معرفی بهترین عطر زنانه با خط بوی بالا و ماندگاری عالی

در دنیای مدرن و لاکچری امروزی، برای خوش استایل بودن و منحصر به فرد دیده شدن، خوشبو بودن و همراه داشن رایحه دلپذیر یک نیاز اساسی افراد، مخصوصا خانم ها است. استفاده از عطر و ادکلن می تواند در جذابیت ظاهری خانم ها اهمیت بسزایی داشته باشد و در هر جمع و محیطی با اعتماد به نفس بالا ظاهر شوند. پس انتخاب یک عطر با خط بوی بالا و ادکلنی ماندگار برای خانم ها میتواند شخصیتی جذاب و خوشبو را در ذهن اطرافیان و دوستانشان بجا بگذارند.

اگر شما جز افرادی هستید که عطر و ادکلن جایگاه ویژه ای در استایل و تیپ شخصیتی شما دارد، حتما به این نکته توجه کرده اید که خط بو و پخش شدن بوی عطر و ادکلن از جمله ویژگی های مهم و حائز اهمیت است. استفاده از یک ادکلن و عطر با خط بوی بالا باعث می‌شود در مسیر عبور خود ردی به جا بگذارید و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کنید. از آنجایی که از مهمترین معیارهای انتخاب و خرید ادکلن ماندگاری و سیاژ یا خط بوی بالاست، در این مقاله سعی می کنیم در مورد ویژگی ها و نکات حائز اهمیت دراین زمینه بپردازیم و چند ادکلن زنانه با خط بوی بالا را معرفی کنیم.

عطر با خط بوی بالا

منظور از خط بو یا سیاژ چیست؟

سیاژ واژه‌ای فرانسوی است به معنای “بیداری” که منظور از آن همان رایحه ای است که عطر یا ادکلن ما هنگام عبور، در فضا پخش میشود. سیاژ خط بو یکی از مهمترین خصوصیات یک عطر و ادکلن خوب به حساب می آید. افرادی که دوست دارند تاثیر فوق العاده شگفت انگیز و خاطره‌ انگیز در دیگران ایجاد کنند بهتر است دنبال ادکلن با خط بوی بالا باشند.

اما نکته حائز اهمیت این است که خط بوی بالا با ماندگاری آن اثر معکوس دارند، یعنی هرچه خط بو بالاتر ماندگاری کمتر. به میزانی که درصد الکل افزایش پیدا می کند خط بو هم بیشتر میشود ولی افزایش الکل به معنی کاهش اسانس و در نتیجه ماندگاری کمتر می شود. پس اگر ملاک شما برای انتخاب، خط بوی بالا باشد ادکلن و ادوتویلت گزینه بهتری هستند و اگر ماندگاری بیشتر مورد توجه شماست ادوپروفیوم و پرفیوم انتخاب بهتری هستند.

بهترین ادکلن زنانه با خط بوی بالا

1.عطر هرمس فابورگ

هرمس فابورگ یکی نمونه عالی ادکلن زنانه با خط بوی خوب است. رایحه ای گرم و شیرین که در گروه بویایی گلی مدیترانه‌ای قرار دارد. هرمس عطری بسیار لاکچری و لوکس به شمار می رود. رایحه پرتقال ،هلو،یاسمن، زنبق بخشی از نت های هرمس است که باعث شده خط بوی بالای این ادکلن شهرت پیدا کند. نت‌های اولیه با رایحه مرکباتی پرتقال حس شادابی را به وجود می‌آورد. کمی بعد رایحه گلی یاس و گاردنیای یاسمنی با نت های اولیه ترکیب می‌شود و حسی از شکوه و زیبایی زنانه را القا می‌کند. با گذر زمان رایحه گرم و شیرین کهربا و زنبق به ترکیب رایحه یاس و گاردنیا میپیوندد که حس گلی عطر را قوی‌تر می‌کند. در انتها رایحه چوب صندل طعم تلخ و چوبی ملایمی به ترکیب گلی ادکلن اضافه می‌کند.

نت ابتدایی: ترنج، پرتقال، سنبل، گل یلانگ، هلو

نت میانی: یاس بنفش، زنبق، گاردنیای یاسمنی، شکوفه پرتقال

و نت پایانی: چوب صندل سفید، وانیل، نعنا هندی، کهربا

عطر زنانه هرمس2.ادکلن زنانه الین با خط بوی بالا

ادکلن الین یک ادکلن زنانه با خط بوی بالا و قیمت مناسب با رایحه ای تند و گرم است. عطر الین انتخابی مناسب برای همه فصول است ولی برای روزهای سرد و زمستانی مناسبتر است. این ادکلن جذاب فرانسوی در گروه بویایی شرقی چوبی قرار می‌گیرد. رایحه استفاده شده در آن را برای شب مناسبتر می‌دانند تا در روز. استفاده از این عطر جذابیتتان را دوچندان می کند وجود رایحه سنگین و تند و اغواکننده آن شخصیتتان را رمز آلود و اسرار آمیز جلوه می دهد. در نت اولیه الین تیری موگلر با رایحه گل یاس شروع می‌شود بعد به نتهای چوبی می‌رسد در ادامه با روایح گرم و شیرین کهربا به پایان می‌رسد.

نت آغازین: گل یاس

نت میانی: نتهای چوبی

و نت پایانی: کهربا

ادکلن زنانه الین

3.عطر زنانه جاسمین نویر بولگاری

یکی از بهتری ادکلنهای زنانه با خط بوی خوب و ماندگاری بالاست که مدتهاست در فهرست بهترین عطرهای بولگاری است. نت پایه ای ای عطر چوب است و در گروه بویایی شرقی گلی قرار می‌گیرد. ترکیبات اولیه این ادکلن برپایه گیاهان معطر است به همین دلیل بیشتر حس آرامش و زیبایی طبیعت را به مخاطب انتقال می‌دهد. بعد از اولین اسپری، رایحه شادی بخش نتهای سبز و یاسمن در فضا پراکنده می‌شود بعد از مدتی نتهای میانی با رایحه با طراوت یاس سفید و بادام شروع می‌شود. در نهایت نت پایانی با روایح چوبی ، کهربا و تونکا… با ایجاد تعادل روحی و اعتماد به پایان می‌رسد. این عطر شیرین با خط بوی خوب را می‌توانید همه فصول در شبهای خنک بهار،پاییز و زمستان استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

رایحه اولیه: ترکیبات سبز،گاردنیای یاسمین

رایحه میانی: یاس ، بادام

و رایحه پایانی: کهربا، شیرین بیان، دانه تونکا، نعناع هندی، مشک، روایح چوبی

ادکلن زنانه جاسمین نویر بولگاری

4.ادکلن کوکوشنل مادمازل

ادکلن زنانه کوکوشنل مادمازل، محصولی از برند شنل است که در سال 2001 توسط جک پولژ ارائه شد. این ادکلن به مدت سه سال بهترین عطر زنانه جهان معرفی شد. با ترکیبات شگفت‌انگیز از گلها و میوه‌ها در گروه بویایی گل‌های مدیترانه‌ای جای می‌گیرد. این عطر شگفت‌انگیز رویایی با رایحه منحصر بفردش باعث می‌شود در هر مجلسی بدرخشید. این عطر معروف در لیست بهترین ادکلن های زنانه با خط بوی بالا قرار دارد. رایحه درخشان جسورانه و چوبی آن حس سرزندگی و شادابی را انتقال می دهد و تصویری از بانویی جوان با شخصیت قدرتمند و شگفت انگیز را نشان می دهد. اولین نت آن ترکیبی جذاب از نارنج،نارنگی،ترنج و شکوفه پرتقال است و رایحه میانی آن رزترکی ،گل یاسمن،میوه موزو گلدان یاس است و نت پایانی آن شامل رایحه نعنای هندی،مشک سفید و وانیل، تیور، لوبیای تونکا و اپوپوناکس و وانیل است.

رایحه اول: شکوفه پرتقال، ماندارین، ترنج، پرتقال

رایحه میانی: یاس، میموس، یالانگ، گل رز

و رایحه پایانی: تونکا، نعناع هندی، وانیل، خس خس ، اپوپوناکس، مشک

کوکوشنل مادمازل

5.عطر زنانه ورساچه برایت صورتی

یکی دیگر از عطرهای زنانه با خط بوی عالی و ماندگاری بالا عطر ورساچه برایت صورتی است. دارای رایحه ای ملایم و شیرین از گروه بویایی گلی میوه ای است. ورساچه رمانتیک ترین ادکلن های زنانه دنیاست با ترکیبی از انار، گلهای خوشبو و رایحه چوبی ،از محبوبترین ادکلن های زنانه دنیا به شمار می‌رود برای افرادی که رایحه های ملایم و شیرین را می پسندد انتخاب خوبی است. نت اولیه این ادکلن زنانه، با رایحه شیرین و خنک میوه یوزو، انار، و نتهای آبی شروع می‌شود. حس هیجان انگیزی به شما انتقال می‌دهد. مدتی بعد نتهای میانی حس آرامش بخش نیلوفرآبی، ماگنولیا، گل صدتومانی؛ جانشین رایحه اولیه می‌شود. نت پایانی ترکیبی ازرایحه چوب ماهون، مشک، کهربا است که روایح قبلی را به تعادل می‌رساند.

رایحه ابتدایی: انار، گریپ فورود

رایحه میانی: گل صد تومانی، نیلوفرآبی، ماگنولیا

و رایحه پایانی: کهربا، ماهون، مشک

ادکلن زنانه ورساچه

6.ادکلن زنانه سامسارا گرلن

یکی دیگر از ادکلن هایی که در فهرست بهترین ادکلن با خط بوی بالا زنانه، سامسارا گرلن با رایحه شیرین و تند چوبی خود شما را مجذوب می کند. نت های اولیه سامسارا عطرنارنج،لیمو ،هلو به مشام می خورد که با رایحه زنبق، یاسمن، رزو بنفشه ترکیب شده و هرکس را تحت تاثیر قرار می دهد. نت های پایانی این عطر نیز شامل دانه تونکا،عنبر،مشک، چوب صندل و وانیل می شود. ژان پول گرلن خالق این ادکلن بی نظیربا ترکیب شگفت انگیز صندل، یاس، یلانگ ؛ رایحه قدرتمند و شیک ساخته است.سامسارا گرلن با رایحه گلی و شیرین و تلخ چوبی خود ، یک عطر زنانه با پخش بوی عالی است و بیشتر مناسب فصول سرد سال است. این عطرکلاسیک و شیک زنانه شما را منحصر به بفرد و خاص جلوه می دهد.

نت آغازین: یلانگ، ترنج، لیمو، رایحه‌های سبز، هلو

نت میانی: زنبق، گل رز، یاس، گل بنفشه، گل نرگس

و نت پایانی: چوب صندل، تونکا، زنبق، مشک، وانیل، کهربا

ادکلن زنانه سامسارا گرلن7.ادکلن زنانه نویینگ استی لادر

نویینگ استی لادر عطر گرم و تند است و در گروه بویایی گلی مدیترانه‌ای قرار می‌گیرد. اگرمی خواهید قدرت زنانه و جذابیت خود را در مهمانی ها و مجالس رسمی نشان دهید، ادکلن نویینگ استی لادرانتخابی عالی است ماندگاری بالا و خط بوی فوق العاده آن را جز بهترین و معروفترین عطرهای دنیا ساخته است. این عطر دارای رایحه تند و گرم است و مناسب برای روزهای سرد و زمستانی است. در این ادکلن زنانه از رایحه گلها استفاده شده، گل رزو گشنیز در نت های اولیه و سپس رایحه هل سبز، نعناع هندی، و شکوفه پرتقال و سدر برپایه چوب صندل ، ترکیب شده و شاهکاری بی نظیر برای همه ی زمانها به وجود می‌آورد.

نت اولیه: آلدهید، گشنیز، گل رز

نت میانی: نعناع هندی، شکوفه پرتقال، هل، سدر

و نت پایانی: چوب صندل، وتیور

ادکلن زنانه نویینگ استی لادر

8.سینما ایوسن لورن ادکلن زنانه با خط بوی قوی

یکی دیگر از شاهکارهای عطر زنانه با خط بوی قوی عطر سینما است. تنها با یک اسپری این عطر پر انرژی می توانید تمام فضا را از این عطر جذاب آکنده کنید. این عطر توسط ایوسن لورن برای اولین بار در سال 2004 تولید شد و به شهرتی جهانی رسید. رایحه این عطر ابتدا با شکوفه‌های بادام شروع می شود و به رایحه گل پئونی و لی لی و یاسمن می‌رسد. این رایحه ها بر بستری از عطر عنبر،مشک سفید، و وانیل قرار دارند به همین دلیل ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد.

نت اول: شکوفه بادام، سیکلامین، کلمنتین

نت میانی: یاس، گل صدتومانی، گل آماریلیس

و نت پایانی: وانیل، مشک، کهربا، لوبان

عطر زنانه سینما ایوسن لورن

9.عطر زنانه میس دیور با خط بوی بالا

یکی از جذابترین و بی نظیر ترین عطرهای برند دیور، میس دیور است. این ادکلن زنانه با خط بوی بالا، نماد یک دخترجذاب و مدرن امروزی است. این عطر بسیار لوکس و شیک زنانه ماندگاری و خط بوی بالایی دارد در نت های اولیه این ادکلن اغوا آمیز، از ماندارین ایتالیایی، یاسمن مصری و رزاستفاده شده است و در انتها رایحه نعنا و مشک بکار رفته است. این ادکلن تاثیرگذار و بینظیر را از دست ندهید.

نت اولیه: آلدهید، ترنج، یاسمن، گیاه کلاری سیج، رزین بارجه

نت میانی: گل زنبق، یاس، گل محمدی، گل میخک صدپر، گل نرولی، نرگس

و نت پایانی: کهربا، پچولی، چرم، صندل، خس خس، خزه بلوط

عطر زنانه میس دیور

10.ادکلن زنانه با پخش بوی قوی لانکوم لاویه بل

یکی از بهترین عطرهای شیرین و گرم زنانه با خط بوی قوی، از برند فرانسوی لانکوم است. بخاطر روایح میوه ای و گلی جذابیت زیادی دارد. بانوان خوش‌سلیقه می توانند از این ادکلن شیرین زنانه و دل‌انگیز در محیط‌ها و محافل مختلف استفاده کنند. نت‌های اولیه این عطر با رایحه توت سیاه و گلابی، فلفل صورتی شروع می شود. در نت‌های میانی آن شکوفه پرتقال، گل زنبق و گل یاس با مشامتان می‌رسد. در انتها آکوردهای چوبی و عود و وانیل، عظمت و ماندگاری این ادکلن را نشان می‌دهند. این ادکلن با خط بوی بالای زنانه، از آنجا که تند و زننده نیست می‌توانید در تمام روز از آن استفاده کنید و گزینه مناسبی برای دور همی‌های دوستانه در فصل‌های سرد سال است.

نت اولیه: گلابی، توت سیاه، فلفل صورتی

نت میانی: شکوفه پرتقال، گل یاس، زنبق

و نت پایانی: وانیلف نعنا هندی، بادام سوخته، لوبیا تنکا

لاویه است بل

11.ادکلن جورجیو آرمانی Si

ادکلن زنانه جورجیوآرمانی si یکی از بهترین ادکلنهای زنانه با خط بوی قوی و ماندگاری زیاد است. این ادکلن شیک زنانه با ترکیبی از روایح میوه‌ای و گرم و شیرین برای استفاده در مجالس مهم و مناسبت های خاص طراحی شده است. این ادکلن لاکچری با رایحه های جذاب توسط برند جورجیو آرمانی در سال 2013 معرفی شد و در لیست بهترین عطرهای زنانه با خط بوی قوی دنیا قرار گرفت. این عطر با پخش بوی بالایی که دارد برای خانم هایی که می‌خواهند تاثیری شگفت انگیز در مهمانی‌ها و مجالس مهم از خود به جا بگذارند بسیار مناسب است.

نت ابتدایی: ماندارین، ترنج، برگ مو، فریزیا، انگور فرنگی سیاه

نت میانی: بهارنارنج، اوسمانتوس، گیاه درمنه، رز

و نت پایانی: وانیل، آمبروکسان، نعناع هندی، روایح چوبی

ادکلن زنانه جورجیو آرمانی سی

12.عطر زنانه با خط بوی قوی ایوسن لورن بلک اپیوم

ایوسن لورن بلک اپیوم، در لیست بهترین ادکلن زنانه با خط بوی بالا، محصولی کلاسیک با ترکیبات خاصی از روایح تلخ و ترکیبی جادویی انتخاب بی نظیری برای شب های سرد زمستانی است. فرمولاسیون گرم و تند آن شامل نت های تلخی از قهوه، تندی فلفل صورتی، شیرینی گل یاس و گلابی و گرمای وانیل است. برند ایو سن لورن، در سال 2014 ادکلن بلک اپیوم را به بازار عرضه کرد. روایح شیرین و ادویه‌ای وانیل و قهوه و فلفل صورتی، پرتقال و نعناع به کار رفته در این ادکلن شیرین زنانه آن را در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار می‌دهد. طبع گرم و طعم شیرین آن موجب ماندگاری وخط بوی بالا ادکلن زنانه بلک اپیوم می‌شود.

نت ابتدایی: گلابی، شکوفه درخت پرتقال، فلفل صورتی

نت میانی: قهوه، یاس، شیرین بیان

و نت پایانی: وانیل، نعناع هندی، سدر، چوب کشمیر

ادکلن زنانه بلک اوپیوم

کلام آخر

برای خانم های با سلیقه و خوش استایل که می خواهند در هر محیط و در هر مجلسی، منحصر به فرد دیده شوند و توجه اطرافیانشان را به خود جلب کنند، انتخاب یک ادکلن زنانه با خط بوی بالا، یک نیاز و مسئله اساسی است. به نظر متخصصان یکی از مهمترین نکات در کیفیت عطر زنانه، خط بوی بالا با ماندگاری آن است. اما از آنجا که ماندگاری ادکلن با خط بوی آن در تقابل هم هستند بهتر است با شناخت دقیقتر و تخصصی تر در این عرصه بپردازیم تا بتوانیم انتخابی مطمئنتر متناسب با نیازمان داشته باشیم. کارشناسان ما در این حوزه برای مشاوره به شما آماده اند تا شما با انتخاب ادکلن مورد نیازتان راهنمایی کنند تا در هر محفل و محیطی شخصیت اصیل و یکتای خود را به اطرافیان نشان دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هر هفته کالاهای جدید اضافه می کنیم!

اگه میخوای از تخفیفات شگفت انگیز ما جا نمونی، شماره موبایلت رو بزار بهت پیامک میدیم!

سبد خرید

ورود

ورود | ثبت نام
Instagram YouTube linkedin Telegram
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
اطلاع از مقالات و تخفیفات

میخوای همراه با مقالات کد تخفیف هم برات ارسال کنیم؟

آدرس ایمیلت رو وارد کن تا جا نمونی!