در پاییز، اوایل بهار و حتی زمستان با وجود نت‌های تازه مرکبات عالی عمل می‌کند. من کور خریدم و پشیمان نیستم.

ادو پرفیوم زنانه اجمال رناتا به اعتیاد جدید شما تبدیل خواهد شد که به سادگی حاضر به ترک آن نخواهید بود. این طلسم جادویی شما را از همان اولین بو کردن مسحور می کند و هر روز جدید دلیلی بر این خواهد بود که شما فقط باید همیشه آن را روی غرور خود نگه دارید.

ادکلن زنانه Renata ترکیبی از عطر مرکبات ، عطر گل ، عطر تند، انتخاب ایده آل برای یک زن آزاده، مناسب برای استفاده روزمره همه در یک ادکلن خاص و جذاب زنانه !!

خرید و قیمت ادکلن زنانه اجمل مدل Renata

Miss Dior .7

میس دیور از یک انگیزه وحشی متولد شد که در آن میل شدید برای مسحور کردن دوباره زندگی زنان و باز کردن چشمان آنها، یک بار دیگر، به رنگ های درخشان عشق احساس می شد. پس از یک دوره تیره و تار، در آن زمان این رایحه برای کریستین دیور مترادف با شادی، شعر و هماهنگی دوباره بود. میس دیور ما را به شگفتی عشق و زیبایی های دنیا دعوت می کند.

طوفان بویایی گل ها را با کاربرد دقیق و کنترل شده ارائه می دهد. پوست درخشان پرتقال خونی و ماندارین نت های بالایی را روشن می کند. در قلب این عطر، آکورد Lily of the Valley طراوت و سبکی را به نت‌های تند رز Grasse Rose می‌آورد. پایه یک آکورد شفاف پاتچولی این نت های شاد را در یک دور بی پایان گرد هم می آورد.

نت آغازی با آلدهید ها،ترنج گل یاسمن،گیاه کلاری سیج، رزین باریجه شروع میشه و وقتی به نت میانی میرسید نرگس، گل نرولی ، گل محمدی، ریشه زنبق زرد حس میشود و در آخر نت پایانی به گل میخک صد پر،گل زنبق، گل یاس،گل برف ختم میشود، فوق العااااادس!

خرید و قیمت ادو پرفیوم زنانه میس دیور

سوالات متدوال

چگونه عطر مناسب با شخصیت خود را انتخاب کنم؟

خرید عطر کمی پیچیده‌تر از خرید کردن بهترین پالت سایه چشم است، زیرا به جای انتخاب چیزی که با رنگ‌های زیرین شما کار می‌کند، با روحیه یا شخصیت خود مطابقت دارید. برخی از عطرسازان عطرهایی را براساس عناصر: هوا، خاک، آب و آتش، با رایحه های مخصوص به یکی یا دیگری توصیه میکند . به این فکر کنید که چه بویی در دنیا دوست دارید. به عنوان مثال، رایحه ای با نت های غنی یاسمین یا گاردنیا ممکن است مناسب باشد اگر عاشق باغ های گل های غنی هستید. یک رایحه خاکی با نت های خزه یا چوب صندل می تواند مناسب باشد اگر جنگل نام شما را صدا کند. برخی از فروشگاه‌ها به شما اجازه می‌دهند عطر خود را بسازید، مانند Olfactory NYC، جایی که متخصصان عطر می‌توانند به شما در ایجاد عطری خاص کمک کنند.

خوشبوترین عطر زنانه کدام است؟

غیرممکن است که بدانید کسی چه واکنشی (عاشقانه یا غیرعادی) به عطر شما نشان خواهد داد. ممکن است کسی بوی علف سبز بریده و گل را دوست داشته باشد. دیگران جذب بوی مشک و تیره می شوند. هر عطری که شما را خوشحال می کند بپوشید. اگر به دنبال یک رایحه محبوب جهانی هستید، وانیل اغلب یکی از رقبای اصلی است.

روش صحیح استفاده از عطر چیست؟

نحوه استفاده از ادکلن یا عطر به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد، اما اکثر عطرسازان می گویند که باید از عطر روی نقاط فشار، مچ دست، پشت گوش و گردن استفاده کنید. برخی از افراد دوست دارند بین سینه های خود عطر بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هر هفته کالاهای جدید اضافه می کنیم!

اگه میخوای از تخفیفات شگفت انگیز ما جا نمونی، شماره موبایلت رو بزار بهت پیامک میدیم!

سبد خرید

ورود

ورود | ثبت نام
Instagram YouTube linkedin Telegram
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
اطلاع از مقالات و تخفیفات

میخوای همراه با مقالات کد تخفیف هم برات ارسال کنیم؟

آدرس ایمیلت رو وارد کن تا جا نمونی!