معرفی 7 عطر مردانه خوشبو با ماندگاری بالا

وقتی صحبت از جذابیت به میان می آید، بو عامل قدرتمندی است. عطر و ادکلن نه تنها تکمیل کننده استایل شما هستند، بلکه ردپایی به یاد ماندنی و خاطره انگیز در پی شما باقی می گذارند.. بهترین ادکلن ادکلنی است که متناسب با بودجه شما باشد و از مواد باکیفیت تهیه شده باشد. خرید یک ادکلن گران قیمت لزوماً به این معنی نیست که کیفیت بهتری دارد یا دوام بیشتری خواهد داشت. همراه ما باشید تا خوشبوترین عطرهای مردانه با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم.

یکی از مهم‌ترین عوامل در صنعت مد خوشبو بودن است. از همین رو بسیاری از برندها و شرکت‌ها اقدام به ساخت انواع عطرها کرده‌اند. حتی بسیاری از افراد مشهور برند خود در این زمینه را بوجود آورده‌اند و اقدام به ساخت عطرهایی مخصوص به خود کرده‌اند. آیا می خواهید پرفروش ترین و خوشبوترین عطر مردانه در سال 2023 را پیدا کنید؟ در زیر لیستی وجود دارد که  برخی از پرفروش‌ترین عطرها را معرفی کرده ایم، عطرهایی که همه آن‌ها را دوست دارند و در میز خواب خود نگه می‌دارند. برخی دیگر قدیمی‌ها هستند که هرگز از مد خارج نشده‌اند،

انتخاب خوشبوترین ادکلن مردانه بیانگر سبک شخصی و اعتماد به نفس است. بهترین عطرهای مردانه را که پیچیدگی، مردانگی و فردیت را به نمایش می گذارند. انتخاب عطری عالی سفری برای ابراز وجود و جذابیت حسی است. عطرها نقش اساسی در انتقال شخصیت شما و ایجاد تأثیرات ماندگار دارند. هر رایحه در این مجموعه متمایز است و هدف آن افزایش اعتماد به نفس شماست.

این راهنما گزینه های مناسب برای موقعیت ها و حالات مختلف را ارائه می دهد. هنگامی که به شروعی پرانرژی و نشاط آور برای روز خود نیاز دارید، عطرهایی وجود دارند که حواس شما را بیدار می کنند. برای رویدادهای خاص، رایحه های گرم و فریبنده برای ایجاد فضای ایده آل وجود دارد. از طرف دیگر، برای پوشیدن روزمره، عطرهای همه کاره برای هماهنگی با روال روزانه شما در دسترس هستند.

این عطرها نه تنها تکمیل کننده استایل شما هستند، بلکه ردپایی به یاد ماندنی و خاطره انگیز در پی شما باقی می گذارند. این لیست انتخاب شده از عطرهای مردانه را بررسی کنید، آزمایش کنید و عطری را انتخاب کنید که به بهترین وجه ماهیت منحصر به فرد شما را منعکس کند.

خوشبوترین عطر مردانه

انتخاب خوشبوترین عطر و ادکلن مردانه

قبل از شروع، چند نکته ضروری را که باید هنگام خرید عطر مردانه در نظر بگیرید را یادآور شویم:

نوع رایحه: دسته بندی های مختلف رایحه ازجمله ادو تویلت، ادو پرفیوم و ادکلن را بشناسید و یکی را انتخاب کنید که با شدت و ماندگاری مورد نظر شما مطابقت دارد.
نت های بویایی: به نت های رایحه از جمله نت های بالایی، میانی و پایه توجه کنید. اینها مشخصات کلی عطر و چگونگی تکامل آن در طول زمان را تعیین می کنند.
نوع پوست: نوع پوست خود را در نظر بگیرید زیرا می تواند روی بوی عطر شما تأثیر بگذارد. پوست‌های چرب معمولاً بوها را طولانی‌تر نگه می‌دارند، در حالی که پوست‌های خشک ممکن است نیاز به استفاده مکرر داشته باشند.
مناسبت: به زمان و مکان استفاده از عطر فکر کنید. برخی از عطرها برای استفاده روزمره مناسب تر هستند، در حالی که برخی دیگر برای مراسم رسمی مناسب تر هستند.

استایل شخصی: عطر شما باید با سبک شخصی شما و تصویری که می خواهید ایجاد کنید هماهنگ باشد. آیا به دنبال چیزی کلاسیک، اسپرت یا امروزی هستید؟
فصل و آب و هوا: عطرهای مختلف در فصول خاص بهتر عمل می کنند. عطرهای سبک و تازه برای تابستان ایده آل هستند، در حالی که رایحه های گرم تر و تند برای زمستان بهتر هستند.
بسته بندی و ارائه: در حالی که مهم ترین عامل نیست، ولی بسته بندی و ارائه آن حس خوب خرید و ذهنیت فردی را از یک عطر دوچندان میکند.

ماندگارترین ادکلن مردانه

معرفی بهترین و خوشبوترین عطر مردانه

1-  Creed Aventus

2- Dior Eau Savage

3- Montblanc

4- TERRE D’HERMES

5- Chanel Bleu de Chanel

6- Versace Eros

7- Fahrenheit Dior  

 

1.عطر مردانه Creed Aventus

این عطر پرفروش از کرید در سال 2010 معرفی شد و همچنان مورد علاقه طرفداران است. نت‌های ابتدایی ترد سیب، انگور فرنگی سیاه، آناناس و ترنج، با نت‌های قلبی قوی‌تر و پایه شامل توس، نعناع هندی، وانیل و مشک است. از زندگی یک امپراتور تاریخی الهام گرفته شده است و به معنای نماد قدرت، قدرت و موفقیت است  چه کسی این را نمی خواهد؟

این ادو پرفیوم برای افراد جسور و مغرور ایه آل است، این ادو پرفیوم از یک ادکلن کلاسیک نشاط آور الهام گرفته شده است ترکیبی میوه ای و در عین حال معطر از زنجبیل، ماندارین و دانه فلفلاد صورتی با قلب مجللی از نعناع هندی، چوب صندل و وتیور تکمیل می شود. پایه بالزامیک آلیتری از استایراکس، توس، مشک و تونکا آخرین لمس را به این رایحه جدید پر جنب و جوش می دهد.
ادکلن اونتوس جزء خوشبوترین عطر مردانه و پرطرفدار جهان است که یک کلاسیک کالت با پیچ و تاب مدرن سرکش، تجسم سرزندگی، موفقیت، ظرافت واقعی و سبک است.

ادو پرفیوم مردانه پاشا مدل اوونتوس حجم 50 میل

اونتوس خوشبوترین ادوپرفیم مردانهبا توجه به گران شدن ادکلن های اصل ۱۰۰ میل یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ادکلن استفاده از ادوپرفیوم های 50 میل است ، که ادوپرفیوم های 50 میل پاشا با حجم و اندازه بسیار مناسب و شیک، نه تنها مناسب استفاده بر روی میز آرایش هستند بلکه میتوان انها را درون ماشین ،کیف و… قرار داد.

2.ادکلن مردانه Dior Eau Savage

Eau sauvage یک عطر قدیمی از دهه 50 است که توسط استاد Edmond Rodnitska عطر شده است و از رایحه درخت لیمو الهام گرفته شده است. Sauvage عطری مدرن محصول سال 2015 است که توسط استاد فرانسوا دماشی عطر شده است و رایحه ای تازه، تند و شیرین کهربایی دارد.

این عطر به گونه ای طراحی شده است که ماندگاری بالایی داشته باشد، با خط بوی قوی که آن را برای استفاده در روز و شب مناسب می کند. نت های ابتدایی عطر دیور ساواژ ترنج و ماندارین هستند. این نت‌های مرکباتی شروعی تازه و نشاط‌بخش به عطر می‌دهند که برای رایحه روز عالی است. نت پایه کهربا است که رایحه ای چوبی به آن می بخشد. همه این نت ها با هم ترکیب می شوند و بویی منحصر به فرد و دلپذیر ایجاد می کنند که برای بسیاری از مردان جذاب است.

ادو پرفیوم مردانه پاشا مدل ساواج دیور حجم 50 میل

ساواج دیور مردانه خوشبو

فروشگاه اینترنتی مادام مد اصالت ادو پرفیوم مردانه پاشا مدل ساواج دیور را تضمین میکند. مادام مد نمایندگی برند پاشا بوده و کلیه محصولات با کارتن ارائه میشوند. این ادکلن را نه تنها برای مصرف شخصی بلکه برای هدیه و کادو به عزیزانتان نیز میتوانید انتخاب کنید.

3.ادوپرفیوم مردانه Montblack Legend

وقتی به دنبال عطری هستید که زندگی را در بر بگیرد و رایحه ای خوشبو داشته باشد، Montblanc جدا از یک انتخاب عالی،یکی از خوشبوترین عطرهای مردانه است. این عطر تصفیه شده شباهت های زیادی با کرید اونتوس دارد. در میان نت‌های آن، نت های مردانه مانند پاتچولی، ترنج و فلفل صورتی را خواهید دید.

Montblanc LEGEND بهترین و خوشبوترین عطر مردانه است. از برند لوکس مشهور جهان، عطری می آید که به طور همزمان قدرت و نرمی را بیان می کند. وضوح و رمز و راز. یک فوگر تازه، نت های ابتدایی ترنج ایتالیایی و اسطوخودوس فرانسوی تمیز و تازه هستند. قلب رایحه های چوبی-گلی خزه بلوط، سدر و پوماروز را نشان می دهد، یک ماده خام میوه ای و تند که با استفاده از فناوری پیشرفته ایجاد شده است، در حالی که پایه با چوب صندل و دانه تونکا ایجاد می شود. مهارت‌های ساخت قلم‌های Montblanc در هر جنبه‌ای در LEGEND از عطر مدرن گرفته تا طراحی بطری کلاسیک و مردانه بازتاب یافته است.

ادو پرفیوم مردانه پاشا مدل مونت بلک لجند حجم 50 میل

عطر مردانه خوشبو

با توجه به گران شدن ادکلن های ۱۰۰ میل یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ادکلن استفاده از عطرهای 50 میل است. فروشگاه اینترنتی مادام مد اصالت ادو پرفیوم مردانه پاشا مدل مونت بلک لجند را تضمین میکند.

4.ادوپرفیوم مردانه TERRE D’HERMES

در سال 2006، ژان کلود النا، عطر Terre d’Hermes را خلق کرد، عطری که انسان را به ریشه هایش، به منابع قدرت خلاقش متصل می کند. Terre d’Hermes داستان رابطه انسان با زمین، گفتگوی فروتنانه و هماهنگ او با طبیعت و عناصر را روایت می کند.  عطری گرم و چوبی، Terre d’Hermès Parfum ترکیبی از سدر و گریپ فروت درخشان با نت درخشان شیسو است. در پایه خود، بطری بر روی H نارنجی قابل مشاهده تر قرار گرفته است که بازتاب رنگ عمیق تر عطر است  که اثر خود را بر روی زمین باقی می گذارد.

به طور کلی، Terre d’Hermes EDT دارای رایحه ای تازه،خوشبو و مردانه است که برای مردان مدرن مناسب است. به اندازه کافی همه کاره است که می توان آن را در محیط های مختلف پوشید و ترکیب نت های خاکی و مرکبات رایحه ای منحصر به فرد و به یاد ماندنی به آن می بخشد.

ادو پرفیوم مردانه پاشا مدل تق هرمس حجم 50 میل

خوشبوترین ادکلن مردانه

نت آغازیگریپ فروت ، پرتقال و نت پایانیگل عطری ، فلفلT شمعدانی معطر و فلفل و نت میانی: نت های جنگل ، خزه بلوط ، بنزوئینT نعناع هندی، خس خس، صمع بنزوئین و سدر. این ادکلن را نه تنها برای مصرف شخصی بلکه برای هدیه و کادو به عزیزانتان نیز میتوانید انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی مادام مد اصالت ادو پرفیوم مردانه پاشا مدل تق هرمس را تضمین میکند.

5.عطر خوشبو مردانه Chanel Bleu de Chanel

خوشبوترین عطر مردانه بعدی BLEU DE CHANEL، رایحه مردانه ای است که از ترکیب شدن یا مقید بودن به قوانین خودداری می کند. ترکیب آن روح مردی را آشکار می کند که با استقلال و اراده سرنوشت خود را انتخاب می کند. شخصیتی که در جایی که ما انتظارش را نداریم خود را نشان می دهد. Eau de Parfum BLEU DE CHANEL، رایحه ای معطر چوبی با رایحه عنبر و مشک. تعبیری شهوانی که در آن نت های سدر خشک کهربایی حس شهوانی و شهوت را می بخشد. نت‌های چوبی مشک‌دار و چوب صندل کالدونیای جدید به ظرافت و عمق می‌افزایند.

هر دو بلو د شانل و دیور ساواژ دارای نت های مرکباتی و فلفلی همراه با نت های چوبی مانند چوب صندل یا سدر هستند. با این حال، اگرچه شبیه به هم هستند، اما به دلیل استفاده از اسانس ها و مخلوط های مختلف، هر دو دارای پروفایل های معطر منحصر به فردی هستند.

شما می توانید Bleu De Chanel EDT را در هر فصلی به جز زمستان استفاده کنید. این عطر به راحتی می تواند یک عطر در روز یا شب باشد و برای هر نوع مناسبتی یک انتخاب عالی است. شب قرار، مهمانی، یا حتی جلسات رسمی.

ادو پرفیوم مردانه پاشا مدل بلو شنل حجم 50 میل

خرید و قیمت ادو پرفیوم مردانه بلو شنل

نت اولیه: گریپ فروت،لیمو،پرتقال،نعناع،جوز،فلفل قرمز، نت پایانی: رزین لبدانوم،رزین کندر هندی،درخت پچولی،چوب صندل و نت میانی: گل یاس،زنجبیل ،درخت سدر،درخت خس خس. با توجه به گران شدن ادکلن های اصل یکی از بهترین گزینه ها برای خرید عطر استفاده از ادوپرفیوم 50 میل است ، که عطرهای 50 میل پاشا با حجم و اندازه بسیار مناسب و شیک، ماندگاری بالا و پخش بوی عالی نه تنها مناسب استفاده بر روی میز آرایش هستند بلکه میتوان انها را درون ماشین ،کیف و… قرار داد.

6.عطر مردانه Versace Eros

این یک ادکلن جذاب و مردانه است که حس مدیترانه ای ناب را در خود دارد. برخی از نت های حسی شامل پوست لیموی ایتالیایی، برگ نعناع، سیب سبز، دانه تونکا، شمعدانی، وانیل، چوب سدر، خزه بلوط و خس خس است. من این را برای مردان قوی و کاریزماتیک توصیه می کنم که رایحه مشخص خود را داشته باشند.

شما همچنین می توانید این عطر را به عنوان یک رایحه معمولی روزمره استفاده کنید و در محیط اداری نیز کارایی دارد. فقط مطمئن شوید که اگر به مطب می روید، اسپری ها را سنگین نکنید. اگر بیش از حد آن را روی خود اسپری کنید ممکن است کمی بوی بسیار قوی داشته باشد.

عطری با عنصری از جذابیت که عشق، اشتیاق و اغواگری را به طور عالی میتوان از آن حس کرد، Eros EDP مظهر افراط و تحریک است و جز خوشبو ترین عطرهای مردانه است. امضایی دارد که ترسی از خودنمایی و آشکار کردن افراط و تفریط خود ندارد، با تضاد فاحشی بین رنگ بسیار مرکباتی و بسیار ظریف. نت‌های ابتدایی درخشان و پرانرژی لیمو و ماندارین ایتالیایی با روغن نعناع و نت بی‌نظیری از سیب همراه شده و جای خود را به قلب گل شمعدانی، اسانس مریم گلی و آمبرمکس داده است. در خشک کردن، چوب سدر اطلس و ویرجینیا، وتیور هائیتی، نعناع هندی و چوب صندل با وانیل انحطاط‌آمیز، سلاحی تحریک‌آمیز با اثرات مست‌کننده و خامه‌ای و ویژگی شرقی خود ترکیب می‌شوند تا این ادو پرفیوم جذاب را خلق کنند.

ادوتویلت مردانه ورساچ اروس پاشا حجم 50 میل

خرید و قیمت ادوتولیت مردانه ورساچ اروس

نت آغازیپرتقال ، پتی دانه ، لیمو نت پایانیلولبیا تنکا ، گل شمعدان و نت میانی: غلات هندی ، گلسنگ ، سدر، وانیل که مناسب فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان می باشد.

7.خوشبوترین عطر مردانه Farenheit Dior

عطر کریستین دیور فارنهایت عطری مردانه چوبی با رایحه چرم تازه یکی از خوشبوترین عطر مردانه است. این رایحه انقلابی و معاصر که در سال 1988 عرضه شد، دارای ردپایی قدرتمند و مسحور کننده از نت های ماندارین تازه سیسیلی و ترکیبی هماهنگ از بنفشه و آکوردهای چرم چوبی است. این رایحه منحصر به فرد و متضاد این عطر قوی، نرم و گرد برای هر موقعیتی مناسب است.

عطر فارنهایت یک عطر مدرن انقلابی با رایحه های بالایی ماندارین، آکورد بنفش بسیار اصیل و رایحه ای گرم از سرو، نعناع هندی و چرم خشک است. رایحه ای مردانه، لطیف و گرد.
همه کشورهای مدیترانه ای درختان ماندارین را پرورش می دهند، اما بهترین ماندارین ها در سیسیل تولید می شوند. رنگ های مختلف ماندارین، زرد، سبز و قرمز با مراحل مختلف رسیدگی مطابقت دارد. اسانس ماندارین رایحه ای مرکباتی است که به عطرها لهجه ای تازه و میوه ای ارائه می کند. ماندارین نت بالایی عجیب و غریب فارنهایت است.

عطر تناقض. ملایم و خشن، گرم و سرد، فارنهایت یک خلاقیت مطمئن برای مردان بالغ و بینی های با تجربه است. بطری قرمز و زرد نشان دهنده شعله ابدی و ثبات معنوی است.

ادو پرفیوم مردانه پاشا مدل فارنهایت دیور حجم 50 میل

خرید و قیمت ادو پرفیوم مردانه فارنهایت دیور

نت آغازی: اسطوخودوس،ماندارین،جوز،سدر،ترنج،لیمو،بابونه،زالزالک نت پایانی: جوز،شهد عسل،گل میخک،چوب صندل،برگ بنفشه،گل یاس،سوسن،سدر و نت میانی: چرم.

انتخاب عطر مردانه

چگونه عطر خوشبو متناسب با شخصیت خود را انتخاب کنم؟

هنگام خرید یک ادکلن جدید باید به نکات زیادی توجه کرد. چه نوع رایحه ای می خواهید؟ بودجه شما چقدر است؟ ماندگاری عطر چقدر خواهد بود؟ در این پست وبلاگ، پنج عامل مهمی که در هنگام خرید یک ادکلن جدید باید در نظر بگیرید را مورد بحث قرار خواهیم داد. با رعایت این نکات، می توانید ادکلن مناسب برای خود و سبک زندگی خود را پیدا کنید!

عطری را انتخاب کنید که مناسب شخصیت شما باشد. مهم است که عطری را انتخاب کنید که نشان دهنده شخصیت و سبک زندگی شما باشد. از خود سوالاتی بپرسید مانند چه نوع عطرهایی دوست دارید، از انجام چه فعالیت هایی لذت می برید و معمولا بیشتر وقت خود را در کجا می گذرانید؟ دانستن پاسخ این سوالات می تواند به محدود کردن انتخاب شما در هنگام جستجوی یک ادکلن جدید کمک کند.

بهترین ادکلن وخوشبوترین عطر مردانه ادکلنی است که متناسب با بودجه شما باشد و از مواد باکیفیت تهیه شده باشد. خرید یک ادکلن گران قیمت لزوماً به این معنی نیست که کیفیت بهتری دارد یا دوام بیشتری خواهد داشت. در واقع، برخی از عطرهای ارزان‌تر نسبت به عطرهای با قیمت بالاتر، خوشبوتر و ماندگارتر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هر هفته کالاهای جدید اضافه می کنیم!

اگه میخوای از تخفیفات شگفت انگیز ما جا نمونی، شماره موبایلت رو بزار بهت پیامک میدیم!

سبد خرید

ورود

ورود | ثبت نام
Instagram YouTube linkedin Telegram
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
اطلاع از مقالات و تخفیفات

میخوای همراه با مقالات کد تخفیف هم برات ارسال کنیم؟

آدرس ایمیلت رو وارد کن تا جا نمونی!