بهترین مواد کراتینه مو برزیلی و هر آنچه که باید در مورد آنها بدانید

برای انتخاب بهترین مواد کراتینه مو برزیلی شاید بهتر باشد که ابتدا با کراتینه کردن مو آشنا شوید. کراتینه کردن یکی از راه‌هایی می‌باشد که افراد برای تقویت، صافی و احیای موهای خود انجام می‌دهند. البته بدیهی است بدانید که نتیجه‌ی کراتینه کردن مو با محصولات باکیفیت و محصولات فیک بازار، زمین تا آسمان متفاوت است. پس باید قبل از کراتینه، اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید تا بعد از کراتینه بتوانید به موهای ابریشمی و رویایی خود برسید. در ادامه‌ی مقاله می‌خواهیم توضیحی درباره‌ی کراتین برزیلی بدهیم و همچنین شما را با بهترین موادهای کراتینه‌ برزیلی آشنا کنیم.

بهترین مواد کراتینه مو

کراتین مو برزیلی

اول از هرچیز بهتر است که با تفاوت معنای کراتین مو و کراتینه‌ کردن مو آشنا شویم. کراتین مو به معنای پروتئین می‌باشد ولی کراتینه‌کردن مو به معنای تامین پروتئین لازم تارهای مو برای تقویت، جوان سازی و افزایش لطافت موها است. بهترین موادهای کراتینه برزیلی از شهرت و محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند که افراد با موهای وز، فر یا آسیب دیده، سراغ این محصولات می‌روند. با استفاده از مواد کراتین برزیلی موهای خود را از دست این قبیل مشکلات نجات می‌دهند و لختی و صافی را به موهای خود هدیه می‌دهند.

کراتینه برزیلی بهترین انتخاب برای افراد با موهای مجعد، فر و وز می‌باشد. با استفاده از بهترین موادهای کراتینه برزیلی مواد مغذی لازم مو، مثل پروتئین تامین می‌شود. همچنین با استفاده از حرارت، تثبیت می‌شود تا خواص آن ماندگار شود. البته توجه داشته باشید که برای انجام کرایتن برزیلی، حتما از یک فرد مجرب مثل یک آرایشگر در سالن‌های معروف کمک بگیرید تا به بهترین نتیجه ممکن برسید.

بهترین مواد کراتینه مو برزیلی

همانطور که گفتیم کراتینه مو روشی برای درمان و احیای موهای آسیب دیده می‌باشد و زیبایی و شادابی را به موهای شما بازمی‌گرداند. اما به این نکته توجه کنید که اثربخشی این فرآیند شامل دو مرحله مبباشد. اول موادی که تهیه میکنید، و مراقبت های بعد از کراتین مو برای خرید بهترین کراتین های برزیلی می‌توانید از فروشگاه‌های بهداشتی، داروخانه‌ها و نمایندگی‌های برندهای مختلف خریداری کنید تا از اصل بودن محصول مطمئن باشید.

اگر قصد دارید که بهترین مواد کراتینه مو برزیلی را به صورت آنلاین سفارش دهید و از اصل بودن محصول ارسالی اطمینان داشته باشید می‌توانید سایت مادام مد را انتخاب کنید. مادام مد یک فروشگاه اینترنتی می‌باشد که تمام محصولات آرایشی و بهداشتی را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد.

برای انتخاب بهترین مواد کراتینه مو برزیلی باید اطلاعات کافی درباره‌ی بهترین برندهای کراتین مو، بهترین برندهای شامپوی کراتین مو و همچنین بهترین ماسک‌های کراتین مو داشته باشید. با استفاده از این دسته از محصولات به نتیجه‌ی دلخواه خود برسید.

بهترین مواد کراتینه مو برزیلی

معرفی مواد کراتینه مو برزیلی

حال که با کراتینه برزیلی مو و ویژگی‌های مثبت آن آشنا شدیم، نوبت این رسیده که با بهترین مواد کراتین‌ که جز بهترین مواد کراتینه مو برزیلی هستند آشنا شوید.

1.کراتین مو کادیوو کاکائو

کراتین برزیلی کادیوو با پایه کاکائو به ساقه مو نفوذ می‌کند و موجب آبرسانی و تقویت تارهای مو می‌شود. کراتین برزیلی کاکائو در ساختارش از روغن‌های رزینی با خاصیت نرم کنندگی و درخشندگی استفاده شده و همین امر موجب لختی و صافی موهاش شما خواهد شد. از نظر ماندگاری نیز این محصول، دارای ماندگاری خوبی می‌باشد و تا بیش از 6 ماه از موها در برابر مشکلاتی اعم از خشکی و شکستگی جلوگیری می‌کند.

این کراتین مو برای موهای فر آفریقایی، کم آب و وز مناسب است و اگر قصد دارید از این محصول چندین بار استفاده کنید باید بین 3 تا 6 ماه بین هر بار استفاده، فاصله بگذارید. همه‌ی این مباحث و نکاتی که گفتیم موجب شده تا کراتین برزیلی کاکائو در بین بهترین مواد کراتینه مو برزیلی قرار بگیرد.

کراتین برزیلی کادیوو کاکائوخرید کراتین مو کادیوو کاکائو

2.کراتین مو کوکولیس پورتیر

کراتین کوکولیس پورتیر نیز یکی دیگر از مواد کراتین‌ است که می‌توان به عنوان بهترین مواد کراتینه مو برزیلی از آن یاد کرد. کوکولیس پورتیر به شکل پک که حاوی یک شامپو تمیز کننده و یک کراتین درخشان کننده و صاف کننده میباشد که برای انواع موها مناسب می‌باشد. این محصول موجب صافی، تغذیه، تقویت و احیای موها می‌شود. پکیج این محصول علاوه بر کراتین دارای شامپو نیز می‌باشد. این شامپو موجب پاکسازی موها می‌شود از همین رو جذب مواد کراتین را چندین برابر می‌کند.

در ساختار این کراتین برزیلی از انواع روغن‌ها مثل روغن نارگیل بکاربرده شده که موجب آبرسانی و کاهش موخوره‌ها می‌شود. این محصول با اینکه مقرون‌به‌صرفه می‌باشد تا 12 ماه صافی و لختی را در موها حفظ می‌کند و تا 12 ماه موهای شما را در مقابل خشکی و شکنندگی محافظت می‌کند. اگر شما از آن دسته افرادید که موهای خود را دکلره کرده‌اید و یا رنگ کردن متعدد موجب شده که موهایتان وضعیتی مناسبی نداشته باشند و آسیب دیده‌اند. می‌توانید هر 3 یا 6 ماه یک‌بار از این کراتین مو استفاده کنید تا درخشندگی و سلامت را به موهای خود هدیه دهید.

قیمت مناسب و کیفیت عالی این محصول باعث شده که که این محصول جز بهترین موادهای کراتینه برزیلی باشد.

کراتین کوکولیس برزیلیخرید کراتین مو کوکولیس پورتیر

3.کراتین مو برزیلی پرایم مکس QOD

کراتین مکس پرایم محصولی از برند برزیلی QOD می‌باشد که از کیفیت مناسبی برخوردار است. ساختار این محصول غنی از ویتامین‌های A ،C ،B و پروتئین‌های مختلف می‌باشد که همه‌ی این‌ها موجب تقویت مقاومت و بیشتر شدن تارهای موها شده است. یکی از ویژگی‌های مثبت کراتین مکس این است که مناسب موهای نازک، کشسان و آسیب دیده می‌باشد و با پروتئین‌هایی که در ترکیباتش دارد موجب ترمیم و احیای موها می‌شود. ویژگی‌های مثبت دیگر این محصول، بخشیدن حالت صافی و ایجاد نرمی به موها میباشد. کراتین مکس نیز با ماندگاری طولانی که دارد تا چندین ماه از موها در مقابل خشکی و موخوره محافظت می‌کند.

ویژگی‌های مثبت این محصول باعث شده که بتوان آن را به عنوان بهترین مواد کراتینه مو برزیلی دانست.

کراتین پرایم مکسخرید کراتین پرایم مکس برزیلی

4.مواد کراتینه مکس سیلور QOD

کراتین برزیلی مکس سیلور یکی دیگر از محصولات برند برزیلی QOD می‌باشد. یکی از محصولات پیشرفته هیدروتین مو برای درمان کراتینه مو است که موجب صافی و احیای هم‌زمان موها می‌شود. فرمول قدرتمندی که در ساخت این محصول به کار رفته شده دارای ترکیباتی کلیدی مثل انواع پروتئین‌ها، کورتکس و کوتیکول‌های مو می‌باشند که همه‌ی این‌ها باعث بهبود وضعیت موها می‌شود.

کراتینه هیدروتین مکس را می‌توانید به راحتی تهیه کنید و استفاده کنید و با مواد بنفش خود از موهای دکلره شده، بلوند، هایلایت و… محافظت کنید. مکس سیلور یک محصول سه کاره است که برای اجرای هیدروکراتین، هیدروتاکس و هیدرو پلاس مناسب است. همچنین جالب است بدانید که موجب می‌شود تا 80 درصد آسیبی که به موها وارد شده، احیا شود و افراد را به موهای دلخواه و رویایی خود برساند. همه‌ی این‌ها موجب شده که کراتین مکس سیلور یکی از بهترین موادهای کراتینه برزیلی باشد.

مواد کراتینه مو برزیلی مکس سیلور

5.نانو ژل کراتین فلور اکتیو Floractive

نانو ژل کراتین فلوراکتیو نیز یکی دیگر بهترین مواد کراتینه برزیلی می‌باشد. این کراتینه مو همانطور از نامش پیداست ساخت کشور برزیل می‌باشد. به دلیل ترکیباتی که در ساختارش به کار رفته است، ماندگاری بسیار بالایی دارد و تا بیش از یک سال می‌تواند از موهای شما محافظت کند.

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به حجم 1000 میلی‌لیتری آن اشاره کرد و همچنین این کراتین مو مناسب افرادی که موهای ضخیم و طبیعی دارند، می‌باشد. شما با استفاده از این محصول می‌توانید به صافی 100 درصدی موهای خود برسید و از داشتن موهایی صاف و ابریشمی لذت ببرید. یکی دیگر از نکات مثبت این کراتین مو این می‌باشد که بدون بو و گاز می‌باشد و آرایشگر را موقع انجام کراتین مورد آزار قرار نمی‌دهد. همه‌ی این موضوعات باعث شده تا این کراتین را جز بهترین مواد کراتینه مو برزیلی بدانیم.

 

کراتین نانو ژل فلوراکتیو

6.کراتینه لانزا l’ANZA

کراتینه برند لانزا یکی دیگر از بهترین موادهای کراتینه برزیلی می‌باشد. در ساختارش سرشار از مواد سازنده کراتین و COMPLEX PHYTO می‌باشد که همین امر موجب شده بسیار به نرمی و لطافت مو کمک کند و شما بعد از کراتینه‌ی مو خود، تغییر را به راحتی حس کنید. این محصول نیز در ساختارش فاقد گاز فرمالدهید هست که همین موضوع کار آرایشگر را راحت‌تر کرده و مانع از آزار و اذیت او در هنگام انجام کار می‌شود. علاوه بر این موضوع به دلیل اینکه در ساختارش از روغن‌های طبیعی استفاده شده موجب شده که این محصول را ضد حساسیت کند و برای افرادی که موهای حساس یا پوست سر حساس دارند بی خطر کند.

ویژگی‌هایی که از این محصول گفتیم، کراتینه لانزا را در بین بهترین مواد کراتینه مو برزیلی قرار داده است.

کراتینه مو لانزا

7.مواد کراتینه مو گلوبال

کراتین  گلوبال یکی دیگر از برندهای معتبر کراتینه مو برزیلی می‌باشد که از کیفیت خوبی برخوردار می‌باشد. این محصول حاوی رایحه‌ی دلپذیر شیر و شکلات می‌باشد که در کنار کمک به احیا و بازسازی موها رایحه‌ی خوبی به موها می‌بخشد. از ویژگی‌های کراتین گلوبال می‌توان به قدرت آبرسانی و احیای مو بالا اشاره کرد. همچنین در کنار این ویژگی‌های مثبت، قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد، ارزش این محصول را بیشتر می‌کند. کراتین گلوبال نیز در بهترین موادهای کراتینه برزیلی قرار دارد.

کراتین گلوبال

8.کراتین گلد لیبل

کراتین گلد لیبل یکی دیگر از برندهای معتبر می‌باشد که در ساختارش حاوی روغن‌های مفیدی مثل آووکادو، جوجوبا و آرگان است. که این ترکیبات باعث می‌شود موهایی درخشان و نرم داشته باشید.

این محصول قدرت آبرسانی و تقویت ساختار مو بالایی دارد که به کاهش حالت وزی و فری مو کمک می‌کند. همچنین این کراتینه مو موجب براقیت و درخشانی بیشتر مو می‌شود. پس کراتین گلد لیبل نیز جز بهترین موادهای کراتینه برزیلی می‌باشد و شما می‌توانید با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید.

کراتین گلد

9.کراتین بیو مکسی

کراتین بیو مکسی یکی از دیگر از کراتینه‌های معروف در سطح بازار می‌باشد. این محصول ساخت کشور برزیل است و کیفیت بسیار بالایی دارد. این کراتینه مو قدرت صاف کنندگی بالایی دارد و همین امر موجب می‌شود شما بعد از استفاده، به موهایی صاف، لخت و درخشان برسید. کراتین بیومکسی مناسب افراد با موهای نچرال می‌باشد و قدرت صافی 70 درصدی دارد.

همچنین از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول می‌توان به ماندگاری 6 ماهه اشاره کرد. شما با استفاده از این کراتینه مو، موهای خود را ترمیم کرده و از حالت وزی و خشکی نجات داده و تا مدتی در مقابل عوامل مختلف از تارهای مو محافظت می‌کند. کراتینه بیو مکسی را با توجه به ویژگی‌های مثبتی که دارد می‎‌توانید در لیست بهترین مواد کراتینه مو برزیلی قرار داد.

کراتین مو بیو مکسی

10.کراتین پرفکت لیس ادونس

کراتین پرفکت لیس ادونس یکی از بهترین کراتین‌های مو برزیلی است که در سطح بازار از محبوبیت زیادی برخوردار است. این کراتین مو مناسب افراد با موهای طبیعی و هم افرادی با موهای رنگ شده می‌باشد و قابلیت‌ صافی 100 درصدی دارد. همچنین قدرت احیای 90 درصدی این محصول از دیگر ویژگی‌های مثبت آن می‌باشد.

از نظر ماندگاری این محصول تا 10 ماه ماندگاری دارد و از موهای شما تا ده ماه در مقابل آسیب‌ها، محافظت می‌کند. در ساختارش از مواد مضری مثل فرمالدرئید استفاده نشده و همین امر موجب شده که فاقد گاز و بو باشد و کار برای آرایشگری که کراتین را انجام می‌دهد، راحت‌تر باشد.

با قابلیت کاهش خشکی مو و همچنین بازسازی قوی مویی که دارد، آن را به یکی از بهترین موادهای کراتینه برزیلی بازار تبدیل کرده است.

کراتین پرفکت لیس ادونس

11.کراتینه مو هونما قهوه تلخ

کراتین هونما از دیگر کراتین‌های مو برزیلی است که در ساختارش شامل ترکیباتی مثل پلیمرهای کاتیونی، عصاره گلیکولی قهوه و آمینواسید می‌باشد. همین امر موجب شده که قدرت تقویت و احیای موی بالایی داشته باشد. اگر بخواهیم به ویژگی‌های مثبت این محصول اشاره کنیم باید به قدرت صافی 100 درصدی این کراتین مو، به قدرت احیای 90 درصدی، ماندگاری بیش از 8 ماهی که دارد، داشتن رایحه‌ی نعناع و قهوه و… اشاره کرد.

با توجه به ویژگی‌های بسیار زیاد و عالی که کراتین هونما دارد آن را می‌توان بهترین مواد کراتینه مو برزیلی دانست.

کراتین هونو

12.کراتینه مو برزیلی هونما قهوه سبز

کراتین هونما قهوه سبر یکی دیگر از محصولات شرکت هونما می‌باشد که ساخت کشور برزیل است. در ساختار این کراتین از مواد ارگانیک استفاده شده و همچنین قدرت آبرسنانی بسیار بالایی دارد که موها را از حالت وزی و خشکی نجات می‌دهد و شادابی و لطافط را به موهای شما هدیه می‌دهد. این محصول قدرت صافی 100 درصدی می‌باشد و قدرت احیای 90 درصدی دارد. این محصول ماندگاری بالای 8 ماه دارد و قدرت آبرسانی این محصول جز ویژگی‌های مثبت این کراتینه مو می‌باشند.

ویژگی‌های مثبت این محصول باعث شده که کراتین هونما قهوه سبز را یکی از بهترین موادهای کراتینه برزیلی دانست.

کراتین هونما قهوه سبز

13.مواد کراتینه مو فلوراکتیور

کراتین فلوراکتیو یکی از بهترین موادهای کراتینه برزیلی می‌باشد که در کشور برزیل به صورت طبیعی و ارگانیک تولید شده است. این کراتین جز محصولات یک مرحله‌ای است که همین امر باعث شده که روش استفاده راحت‌تری نسبت به رقباداشته باشد. این محصول مناسب موهای نچرال، دکلره شده و رنگ شده است که قدرت صافی 100 درصدی دارد . همچنین از نظر قدرت احیای مو، این محصول دارای قدرت احیای 85 درصدی می‌باشد که تا حد زیادی می‌تواند به وضعیت سلامت مو کمک کند. این کراتین ماندگاری بالای 6 ماه دارد و تا 6 ماه می‌تواند از موهای شما در مقابل عوامل مختلف محافظت کند.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این کراتینه مو می‌توان به کمک به رفع خشکی و وزی مو اشاره کرد که با قدرت بالایی که دارد، به خوبی به تارهای مو کمک می‌کند.

کراتین فلوراکتیور

14.کراتین پرفکت لیس تورمالین

کراتین پرفکت لیس تورمالین یکی دیگر از گزینه‌های مناسب کراتینه برزلی می‌باشد که به از کیفیت خوبی برخوردار است. این محصول موها را به خوبی آبرسانی می‌کند و از موها در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

این کراتینه مو مناسب موهای نچرال، دکلره شده و رنگ شده است که قدرت صافی 95 درصدی دارد. از نظر ماندگاری نیز، هفت تا یک سال ماندگاری دارد و تا این مدت از موها محافظت می‌کند. در ساختار این محصول از روغن‌ آرگان استفاده شده است که به آبرسانی موها کمک می‌کند و همچنین از هیچ ترکیبی که حساسیت‌زا باشد در ترکیبات ساخاری‌اش، استفاده نشده است.

این ویژگی‌های مثبت این کراتینه باعث شده که بتوان آن را در لیست بهترین مواد کراتینه مو برزیلی قرار داد.

کراتین پرفکت لیس تورمالین

15.کراتین جی هیر سفید

کراتین جی هیر سفید یکی دیگر از کراتینه‌های مو برزیلی می‌باشد که همانطور که از نامش پیداست ساخت کشور برزیل است. این کراتین قابلیت درمان وزی موها را دارد و همچنین به کاهش موخوره‌های موهای آسیب دیده بسیار کمک می‌کند. با  استفاده از این کراتین می‌توانید صافی و ابریشمی مو را به موهای خود هدیه بدهید و از داشتن موهای لخت و صاف نهایت لذت را ببرید.

این کراتینه مو مناسب موهای دکلره شده، رنگ شده و نچرال است و همچنین قدرت صافی 100 درصدی و قدرت احیای 100 درصدی نیز دارد که همین امر موجب محبوبیت این محصول در بازار شده است. کراتینه جی هیر، بین هشت ماه تا یک سال ماندگاری دارد و به درخشندگی و براقیت موهای شما بسیار کمک می‌کند. از نظر بو و گاز نیز دارای بوی و گاز بسیار کمی می‌باشد و خیلی آرایشگر را مورد آزار قرار نمی‌‌دهد.

کراتینه جی هیر با توجه به ویژگی‌های مثبتی که دارد را می‌توان در بین بهترین موادهای کراتینه برزیلی قرار داد.

بهترین مواد کراتینه مو جی هیر سفید

16.کراتین مو FGZ

این کراتین یکی از بهترین موادهای کراتینه برزیلی است که در ساختارش از ترکیبات طبیعی و ارگانیک استفاده شده و همچنین دارای اسیدآمینه و پروتئین دارند که برای خانم‌های باردار و شیرده ضرری نخواهد داشت.

این محصول مناسب موهایی نچرال و رنگ شده می‌باشد که صافی 100 درصدی را به موهای شما هدیه می‌دهد. اما از نظر احیای موهای آسیب دیده، قدرت احیای 50 درصدی دارد که نسب به رقبا ضعیف‌تر می‌باشد. ماندگاری کراتین FGZ نیز تا یک سال است که مدت زمان بسیار قابل قبول و خوبی است. در نهایت باید بگوییم که این محصول ددر ساختارش فاقد فرمالدئید است که همین امر موجب شده که فاقد گاز و بو در ساختارش باشد و کار راه برای آرایشگر راحت‎تر کند.

همه‌ی این ویژگی‌ها باعث شده که کراتین FGZ  نیز برای دسته از افراد بهترین مواد کراتینه مو برزیلی باشد.

کراتین fgz

17.مواد کراتینه مو برزیلی ریچه

کراتین ریچ نیز دیگر از گزینه‌هاییست که می‌توانید به عنوان مواد کراتینه مو برزیلی داشته باشید. در ساختار این محصول از روغن آرگان استفاده شده که موجب تغذیه و احیای مو می‌شود. این کراتین مو مناسب انواع موها می‌باشد و قدرت صافی 96 درصدی و احیای 90 درصدی دارد. از نظر ماندگاری نیز بین 6 تا 9 ماه می‌باشد که مدت زمان قابل قبولی است و در این مدت از موهای شما در مقابل عوامل مختلف مثل خشکی و شکنندگی محافظت می‌کند.

آبرسانی نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول می‌باشد که کمک زیادی به احیای و تقویت موها می‌کند. همه‌ی این مطالب دست‌به‌دست هم داده تا کراتین ریچه را جز بهترین موادهای کراتینه برزیلی  قرار دهیم.
تا این قسمت از مقاله با انواع بهترین مواد کراتینه مو برزیلی آشنا شدیم اما در ادامه اشاره‌ای به شامپو کراتینه مو و ماسک کراتینه مو هم می‌کنیم که دانستن آن‌ها خالی از لطف نیست.

کراتینه مو برزیلی ریچ

شامپو کراتینه مو برزیلی

زمانی که شما موهایتان را کراتینه می‌کنید، می‌توانید با استفاده از روش‌هایی ماندگاری کراتین مو را بیشتر کنید و مدت زمان بیشتری از ابریشمی بودن موهای خود لذت ببرید. یکی از این روش‌ها، استفاده از شامپوهای کراتینه مو می‌باشد.

این شامپوها با اینکه ممکن ساخت ترکیبات ساختاری متفاوتی داشته باشند اما تمام آن‌ها هم پاکیزه شدن موها از آلودگی‌ها مضر کمک می‌کنند. همچنین با روغن‌هایی که دارند باعث افزایش براقیت موها و صافی موهای بعد از کراتین مو می‌شوند. به طوری کلی میتوان گفت که این شامپوها با ترکیبات مختلفی که دارند باعث تامین تمام مواد مغذی تارهای مو می‌شود. به همین دلیل است که استفاده از شامپوهای کراتینه مو بعد از انجام کراتینه مو، مهم است.

شامپو لوجیا بعد از کراتینخرید شامپو بدون سولفات لوجیا افتر کراتین

ماسک موی کراتینه

استفاده از ماسک‌های کراتینه مو یکی دیگر از روش‌هاییست که شما با استفاده‌ی آن‌ها به تثبیت و افزایش ماندگاری کراتینه‌ مویی که انجام داده‌اید، کمک می‌کنید.

ماسک‌های کراتین مو همانطور که گفتیم هم باعث تثبیت بیشتر کراتینه مویی که انجام داده‌اید می‌شود. هم اگر موهای آسیب دیده‌اید دارید که تحت عوامل مخلتف مثل مثل در طولانی مدت در معرض نور خورشید بودن یا استفاده‌ی زیاد سشوار وضعیت مناسبی ندارند، به بهبود وضعیت و تامین مواد مغذی از دست رفته تارهای مو کمک می‌کند.
ماسک موی کراتینه نیز از فاکتورهای اصلیست که باید بعد از کراتینه مو استفاده شوند.

ماسک مو بعد از کراتین پرکاسخرید ماسک مو پرو ویتامین بعد از کراتین بدون سولفات پرکاس

آموزش کراتینه مو برزیلی

کراتینه کردن مو یکی از بهترین روش‌های مراقبت از مو می‌باشد. شما با کراتینه کردن موهای خود، به صاف‌تر، نرم‌تر شدن و درخشان‌تر شدن موهای وز و فر خود کمک کرده‌اید. برای انجام کراتین مو، نکات و عوامل مختلفی تاثیر گذار است، از همین رو بهتر است قبل از کراتینه کردن، نکاتی را بدانید و رعایت کنید تا به نتیجه‌ی دلخواهتان برسید.

اگر به هر دلیلی تمایل داشتید از مواد طبیعی برای نرم کردن موهایتان استفاده کنید، پیشنهاد می دهم مقاله بهترین مواد کراتینه مو در خانه را مطالعه کنید. در کراتینه کردن مو علاوه‌ بر نکاتی مثل شناخت نوع و جنس مو، انتخاب مواد کراتینه اصل و با کیفیت هم حائز اهمیت است. همچنین باید به نکاتی مثل استفاده از ظروف مناسب، استفاده از اتوی مو و سوارهای استاندارد، استفاده از ماسک فیلتردار و تهویه مناسب سالن باید دقت شود. در ادامه به نحوه‌ی کراتین کردن مو نیز می‌پردازیم.

مراحل کراتینه کردن مو

نحوه استفاده از کراتین برزیلی

در این قسمت قصد داریم که نحو‌ه‌ی استفاده از کراتین برزیلی را توضیح دهیم تا با رعایت نکات، بیشترین نتیجه را از بهترین موادهای کراتینه برزیلی دریافت کنید.

  1. در مرحله‌ی اول باید موها را به خوبی با شامپو کراتین شست‌‌وشو دهید تا موهای شما از هرگونه آلودگی پاکیزه شود و جذب مواد کراتینه به خوبی انجام شود.
  2. در این مرحله باید موها را با باد و گرمای ملایم مقداری خشک کنید تا آب موها گرفته شود و کمی مو مرطوب بماند.
  3. حال باید استفاده از شانه و گیره‌سر، موهای را به چند قسمت بسته به حجم مو تقسیم کنید و آن‌ها را جدا کنید.
  4. در این مرحله نوبت به استفاده از بهترین موادهای کراتینه برزیلی می‌رسد که خریداری کرده‌اید و باید با قلم این مواد را روی دسته‌های مو از فاصله یک سانتی متری رشته موها، بزنید.
  5. در مرحله‌ی بعد باید با یک کیسه یا کلاه، موهای خود را بین نیم ساعت تا یک ساعت، بسته به ضخامت موها، وضعیت سلامت موها و مشخصات نوع کراتینی که استفاده می‌کنید. ببندید و صبر کنید تا مواد کراتین به خوبی جذب موها شوند.
  6. بعد از گذشت مدت زمان کافی، موها را با باد ملایم سشوار خشک کنید و البته توجه داشته باشید که باید از نزدیک کردن سشوار با فاصله کم به موها خودداری کنید. در این مرحله باید تا 80 درصد موهای خود را خشک کنید.
  7. در مرحله‌ی آخر با استفاده از اتوی مو، موهای خود را هفت تا ده بار اتوکشی کنید تا مواد کراتین به خوبی به تارهای مو نفوذ کند و به طور کامل جذب شود.

کلام آخر

با توجه به گستردگی موادهای کراتینه مو حتما تابحال دغدغه خرید اینگونه محصولات را داشته اید. برای انتخاب بهترین مواد کراتینه مو برزیلی نیازمند اطلاعاتی درباره‌ی انواع کراتینه‌های مو، شامپوهای کراتین و ماسک‌های مو کراتین هستید. در این مقاله سعی کردیم به همه‌ی آن‌ها بپردازیم و شما را با بهترین محصولات آشنا کنیم. شما برای کراتینه مو علاوه بر اینکه نیازمند آشنایی با برندهای معتبر بازار هستید، نیازمند آشنایی با نحوه کراتین مو هم هستید که به این موضوع هم به طور کامل پرداختیم.

اگر شما تجربه ای در زمینه کراتین کردن موهایتان دارید،حتما برای ما کامنت بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هر هفته کالاهای جدید اضافه می کنیم!

اگه میخوای از تخفیفات شگفت انگیز ما جا نمونی، شماره موبایلت رو بزار بهت پیامک میدیم!

سبد خرید

ورود

ورود | ثبت نام
Instagram YouTube linkedin Telegram
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
اطلاع از مقالات و تخفیفات

میخوای همراه با مقالات کد تخفیف هم برات ارسال کنیم؟

آدرس ایمیلت رو وارد کن تا جا نمونی!