معرفی بهترین ماسک مو داخل حمام و مزایای استفاده از آن

ماسک های مو روش هایی هستند که قبل از آبکشی، مدت زمان مشخصی روی موهای خود اعمال می کنید. ماسک ها آبرسانی و مواد مغذی را به ساقه های موی شما اضافه می کنند که به هیدراته کردن (آبرسانی) تارهایی که خشک هستند، افزایش درخشندگی و جلوگیری از موخوره و دوشاخه شدن کمک می کند. فروشگاه ما انواع مختلفی ماسک مو داخل حمام در حجم های مختلف دارد. با استفاده از ماسک مخصوص موهایتان شادابی و لطافت را به موهایتان هدیه دهید. فروشگاه ما ماسک های متنوعی برای حفظ رطوبت و خوش حالتی موهای شما دارد. همراه ما باشید تا با بهترین ماسک های بازار آشنا شوید.

ماسک های مو چیزهای شگفت انگیزی هستند. آنها می توانند ظاهر حتی خشک ترین و شکننده ترین رشته ها را به یک تار درخشان و براق تبدیل کنند. اغلب اوقات افراد خاصیت درمانی ماسک مو را برای موهایشان نمیدانند. آنها نمی دانند که چه تفاوتی با یک نرم کننده معمولی دارد و هیچ تفاوت قابل توجهی در زمانی که یک بار از آن استفاده کردند متوجه نشدند. ماسک موها در دو مدل داخل حمام و بعد از حمام تولید میشوند، قصد داریم در این مقاله بهترین ماسک مو داخل حمام را به شما معرفی کنیم.

ماسک مو بعد از حمام

ماسک مو چیست؟

به نظر شما ماسک مو چیست؟ ماسک های مو درمان هایی هستند که با روغن، کره و سایر مواد مغذی فرموله می شوند. محصولاتی با عنوان ماسک مو نسبت به شامپو و نرم کننده ها مزیت های بیشتری برای مو دارند. آنها موها را از درون ترمیم میکنند و مشکلات که بر اثر مواد شیمیایی یا حالت دادن مو پیش آمد را درمان میکند.

بهترین ماسک مو آبکشی

ما موهای خود را تحت فشار زیادی قرار می دهیم، چه به دلیل حالت دادن به گرما، مدل موی جدید یا قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی. که می تواند آسیب جدی به مو وارد کند. ماسک‌های درمان مو می‌توانند به کاهش شکستگی مو کمک کنند و به موهای شما احساس سلامتی ببخشند و برای درمان برخی مشکلات موهای شما مفید باشند.

بهترین ماسک مو داخل حمام

ماسک های مو روش هایی هستند که قبل از آبکشی، مدت زمان مشخصی روی موهای خود اعمال می کنید. ماسک ها آبرسانی و مواد مغذی را به ساقه های موی شما اضافه می کنند که به هیدراته کردن (آبرسانی) تارهایی که خشک هستند، افزایش درخشندگی و جلوگیری از موخوره و دوشاخه شدن کمک می کند. فروشگاه ما انواع مختلفی ماسک مو داخل حمام در حجم های مختلف دارد.

چطوری موهامو نرم و آبرسانی کنم

1.بهترین ماسک مو داخل حمام و شیر مو لوجیا 500 میل

ماسک مو حالت دهنده لوجیا در مرطوب کردن موها بهتر از حالت دهنده ها عمل می کنند. زیرا ماسک ها درمان های ترمیمی هستند که با نفوذ عمیق به ساقه مو مشکلات مو را برطرف می کنند. اما نرم‌کننده‌ها و شامپوها نمی‌توانند وظیفه ماسک‌ها را انجام دهند، به خصوص وقتی که موهای شما به شدت زبر و شکننده شده است. ماسک LOGGIA هم حالت دهنده قوی و هم موها را ترمیم میکند. کلید درمان موهای خشک رطوبت و آبرسانی است، به همین دلیل است که ماسک موی ایده آل برای موهای کم آب، ترکیبات آبرسانی عمیقی را انجام می دهد. لوجیا یکی از بهترین ماسک مو داخل حمام میباشد.

ویژگیهای محصول:

  • بدون پارابن و سولفات
  • حالت دهنده و نرم کننده مو
  • ترمیم و بازسازی مو
  • حذف خشکی و موخوره مو
  • مناسب داخل حمام
  • حاوس شیر نارگیل

ماسک مو بعد از حمام لوجیا

خرید ماسک مو داخل حمام شیر پروتئین بدون سولفات لوجیا

2.ماسک مو خاویار سوپرکی بدون سولفات حجم 300 میل

این محصول فوق العاده است! بعد از یکبار استفاده، می توانید شاهد تفاوت زیادی در بافت موهایتان ببینید و معجزه آن را احساس کنید. موهای شما به طور محسوسی نرم تر و کمتر وز میشود. عصاره خاویار در ترکیبات این محصول سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است که تغذیه شدیدی را برای پوست سر شما فراهم می کند و از خشکی پوست سر جلوگیری می کند. ویتامین A موجود در خاویار به حفظ تعادل سبوم پوست سر کمک می کند و همچنین به رشد مو کمک می کند.

محرک رشد: ویتامین های B1، B6 و اسیدهای آمینه خاویار، میکروسیرکولاسیون پوست سر را تقویت کرده و در نتیجه رشد مو را تحریک و تسریع می کند.

ترمیم ساقه ها: خاویار موها را ترمیم می کند، بازسازی سلولی را تقویت می کند تا مو را بازسازی کند و آن را از ریشه تا انتها تقویت کند.

ماسک مو خاویار بدون سولفات داخل حمام سوپرکی

خرید ماسک مو خاویار بدون سولفات سوپرکی

3.ماسک مو بوتاکس سوپرکی بدون سولفات حجم 300 میل

ماسک مو بوتاکس بدون سولفات سوپرکی ماسکی فوق العاده برای درمان بوتاکس مو که به صاف کردن موهای شما کمک می کند. از آنجایی که این محصول  بیش از یک ساعت استفاده با اتوی صاف روی کوتیکول ها بسته می شود، بافت موهای شما را به طور کامل تغییر نمی دهد. ممکن است موها را صاف کند اما مانند سایر خدمات صاف کردن موهای صاف را تضمین نمی کند.

سوپرکی بوتاکس مو روشی برای درمان مو است که موها را با موادی مانند کراتین و کلاژن می پوشاند تا تارهای خشک و شکسته مو را بازسازی کند. این می تواند به موهای شما کمک کند که سالم تر و ضخیم تر به نظر برسند. و در عین حال استحکام و محافظت در برابر آسیب های بعدی را نیز فراهم می کند.

بوتاکس کردن مو با موادخرید ماسک بدون سولفات بوتاکس سوپرکی

 

4.ماسک مو کراتین سوپرکی حجم 500 میل

با وجود ماسک مو کراتین سوپرکی روال مراقبت از موهای خود را تغییر اساسی دهید. ماسک مو کراتین ارگانیک و بدون سولفات سوپرکی موهای رنگشده را ترمیم، کنترل می کند. از موهای رنگشده محافظت می کند و آنها را نرم و سالم می کند. ماسک کراتین با خاصیت بازسازی عمیق، تارهای خشک را احیا می کند و نرمی و حالت پذیری ابریشمی به موهای شما می دهد.

موهای رنگ شده به دو دلیل نیاز به مراقبت بیشتری دارند: نه تنها رنگ آمیزی می تواند به مو آسیب برساند یا آن را خشک کند، بلکه خود رنگ نیز می تواند به مرور زمان محو شود. به خصوص اگر هر بار از ماسک مو برای موهای رنگ شده استفاده نکنید. هر روز مشاهده خواهید کرد هرچه درمان رنگ تندتر باشد، آسیب بیشتری ایجاد می شود، به همین دلیل است که شما قطعاً به ماسک مو برای موهای سفید شده نیاز دارید. خبر خوب؟ ماسک های زیادی برای موهای رنگ شده وجود دارد.

تفاوت اصلی بین کراتینه مو و ماسک مو کراتین وجود دارد که در نتیجه کار است. درمان‌های کراتینه برزیلی برای صاف کردن موها طراحی شده‌اند، در حالی که ماسک موی کراتینه برای موهای خشک، آ.سیب‌دیده و نازک موهای شما را روشن، نرم و سالم می‌کند.

ماسک مو کراتین سوپرکی بعد از حمامخرید ماسک داخل حمام کراتین سوپرکی

5.ماسک مو بیوتین سوپرکی بدون سولفات حجم 1000 میل

سوپرکی بیوتین بدون سولفات باعث تقویت فولیکول های مو شده و رشد مو را تحریک میکند. فرمول تقویت کننده این شامپو که حاوی بیوتین است یک ویتامین محلول در آب که بخشی از خانواده ویتامین B است. بدن شما برای کمک به تبدیل برخی مواد مغذی به انرژی به بیوتین نیاز دارد. ماسک موی طبیعی برای رشد موها عالی است و آنرا عمیقا هیدراته می کند. بیوتین همچنین نقش مهمی در سلامت مو، پوست و ناخن های شما دارد. اگر بیوتین کافی دریافت نمی کنید، ممکن است ریزش مو را تجربه کنید با تقویت فولیکول مو برای رشد موی سالم، موهای بلندتر را تقویت می کند.

برای ایجاد درخشش و مدیریت پذیری نهایی، به پیوند مجدد انتهای دوشاخه کمک می کند موهای آسیب دیده را برای کنترل موخوره باز می کند و احیا می کند. با ویتامین هایی که هر تار مو را در بر می گیرند، به تقویت موها کمک کنید، در حالی که کلاژن و بیوتین با هم کار می کنند تا به ضخیم شدن، صاف شدن و تحریک هر فولیکول مو برای ایجاد بافت باورنکردنی مو کمک کنند.

تقویت کننده مو سوپرکیخرید ماسک مو بیوتین بدون سولفات سوپرکی

6.ماسک مو کلاژن سوپرکی بدون سولفات حجم 1000 میل

کلاژن با موهای شما چه می کند؟ هنگامی که از کرم ها یا ژل ها یا ماسک مو کلاژن بدون سولفات مستقیماً روی پوست سر استفاده میکنید، موهای خاکستری می توانند تیره تر و کمتر خشک به نظر برسند. متخصصصین متوجه شده اند که کلاژن در درمان موهای خشک و شکننده بسیار موثر است. مکمل های کلاژن و محصولات موضعی می توانند انتهای شکاف را ترمیم کنند و همچنین سطح سالمی از هیدراتاسیون را حفظ کنند.

  • استحکام مو
  • افزایش ضخامت مو
  • محرک رشد مو
  • مبارزه موهای شکننده و درمان موخوره

کلاژن با پوست و مو چه میکندخرید ترمیم کننده بدون سولفات کلاژن سوپرکی

7.ماسک مو پرو کراتین بعد از کراتین پرکاس حجم 500 میل

ماسکی با رایحه ای دلپذیر و زیبا که یادآور زیبایی موهایتان است. تقویت و بازسازی کننده مو. ماده اصلی کراتین گیاهی است که اثر صاف کنندگی را افزایش می دهد. این عمل توسط پروتئین های سویا و گندم تکمیل می شود. اثر مغذی توسط روغن جوجوبا اضافه می شود. فرمول مغذی ماسک سرشار از مواد بازسازی کننده و صاف کننده است. به لطف کراتین، پروتئین ها، روغن جوانه گندم و شی باتر، مو خاصیت ارتجاعی و نرمی خود را از دست نخواهد داد. برای تقویت اثر، از شامپو و لوسیون همان سری استفاده کنید.

ماسک بعد از کراتین پرکاسخرید ماسک مو داخل حمام بعد از کراتین پرکاس

8.ماسک مو کراتینه و تقویت کننده جوانه گندم 121 حجم 750 میل

ماسک مو جوانه گندم 121 یک ترمیم کننده فوق العاده برای موهای خشک و یکی از بهترین ماسک مو بعد از حمام میباشد. 121 حاوی ترکیبات موثر و کراتین میباشد که برای بهبود سلامت ساقه مو بسیار مفید است.

ماسک مو کراتینه و تقویت کننده121 بدون نیاز به آبکشی،حاوی روغن آرگان، مناسب برای رطوبت‌رسانی، درخشان‌کنندگی و شادابی ساقه مو. تقویت ساقه مو و از بین بردن آسیب‌های ناشی از حرارت اتو مو، سشوار و مواد شیمیایی می‌باشد که علاوه بر خواص شیمیایی باعث تقویت پیاز مو هم میشود.

ماسک جوانه گندم 121خرید ماسک مو داخل حمام جوانه گندم مو 121 

9.ماسک مو کراتین فری سولفات پرویت حجم 500 میل

ماسک مو کراتین فری سولفات پرویت سرشار از پروتئین کراتین، لانولین و ویتامین دکسپانتول میباشد.همجنین حاوی عصاره آلوئه ورا جهت آبرسانی عمیق به مو و احیا کننده ساقه مو خشک و دهیدراته میباشد.

فری سولفات provit با جلوگیری از ریزش ،شکنندگی و دو شاخه شدن تار موها سبب آبرسانی به موها میشود که باعث استقامت و استحکام مو میشود. این ویژگی سبب زیبایی و نرمی هرچه تمام تر موها میباشد. این محصول علاوه بر مراقبت پیشرفته موها، از خشکی و زبری موها نیز جلوگیری می کند.

ماسک داخل حمام پرویتخرید ماسک مو داخل حمام پرویت

10.ماسک مو تثبیت کننده رنگ فری سولفات ایروس حجم 500 میل

ماسک مو تثبیت کننده رنگ فری سولفات ماسکی برای موهای رنگ شده است. ایروس حاوی ترکیبات موثر و کراتین میباشد که برای بهبود سلامت ساقه مو بسیار مفید است. این ماسک مغذی سرشار از روغن جوجوبا،لائولین و ویتامین B3 میباشد که حاوص عصاره انار جهت تثبیت موهای رنگ شده میباشد.

ماسک مو ایروس همراه با آبکشی،حاوی روغن جوجوبا، مناسب برای رطوبت‌رسانی، درخشان‌کنندگی و شادابی ساقه مو. تقویت ساقه مو و حذف آسیب های ناشی از حرارت اتو مو، سشوار و مواد شیمیایی می‌باشد.

تثبت کننده رنگ مو ایروسخرید ماسک مو داخل حمام تثبت کننده رنگ مو ایروس

سولفات‌ها نوع خاصی از سورفاکتانت هستند که قادر به جذب آب و روغن در کنار هم می‌باشند و به همین جهت از آن‌ها برای پاکسازی چربی‌ها و سایر آلاینده‌ها مانند گرد و غبار استفاده می‌شود‌‌. همچنین سولفات‌ها در تماس با آب ایجاد کف و فوم بالا کرده و قادر به تجزیه و حل کردن حجم زیادی از چربی‌ها و آلودگی‌ها در هنگام شستشو هستند. قدرت پاک کنندگی بالای این مواد اصلی‌ترین دلیل استفاده آن‌ها در ساختار شوینده‌ها است.

11.ماسک مو داخل حمام فیدل مدل خیار حجم 500 میل

فیدل اکسلنت مدل خیار یکی از بهترین ماسک مو داخل حمام میباشد که دارای خواص زیادی برای موهای نازک و شکننده است. فیدل مدل خیار محصولی مناسب موهای خشک و آسیب‌دیده است. این ماسک دارای ویتامین E است که فواید زیادی یرای مو دارد. ماسک موها مناسب برای موهای شکننده، وز و دوشاخه هستند.

ماسک های مو درمان هایی هستند که با روغن، کره و سایر مواد مغذی فرموله می شوند. این ماسک‌های آب‌رسان مو نسبت به شامپو یا نرم‌کننده معمولی شما زمان بیشتری را صرف ترمیم و پرورش مو می‌کنند و در یک بار استفاده فواید چشمگیری می‌دهند. ماسک موها انواع مختلفی دارد و دو نوع آبکشی و بدون آبکشی هستند.با استفاده از ماسک مو به‌راحتی می‌توانید از موهایتان مراقبت کرده و حتی در صورت آسیب‌دیدگی آن‌ها را احیا و ترمیم کنید.

ماسک مو فیدلخرید ماسک مو داخل حمام فیدل

نحوه استفاده از ماسک مو داخل حمام

ماسک های مو به راحتی در روال مراقبت از مو شما کار می کنند، زیرا معمولاً جای نرم کننده شما را می گیرند. در اینجا نحوه استفاده از ماسک مو داخل حمام آمده است:

مرحله 1: موهای خود را شامپو بزنید، سپس آبکشی کنید.

مرحله 2: ماسک موهای خود را بمالید.

و مرحله 3: سه تا پنج دقیقه صبر کنید.

مرحله 4: آبکشی کنید.

مرحله 5: موهای شاداب شده خود را با حوله خشک کنید و مانند حالت عادی حالت دهید.

چند بار باید از ماسک مو استفاده کرد؟

حداقل هفته ای یکبار باید از ماسک مرطوب کننده مو استفاده کنید. اما اگر موهای شما خشک‌تر یا آسیب دیده‌تر از حد معمول به نظر می‌رسد، آن را به دو یا سه بار در هفته افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هر هفته کالاهای جدید اضافه می کنیم!

اگه میخوای از تخفیفات شگفت انگیز ما جا نمونی، شماره موبایلت رو بزار بهت پیامک میدیم!

سبد خرید

ورود

ورود | ثبت نام
Instagram YouTube linkedin Telegram
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
اطلاع از مقالات و تخفیفات

میخوای همراه با مقالات کد تخفیف هم برات ارسال کنیم؟

آدرس ایمیلت رو وارد کن تا جا نمونی!