لیست پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران

خرید عطر کمی پیچیده‌تر از خرید کردن بهترین پالت سایه چشم است، زیرا به جای انتخاب چیزی که با رنگ‌های زیرین شما کار می‌کند، با روحیه یا شخصیت خود مطابقت دارید. برخی از عطرسازان عطرهایی را بر اساس عناصر: هوا، خاک، آب و آتش، با رایحه های اختصاص داده شده به یکی یا دیگری توصیه می کنند. به این فکر کنید که چه بویی در دنیا دوست دارید. به عنوان مثال، رایحه ای با نت های غنی یاسمین یا گاردنیا ممکن است مناسب باشد اگر عاشق باغ های گل های غنی هستید. یک رایحه خاکی با نت های خزه یا چوب صندل می تواند مناسب باشد. همراه ما باشید تا برترین ها آشنا شوید.

این که  شما در جستجوی یافتن عطر مناسب برای طرف مقابل خود هستید یا برای خود یک عطر خوشبو برای ولنتاین یا تولدتان خریداری می کنید، خرید یک عطر یا ادکلن یا هر محصول مبتنی بر رایحه (در هر زمان از سال) می تواند برای بسیاری از افراد چالش برانگیز باشد. گزینه های موجود در بازار فروش عطر و ادکلن در تعطیلاتی مانند روز ولنتاین و عید به اوج خود می رسد، زمانی که عطر هدیه ای دوست داشتنی برای کسی است که دوستش دارید. در اینجا پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران را برای شما لیست کرده ایم تا راحت تر تصمیم برای خرید بگیرید.

پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران

در سال 2022 بیش از 80 درصد برای هدیه خرید عطر و ادکلن را ترجیح داده اند. با این حال، همیشه زمانی برای رفتن به فروشگاه ها وجود ندارد. میتوانید با بررسی نت های هر عطر و ادکلن انتخاب راحت تری داشته باشید و سفارش خود را بصورت آنلاین در فروشگاه ما ثبت کنید و در سریعترین زمان ممکن به دست شما یا فرد مورد نظر می رسد. در این صورت، می‌توانید روی لیست ما از بهترین عطرهای زنانه حساب کنید که دارای طیف وسیعی از رایحه‌های چوبی تا گلی، میوه‌ای تا نوستالژیک هستند تا به خرید شما کمک کنند.

بهترین ادکلن زنانه در ایران

معرفی 11 ادکلن خوشبو زنانه با ماندگاری بالا

پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران کدامند؟

هنگام خرید عطر زنانه چه نکاتی را باید در نظر گرفت ؟ هنگام خرید در روز ولنتاین یا یک مناسبت خاص دیگر، نحوه ایجاد عطر و نحوه ایجاد رایحه را در نظر بگیرید. اگر بصورت حضوری قصد خرید دارید نگاه کردن به یادداشت‌های روی یک بطری می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید آن را امتحان کنید یا خیر، اما بوییدن خودتان معمولا بهترین راه برای تصمیم‌گیری است. خرید یک عطر برای یک موقعیت خاص یا برای یک عزیز به عنوان هدیه راهی برای نشان دادن صمیمیت و عشق است زیرا رایحه ها بسیار شخصی هستند و بوها با حافظه مرتبط هستند. اما امروزه خرید اینترنتی گسترش بیشتری پیدا کرده است و شما براحتی میتوانید با خواندن اطلاعات و نت های پایه عطرها بهترین خرید را داشته باشید. 

پرطرفدارترین عطر زنانه در ایران

لیست پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران

1.بلک اوپیوم،خاص و جذاب

یک کلاسیک مدرن که در سال 2014 راه اندازی شد و سال به سال پرفروش ترین ادکلن زنانه است. این عطر با ماندگاری طولانی عطر وانیل عنبر است که بارزترین رایحه آن قهوه است. این عطری است که می‌توان آن را در تمام طول سال استفاده کرد، اما به نظر می‌رسد که برای ماه‌ها و شب‌های سردتر مناسب‌تر است. از زمانی که نسخه اصلی عرضه شد، تغییرات زیادی به دنبال خود داشته است، مانند Black Opium Illicit Green، Neon، و عرضه جدید برای Black Opium Le Parfum 2023. همچنین یک ماست موی معطر بسیار محبوب نیز موجود است که مکمل اسپری ادو پرفیوم کاملاً یا به عنوان یک هدیه مقرون به صرفه یا گزینه خوبی برای طیف وسیعی از افراد با بودجه کم است. بلک اوپیوم زنانه در حجم 50 میل با قیمت به صرفه تر و ضمانت اصل بودن در فبروشگاه ما موجود میباشد.

نت آغازی: گلابی، فلفل صورتی، شکوفه درخت پرتقال

نت پایانی: رز , قهوه،یاس،رایحه ی غالب وانیل

و نت میانی:زنبق ,سدر، نعناع هندی،وانیل،فلفل

پرفروش ترین ادکلن زنانه بلک اوپیوم

2.گودگرل Good Gril

کارولینا هررا دختر خوب یک محصول پرفروش عالی در چند سال اخیر است. این عطر گل عنبر در این بطری نمادین به شکل استیلتو عرضه می شود. یک عطر شرقی با ماندگاری سکسی که می تواند در روز یا عصر استفاده شود. از زمان عرضه اولیه در سال 2016، به دنبال آن Good Girl Suprême، Légère، Gold Fantasy و مجموعه جدید Very Good Girl همگی بسیار محبوب بودند. از پرپرفروش ترین های ادکلن زنانه گودگرل همیشه در راس است. ادکلن گودگرل در حجم 50 میل پاشا با قیمت به صرفه و ضمانت اصل بودن در مادام مد. 

نت آغازی:بادام ،قهوه،گل سرخ، یاس سامباک، شکوفه پرتقال، زنبق و رز بلغاری

نت پایانی: مریم،یاس،دانه تونکا، کاکائو، وانیل، پرالین، چوب

و نت میانیلوبیای تونکا ،غلاف کاکائو،مشک، عنبر، چوب کشمیر، دارچین، نعناع هندی و سدر

ادکلن زنانه گودگرل

3.الین Alien

بیگانه موگلر Mugler Alien عطری که برای مدت نسبتاً طولانی در حال حاضر وجود داشته است . در سال 2005 عرضه شد اما همچنان مورد علاقه زنان 30 ساله و بالاتر است. عطر چوبی کهربا با ماندگاری بسیار بالا با رایحه یاس، ترمه و عنبر. موجود در 3 سایز 30 میلی لیتر، 60 میلی لیتر و 90 میلی لیتر. همه اندازه‌ها با یک بطری بزرگ 100 میلی‌لیتری قابل شارژ هستند یا می‌توان آن را از فروشگاه ما در سایزهای مختلف سفارش داد. ادکلن الین 50 میل برند پاشا با قیمت به صرفه و تضمین اصالت در فروشگاه مادام مد.

نت آغازی: گل یاس

نت پایانی: نت های چوبی

و نت میانی: کهربا

ادکلن زنانه الین

4.ورساچه صورتی VERSACE

The Bright Crystal توسط خانه مد ورساچه در سال 2005 منتشر شد. این عطر برخی از عطرهای مورد علاقه نمادین عطرهای گلی Donatella Versace را به تصویر می کشد و نتیجه خود گویای عطر است. گل صد تومانی آرام بخش، ماگنولیا مرکبات خامه ای و نیلوفر آبی زیبا راپسودی از نت های درخشان ایجاد می کند که با عنبر چوبی و نت مشک گرم می شود.

عطری با طراحی کلاسیک برای زنان ایده آل برای هدیه دادن در هر مناسبتی، در تمام طول سال بخصوص فصل گرم این محصول با کیفیت بالا است. بسته بندی این محصول بسیار زیبا و خاص است. این عطر مسحورکننده دارای نت‌های بلند یوزو و انار است که بر روی پایه‌ای از ماهگونی مشک و عنبر قرار گرفته‌اند. گل صد تومانی، نیلوفر آبی و مگنولیا درخشنده و کاملاً زنانه را تشکیل می دهند، برای عطری که خاطرات تابستانی رویایی در سواحل سفید با آب کریستال را تداعی می کند.

نت آغازی: انار،گریپ فروت

نت پایانی: گل صد تومانی، ماگنولیا ، نیلوفر آبی

و نت میانی: مشک، کهربا ، چوب ماهونادکلن زنانه ورسای

5.چستیتی Chastity

رایحه جوانی عطر چیسیتی ال رساسی را تجربه کنید. بویی جذاب دارد که به شما احساس اعتماد به نفس، شجاعت و جذابیت می دهد. این ادو پرفیوم برای خانم های جوان جاه طلب ایده آل است. رایحه جوان و شاداب این عطر شما را به راه رفتن با اعتماد به نفس و عزت تشویق می کند. با ترکیبی از نت های سبز و آبی و همچنین لیموی طراوت آمالفی که بوی لطیف و شادابی ایجاد می کند باز می شود. در قلب این عطر، نت های گلی از یاس، گل پرتقال آفریقایی و گل رز باقی می مانند که در کنار هم حسی غنی و ظریف به شما می دهند. در پایه، نت های مشک ساده و ماندگاری دارد که حتی در تمام طول روز با شما می ماند.

نت های آغازی: نت های سبز، نت های آبی، لیمو آمالفی

نت پایانی: یاس، گل پرتقال آفریقایی، رز

و نت میانی: مشک

ادکلن زنانه چستیتی

6.ویکتوریا سکرت Victoria’s Secret

ویکتوریا سیکرت یک خانه مد آمریکایی برای لباس زیر زنانه، لوازم جانبی و محصولات آرایشی است. این شرکت عطرها و محصولات مراقبت از بدن معطر را به نام خطوط لباس خود و همچنین مجموعه های عطری با تم عاشقانه و لباس زیر زنانه ارائه می دهد. خط اولیه محصولات مراقبت از بدن با مضمون گیاه شناسی موفقیت آمیز بود. در اواخر دهه 1980، این شرکت سرمایه گذاری رسمی تری را وارد بازار عطر کرد. اولین عطر این شرکت، ویکتوریا، در سال 1989 عرضه شد. خط بسیار موفق Dream Angels در سال 2000 راه اندازی شد و به طور منظم با نسخه های محدود و حاشیه به روز می شود.

عطر Bombshell با ترکیبی روشن از نت های میوه ای شاداب و با طراوت باز می شود. گریپ فروت مرکباتی و نارنگی در یک لایه رویی انرژی زا به توت فرنگی، آناناس و میوه شور ذوب می شوند. کمی میوه به قلب می رود، جایی که توت های قرمز مکمل نت های گلی یاسمین، زنبق دره، گل صد تومانی و ارکیده وانیلی هستند. مشک، خزه بلوط و نت های پایه چوبی، گرما را به عطر اضافه می کنند. خرید ادکلن خاص ویکتوریا سکرت 50 میل برند پاشا با قیمت مناسب و تضمین اصل بودن در مادام مد.

ادکلن زنانه ویکتوریا سکرت

7.لانکوم Lancome La Vie Est Belle

رایحه ای گلدار میوه ای برای زنان که از زمان عرضه آن در سال 2012 مورد علاقه قرار گرفته است. از آن زمان تاکنون، عطرهایی مانند La Vie Est Belle Soleil Cristal، Intensément و Oui La Vie Est Belle به دنبال آن بوده است. در یک بطری شیشه ای سنگین بر اساس بطری کلاسیک لانکوم از سال 1949 قرار گرفته است. جولیا رابرتز بازیگر نقش کمپین های تبلیغاتی است. برای داشتن این ادکلن خاص و خرید ادوپرفیوم لاویه است بل 50 میل برند پاشا در فروشگاه مادام مد براحتی میتوانید ثبت سفارش کنید.

نت های آغازی: پرتقال , ترنج , برگ و جوانه انگور فرنگی , گلابی , فلفل صورتی

نت پایانی: فندق , خامه

و نت میانی: زنبق , گل یلانگ , شکوفه پرتقال , گل مریم , یاسادکلن زنانه لانکوم لاویه است بل

8.لاو مور بست گیت LOVE MORE

ادکلن زنانه love more، با رایحه ای گرم و شیرین که دارد مناسب استفاده بانوان در میهمانی های شبانه است. لاو مور به دلیل ترکیبات منحصر به فرد خود از جمله :توت سیاه، چوب صندل، سدر و کهربا در گروه بویای چوبی قرار دارد. همچنین میزان پراکنندگی پخش بوی آن نیز بالا میباشد. LOVE MORE مناسب تمام فصل های سرد می باشد.همچنین طراحی زیبا و بسیار خوش دستی دارد. این ادکلن را نه تنها برای مصرف شخصی بلکه برای هدیه و کادو به عزیزانتان نیز میتوانید انتخاب کنید. خرید لاو مور 100 میل بست گیت با قیمت به صرفه و اصالت کالا در فروشگاه مادام مد.

نت آغازیپرتقال، پرتقال ماندارین، ترنج،شکوفه پرتقال

نت پایانی: رز ترکی، یاس، میموزا

و نت میانینعناع هندی، مشک سفید، وانیل، وتیور، دانه تونکا، اوپوپوناکس

پرفروش ترین ادکلن زنانه لاور مور

9. میس لایف بست گیت  MISS LIFE

ادکلن زنانه miss life، با رایحه ای گرم و شیرین و بسته بندی زیبا و خوشدست پرطرفدارترین ادکلن زنانه شرکت یست گیت میباشد. مناسب استفاده بانوان در میهمانی های شبانه و دورهمی ها است. miss life دلیل ترکیبات منحصر به فرد خود از جمله : انگور،گلابی، زنبق در گروه بویای چوبی قرار دارد. همچنین میزان پراکنندگی پخش بوی آن نیز بالا میباشد. یکی از پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران این محصول از بست گیت است. اگه دوست دارین همیشه بوی شما در ذهن ها بمونه و عطر مخصوص خودتون رو داشته باشید همین الان اقدام به خرید ادکلن زنانه میس لایف 100 میل بست گیت در مادام مد کنید که تخفیف خورده!

نت آغازیانگور فرنگی سیاه، گلابی

نت پایانیوانیل، دانه تونکا، پرالین، نعناع هندی

و نت میانیزنبق، گل یاس، شکوفه پرتقال

ادکلن زنانه میس لایف

هنگام خرید عطر زنانه چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

هنگام خرید در روز ولنتاین،عید،تولد یا یک مناسبت خاص دیگر، نحوه ایجاد عطر و نحوه ایجاد رایحه را در نظر بگیرید. نگاه کردن به یادداشت‌های روی یک بطری می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید آن را امتحان کنید یا خیر، اما بوییدن خودتان معمولا بهترین راه برای تصمیم‌گیری است. خرید یک عطر برای یک موقعیت خاص یا برای یک عزیز به عنوان هدیه در روز ولنتاین راهی برای نشان دادن صمیمیت و عشق است زیرا رایحه ها بسیار شخصی هستند و بوها با حافظه مرتبط هستند. لیست بالا پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران براساس رایحه و نت های پایه انتخاب شده اند که ماندگاری بالا و پخش بوی فوق العاده داشته اند.

نت بالا: این اولین بویی است که وقتی یک بطری عطر را باز می کنید و بو می دهید به شما برخورد می کند. این یادداشت ها کمترین زمان ماندگاری را دارند.

نت میانی: بدنه اصلی عطر است و معمولا بعد از اینکه حواس تان رایحه اولیه را به مشام می رساند، می توانید آن را استشمام کنید.

نت پایه: نت های پایه بویی هستند که ساعت ها به اطراف می ماند. مشک، چوب صندل یا سایر رایحه‌های سنگین‌تر اغلب در نت‌های پایه عطر زندگی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هر هفته کالاهای جدید اضافه می کنیم!

اگه میخوای از تخفیفات شگفت انگیز ما جا نمونی، شماره موبایلت رو بزار بهت پیامک میدیم!

سبد خرید

ورود

ورود | ثبت نام
Instagram YouTube linkedin Telegram
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
اطلاع از مقالات و تخفیفات

میخوای همراه با مقالات کد تخفیف هم برات ارسال کنیم؟

آدرس ایمیلت رو وارد کن تا جا نمونی!