لیست لوازم آرایش ضروری مورد نیاز خانم ها

همه ما بخش مهمی از روتین آرایش خود را داریم که به یک عادت یا آیینی تبدیل شده است که روزانه انجام می دهیم. چیزی که من در لوازم آرایش خیلی دوست دارم استفاده از برق خط چشم است. من این کار را به معنای واقعی کلمه هر روز انجام می دهم، حتی زمانی که تمایلی به آرایش کردن ندارم. روال زیبایی شما می تواند متفاوت باشد، شاید ریمل، کرم پودر یا ابروهای خوش فرم. هر چه که هست، فقط می‌دانید که بدون آن مرحله، آرایش شما برای یک روز کامل نیست و اشکالی ندارد که فقط یک یا دو محصول آرایشی داشته باشید، اما حتی بهتر است یک کیف مینی آرایش شخصی پر از آرایش داشته باشید. برای کمک به شما برای ایجاد آن ظاهر ظریف در طول روز یا آن ظاهر دراماتیک و سکسی مهمانی ضروری است.

چه حرفه ای باشید و چه مبتدی برای داشتن ظاهری زیبایی، باید یکسری نکات را رعایت کنید و همیشه همراه خودتان یک کیف کوچک از لوازم آرایش ضروری را داشته باشید.

لوازم آرایشی ضروری

لوازم آرایش ضروری مورد نیاز برای خانم ها

برای مبتدیان اگر به تازگی شروع به آرایش کردن کرده اید، و یا بدنبال لوازم آرایش صورت مرغوب و اصل هستید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که از پوست خود مراقبت کنید، به خصوص اگر آکنه یا اگزما دارید. آرایش در درجه اول برای تقویت ویژگی های شما انجام می شود، اگرچه برخی از محصولات آرایشی مانند کانسیلرهایی که معمولا توسط آرایشگرها و اصلاح کننده ها استفاده می شود، می توانند لکه ها و جای جوش را پنهان کنند. اما همیشه این جادو برای از وسایل آرایش و برندهای خاص نیست، بلکه بسیاری از جلوه‌های ویژه و فیلترها و فتوشاپ برای ایجاد تصاویری که می‌بینید دست به دست هم داده‌اند. پس اشتباه نکنید، شما نیز می توانید آرایش بی عیب و نقصی داشته باشید، فقط باید از پوست خود به خوبی مراقبت کنید و نکات ساده ای را دنبال کنید تا به شما کمک کند به آن پوشش طبیعی صاف برسید.

نکاتی که قبل آرایش باید رعایت کنید

ابتدا صورت خود را با یک پاک کننده ملایم بشویید، با مرطوب کننده آبرسانی کنید و با پرایمر ادامه دهید. این به ایجاد یک پایه خوب برای فونداسیون شما کمک می کند تا روی آن بنشینید. نکته مهم دیگری که باید به عنوان مبتدی رعایت کنید این است که پس از استفاده از کرم پودر از آرایش چشم خودداری کنید. ذرات سایه چشم ممکن است ریزش کنند و آرایش صورت شما را خراب کنند. برای استفاده آسان از سایه چشم و خط بالدار می توانید از نوار چسبی که به صورت مورب روی چشمانتان قرار داده شده است استفاده کنید. در نهایت، همیشه از اسکراب لب برای از بین بردن پوست مرده و بالم لب استفاده کنید تا لب های خود را برای استفاده از رژ لب نرم و صاف نگه دارید.

نکاتی که قبل آرایش صورت باید رعایت کنید

لیست لوازم آرایشی اصل که شما نیاز دارید

همانطور که اکثر خانم ها یک مرحله مورد علاقه در روتین آرایششان دارند، محصولات مهم و اساسی علی الخصوص لوازم آرایشی اصل نیز وجود دارد که ما به هر خانمی توصیه می کنیم. ما یک لیست دقیق از لوازم ضروری آرایش ایجاد کرده ایم و آنها را در چهار قسمت دسته بندی کرده ایم:

  • لوازم آرایشی ضروری برای صورت
  • لوازم آرایشی ضروری برای چشم
  • لوازم آرایشی ضروری برای لب
  • لوازم آرایش و لوازم جانبی

لوازم آرایشی برای صورت

1.مرطوب کننده

اولین مورد از لوازم آرایشی صورت همراه داشتن یک کرم مرطوب کننده است. اولین کاری که باید بعد از تمیز کردن صورت خود انجام دهید این است که از مرطوب کننده استفاده کنید تا پوست خود را هیدراته نگه دارد و از ته نشین شدن زیرسازی به صورت خطوط ریز یا چین و چروک جلوگیری کند. این تصور غلط وجود دارد که افراد دارای پوست چرب و مستعد آکنه نیازی به استفاده از مرطوب کننده ندارند، اما نکته کلیدی این است که به سراغ مرطوب کننده هایی بروید که فرمول سبک و غیر کومدون زا داشته باشد مانند کرم مرطوب کننده لیمپیو، برای پوست نرمال تا پوست خشک،و یا کرم مرطوب کننده آرگان ایروس روشن کننده،ویتامینه و حاوی روغن آرگان که بصورت پمپی است. اگر خیلی اهل آرایش نیستید و بدنبال لیست لوازم آرایشی بهداشتی سبک و نکات آرایشی هستید روی لینک رنگی کلیک کنید.

مرطوب کننده انواع پوست خرید کرم مرطوب کننده لیمپیو برای انواع پوست 

2.پرایمر

یکی دیگر از لوازم آرایش صورت پرایمر است. اگر می خواهید آرایش شما در طول روز بدون نگرانی از آب شدن آن در برابر نور خورشید بماند، باید روی یک پرایمر خوب سرمایه گذاری کنید. پرایمرها مانند یک بوم صاف برای نقاشی شما عمل می کنند. این نه تنها به طولانی‌تر شدن آرایش شما کمک می‌کند، بلکه به صاف کردن منافذ بزرگ‌تر و خطوط ریز کمک می‌کند تا کمتر دیده شوند و همچنین به کنترل درخشش کمک می‌کند. برای شروع آرایش پیشنهاد میکنم حتما مقاله نکات ضروری آرایش کردن را مطالعه کنید. برای پوست‌های چرب، پرایمر مات مانند بکا را توصیه می‌کنم و برای پوست‌های معمولی تا خشک پرایمر آبرسان مانند ریمل مات و پوندز به خوبی جواب می‌دهد.

3.کرم BB و CC

اگر از طرفداران آرایش بدون آرایش هستید یا حوصله ندارید هر روز صبح آرایش خود را انجام دهید. به شما پیشنهاد می کنم به سراغ کرم بی بی یا سی سی بروید. هر دو کرم BB و CC به عنوان فرمول های سبک هستند که هر دو فواید مراقبت از پوست و مواد آرایشی را ترکیب می کنند. آنها یک پایه شفاف ارائه می دهند تا طبیعی به نظر برسند، تقریباً مانند پوست شما و دیگر نیازی به مرطوب کننده، پرایمر یا ضد آفتاب ندارید. BB مخفف “لکه” یا “زیبایی” مومیایی است و برای پنهان کردن لک های جزئی استفاده می شود. کرم های BB با SPF 30 بسیار آبرسان هستند، بنابراین اگر پوست خشکی دارید، این باید انتخاب شما باشد. CC مخفف «تصحیح کننده چهره» یا «کنترل رنگ» است و به اصلاح تغییر رنگ، تیرگی زیر چشم، هایپرپیگمانتاسیون و اسکار آکنه کمک می کند. بافت مات تری دارد بنابراین برای پوست های چرب و مستعد آکنه بهترین است. کرم CC با SPF 35 یک گزینه عالی برای انواع پوست است.

4.کرم آرایشی  

کرم آرایشی خوب ،جز مهمترین لوازم آرایش صورت که برای شما ضروری است. فونداسیون ها و کرم های آرایشی به شکل های مختلفی مانند لوله ها و بطری های مایع، کرم و استیک وجود دارند و میزان پوشش دهی متفاوتی از شفاف تا متوسط ​​و کامل را ارائه می دهند. انتخاب کنید که کدام یک برای شما بهتر کار می کند و با ته رنگ شما همخوانی دارد، تا خجالتی یا قرمز به نظر نرسید. بهترین انتخاب من، کرم پودر بالنوم جز لوازم آرایشی اصل که بصورت مایع بدون منفذ است زیرا پوشش متوسطی دارد و بسیار مقرون به صرفه است.

کرم پودر بالنوم

خرید کرم پودر بالنوم 

5.کانسیلر برای صورت

اگر تغییر رنگ، قرمزی یا لکه های تیره روی صورت خود دارید، عاقلانه است که روی یک کانسیلر یا اصلاح کننده رنگ سرمایه گذاری کنید. کانسیلر هم در آرایش صورت مهم است. این نظریه که رنگ ها را می توان با متضادهای آنها نامید، در مورد آرایش نیز صادق است. می‌توانید از اصلاح‌کننده زرد برای پنهان کردن رنگ‌های بنفش، هلویی برای پنهان کردن حلقه‌های تیره مایل به آبی، بنفش برای پنهان کردن پوست کدر و زرد و سبز برای پنهان کردن قرمزی استفاده کنید. کانسیلرها و اصلاح کننده ها به صورت تک رنگ و پالت سایه چشم عرضه می شوند. اما اگر مشکلات پوستی متعددی دارید، از قبل مشکلات پو.ست خود را با روتین مراقبت پوست و ماسک صورت خانگی برطرف کنید.

6.کانتور یا برنزر

کانتورینگ به مشخص شدن صورت شما کمک می کند. می‌توانید این کار را با کرم پودر یا کانسیلری که یک یا دو درجه تیره‌تر از رنگ پوستتان است انجام دهید و مطمئن شوید که به درستی ترکیب می‌شود. کانسیلر معمولا یکی از محصولات مهم در کیف آرایش زنانه و از لوازم آرایش ضروری دخترانه محسوب می شود. همچنین گزینه دیگری برای استفاده از برنز برای کانتور وجود دارد، می تواند به صورت مات/پودر یا براق باشد. با برس‌های آرایشی روی شقیقه‌ها، زیر گونه‌ها و کناره‌های بینی بمالید. اگر تنوع می خواهید،کانتور فلورمار از لوازم آرایشی اصل با دو شماره رنگ روشن و متوسط گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

کانتور فلورمارخرید کانتور استیکی فلورمار

7.رژگونه

افزودن کمی رژگونه به درخشندگی صورت شما کمک زیادی می کند. رژگونه ها به شکل ژل، کرم یا پودر هستند و باید روی گونه ها اعمال شوند و به سمت بالا در خط مو مخلوط شوند. همچنین می‌توانید مقداری از آن را روی نوک بینی و شقیقه‌ها برای برافروختگی طبیعی‌تر بمالید. برای مبتدیان، توصیه می کنم با رژگونه پودری شروع کنند، کار کردن با آن آسان است و وقتی اشتباه می کنید اصلاح کنید. رنگ‌های کرمی مانند گلابی هلویی و صورتی برای افرادی با پوست روشن یا رنگ پریده مناسب‌تر هستند، در حالی که رنگ‌های قهوه‌ای، قرمز و شرابی با پوست‌های تیره‌تر به خوبی کار می‌کنند. اگر در مورد استفاده از رنگ رژگونه گیج شده اید، فقط به سراغ رنگ صورتی بروید. جهانی است و در هر رنگ پوستی خوب به نظر می رسد.

رژگونه شماره 05 کالیستا

خرید رژگونه شماره 05 کالیستا

8.هایلایتر یا درخشنده

هایلایتر هم جز لوازم آرایش ضروری برای خانم ها و لوازم آرایشی اصل میباشد. مقدار کمی از هایلایتر در نقاط مناسب می تواند آرایش شما را از کدر به خیره کننده تبدیل کند. مناطقی که باید روی آنها تمرکز کنید استخوان های ابرو، کنار چانه، پل بینی و استخوان گونه هستند. هایلایترها به صورت کرم، مایع یا پودر هستند اما اگر در این کار تازه کار هستید، پیشنهاد می کنم با پودر شروع کنید. هایلایتر بهترین است.

9.اسپری فیسکاتور

 این دقیقا همان کاری است که یک اسپری فیکساتور انجام می دهد. به‌عنوان پودر روی کیک، آخرین لمس برای کمک به حفظ رطوبت و حفظ آرایش شما در تمام طول روز عمل می‌کند. فیسکاتور، می تواند آبرسان باشد. این برای افرادی که پوست خشک دارند بهتر است و اگر پوست چرب دارید، باید به سراغ اسپری مات کننده بروید. اسپری هم برای پوست های خشک و هم برای پوست های چرب کاملاً خوب عمل می کند. برای استفاده، تا 6 بار با حرکات T یا X فاصله آن از صورت خود اسپری کنید.

تثبیت کننده آرایش صورت

لوازم آرایشی ضروری برای چشم

1.پرایمر سایه چشم

درست مانند پرایمر صورت شما، پرایمرهای سایه چشم نیز کمک می کنند سایه چشم شما به نرمی روی پلک های شما بچرخد. همچنین باعث می‌شود رنگ‌های سایه‌های شما برجسته شوند و بدون چروک شدن ماندگاری بیشتری داشته باشند. اگر قصد دارید مقداری رنگ در آن قرار دهید، کافی است آن را روی پلک های خود و زیر خط مژه های پایینی خود بمالید. من پرایمر کالرکیوب را به شدت توصیه می کنم، شفاف است و فوق العاده سریع خشک می شود.

2.سایه چشم

یکی دیگر از موارد پرطرفدار و از لوازم آرایش ضروری دخترانه سایه چشم است. هنگام انتخاب سایه چشم،دقت کنید، سایه چشم در چهره شما تاثیر زیادی دارد. سایه باعث میشود چشم شما سرحال و پر شور و انرژی داشته باشد. 

لوازم آرایشی اصل

3.مداد خط چشم

مدادهای خط چشم گزینه های عالی و آسانی برای خط چشم هستند. در حالی که خط چشم های مایع برای ایجاد خط چشم بالدار عالی هستند و عمدتا ضد لک هستند، برخلاف مدادها به راحتی تمیز نمی شوند. هر دو در رنگ های مختلف اما بیشتر مشکی هستند. اگر می‌خواهید ظاهر چشم دودی داشته باشید، مداد مشکی، آبی یا قهوه‌ای که روی خط آب اعمال می‌شود، جلوه چشمگیر مورد نیاز را به شما می‌دهد. اگر می خواهید چشمانتان بزرگتر به نظر برسد، مداد چشم سفید یا هلویی این کار را انجام می دهد. برای استفاده روزمره، خط چشم بالنوم را امتحان کنید. تیکه تیکه نمیشود و روکش مات دارد.

خط چشم ماژیکی بالنوم

خرید خط چشم ماژیکی بالنوم

4.ریمل چشم

همه افراد به طور طبیعی مژه های بلند و حجیم ندارند اما می توان با کمک ریمل به آن دست یافت. ریمل ها بیشتر به رنگ مشکی هستند، اما ریمل قهوه ای برای بلوندها یا افرادی که پوست واقعاً رنگ پریده دارند وجود دارد. محصولات آرایشی کالیستا همیشه بعنوان لوازم آرایشی اصل شناخته شده هستند. برای استفاده از آن، فقط برس رژگونه را روی مژه های خود بکشید، پوشش را به طور یکنواخت پخش کنید. برای نتایج بهتر، ابتدا یک پرایمر مژه بزنید و اگر قصد گذراندن وقت در کنار آب دارید، به سراغ ریمل ضدآب مانند ریمل ضدآب بروید.

ریمل بنفش کالیستا

ریمل حجم دهنده بنفش کالیستا

5.کیت ابرو

ابروهای شما معمولاً اولین چیزی است که مردم وقتی شما را در حال آرایش می بینند به آن نگاه می کنند. بنابراین مهم است که ابروهای خود را مرتب کنید، کشیدن یا پر کردن آن را آسان‌تر می‌کند. کیت ابرو شما باید شامل موچین، ژل ابرو (بی رنگ یا رنگی)، مداد ابرو و پودر ابرو باشد که همگی در کیسه آرایش نگهداری شوند.

لوازم آرایشی ضروری برای لب

1.بالم لب

پوست لب‌های شما بسیار شکننده است و بیشتر خشک می‌شود و باعث ایجاد ترک و پارگی می‌شود. برای جلوگیری از این امر، روزانه و به خصوص قبل از زدن رژ لب استفاده کنید. بالم لب رژی بوسوم فوق العاده لبها را نرم،مرطوب و دارای ویتامین E میباشد.

بالم لب رژی بوسوم

خرید بالم لب رژی بوسوم 

2.برق لب

لب های براق ترند هستند و ما برای آن اینجا هستیم. اگر می خواهید ظاهری ظریف داشته باشید، فقط یک براق رنگی را روی لب های خود بکشید و برای آن روز آماده هستید. شما همچنین می توانید براق کننده لب شفاف را روی رژ لب خود بزنید. براق کننده طیف گسترده ای از براق های شفاف و رنگی را برای انتخاب شما در اختیار دارد.

3.خط لب

یکی دیگر از لوازم آرایش ضروری دخترانه  استفاده از خط لب است. می‌توانید از خط لب برای مشخص کردن شکل لب‌ها قبل از زدن رژ لب استفاده کنید تا روکش دقیق‌تری ایجاد کنید. همچنین به ماندگاری بیشتر رژ لب شما کمک می کند. اگر دوست دارید با رنگ‌ها بازی کنید، ست مداد  را دوست خواهید داشت که دارای 18 رنگ منحصر به فرد و ضد آب است.

خط لب زورابخرید پک خط لب مدادی زوراب

4.رژ لب

هر زنی باید رژ لب نود مانند هلویی یا بژ برای استفاده روزمره و رژ لبی مانند قرمز یا شرابی برای مواردی که نیاز دارید احساس کنید و متفاوت به نظر برسید داشته باشد. شما می توانید سایه دلخواه خود را از رژ لب فلورمار، یا رژ لب های جامد بالنوم تهیه کنید، برندهای مورد علاقه من برای محصولات رژ لب هستند. رژ لب جز لوازم آرایش ضروری دخترانه محسوب می شود.

لوازم آرایش و لوازم جانبی

1.پد آرایشی

اسفنج آرایشی بهترین ابزار مبتدی برای ترکیب مناسب فونداسیون ها و کانسیلرها و از لوازم آرایش ضروری دخترانه بحساب می آید. حتی متخصصان باتجربه هنوز هم اسفنج ها را به برس ترجیح می دهند تا به یک سطح صاف و یکدست تر برسند. اسفنج های زیبایی در شکل ها و اندازه های مختلف برای کنترل دقیق تر وجود دارند. پد آرایش تخم مرغی گلدن فیشر بسیار با کیفیت و بافت منسجمی دارد و به سرعت کرم را روی صورت شما فید میکند.

پد تخم مرغی رنگی

2.ست برس آرایشی

تقریباً هر محصولی که از لوازم آرایش ضروری دخترانه محسوب میشود را تا به حال به آن اشاره کردیم، برای استفاده مناسب نیاز به یک برس خوب دارد. شما باید یک ست برس آرایشی با کیفیت تهیه کنید که حداقل یک برس پودری کرکی، سه یا چهار برس سایه چشم، یک رژگونه و یک برس فید داشته باشد. ست براش گلدن فیشر تنوع زیادی در انواع براش های با کیفیت با موهای طبیعی بدون ریزش از بهترین براش های حرفه ای آرایش است.

ست براش مویی گلدن فیشرخرید ست براش گادن فیشر 12 عددی

3.پاک کننده آرایش و دستمال مرطوب

اشتباهات اتفاق می افتد و ما همیشه نمی توانیم از آنها اجتناب کنیم، اما می توانیم آنها را با دستمال های آرایش پاک کنیم. از دیگر لوازم آرایش ضروری دخترانه پاک کننده است. اگر خط چشم بدی دارید، یا لکه های رژ لب یا محصولات اضافی از سایه چشم می ریزند، دستمال مرطوب می تواند به شما کمک کند آنها را پاک کرده و از نو شروع کنید. و در آخر، در پایان روز به یک پاک کننده آرایش نیاز دارید تا لایه های زیادی از زیرسازی و پودر را از بین ببرید. دستمال مرطوب را می توان برای پاک کردن آرایش استفاده کرد، اما باید با شستشوی ملایم با آب و صابون انجام شود. دستمال مرطوب و پاک کننده آرایش نیوساد برای انواع پوست عالی است و همچنین مقرون به صرفه است.

4.آینه آرایش

اگر تا به حال با آرایش کردن در اتاقی با نور کم مشکل داشته اید و در نهایت از رژگونه یا پودری استفاده کرده اید، زمان آن رسیده است که آینه حمام خود را با آینه آرایش عوض کنید. ما بهترین ها را برای آخر ذخیره کردیم زیرا بسیار مهم است و در عین حال بسیار نادیده گرفته شده است.

کلام آخر

آخرین باری که کیف آرایش خود را نگاه کردید و موجودی تمام محصولات آرایشی داخل آن را گرفتید کی بود؟ اگر مدتی است که موارد ضروری کیف آرایش خود را بررسی نکرده اید، اکنون زمان مناسبی برای انجام این کار است. در واقع، موارد زیادی وجود دارد که ممکن است در کیف لوازم آرایشتان موجود نباشد، اما احتمالا موارد ضروری برای آرایش کردن را کم و بیش دارید. همانطور که در قسمت بالا مطالعه کردید،لوازم آرایش ضروری دخترانه بسته به نوع آرایش و انتظار شما فرق دارد. مهمترین لوازمی که شما همیشه باید همراه داشته باشید کرم مرطوب کننده،کرم پودر آرایشی،ریمل، خط چشم،سایه و رژ لب که کاملترین لیست ابزار و تجهیزات لازم برای آرایش را در قسمتهای قبل توضیح داده ایم. با راهنمای ما شروع کنید و با خیال راحت همراه با بگ لوازم آرایشتان به سفر و میهمانی بروید.. فروشگاه اینترنتی ما تمامی محصولات لوازم آرایشی اصل و ضروری را در سایت خود موجود دارد. پیشنهاد میکنم حتما به فروشگاه مادام مد یه سر بزنید، که خالی از لطف نیست .

2 دیدگاه در “لیست لوازم آرایش ضروری مورد نیاز خانم ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هر هفته کالاهای جدید اضافه می کنیم!

اگه میخوای از تخفیفات شگفت انگیز ما جا نمونی، شماره موبایلت رو بزار بهت پیامک میدیم!

سبد خرید

ورود

ورود | ثبت نام
Instagram YouTube linkedin Telegram
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
اطلاع از مقالات و تخفیفات

میخوای همراه با مقالات کد تخفیف هم برات ارسال کنیم؟

آدرس ایمیلت رو وارد کن تا جا نمونی!