لیست بهترین عطر مردانه از نظر خانمها

شما حتما قبلاً درک کرده اید که ادکلن مناسب چقدر می تواند در قرار ملاقات های شما تفاوت ایجاد کند. اگر عطر مناسبی را انتخاب کنید، ممکن است متوجه شوید که از توجه بیشتری که دریافت می کنید کمی بر خود غلبه کرده اید. مانند خود خانم ها، ادکلن هایی که خانم ها دوست دارند می توانند با فصول، خانم ها و زمان روز تغییر کنند. اما چند سازگاری در سراسر وجود دارد از چشمگیرترین یادداشت‌ها گرفته تا مارک‌هایی که بارها و بارها وارد بازار می‌شوند. اگر تا به حال فکر کرده اید که "خانم ها چه ادکلنی دوست دارند؟" و بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها کدام هستند؟ پس با ما همراه شوید تا خوشبو ترین عطرهای مردانه را به شما بگوییم.

همه می دانند که زنان عاشق یک مرد خوشبو هستند. یک ادکلن خوب می تواند به معنای تفاوت بین قرار دوم و رد شدید باشد . بنابراین ضروری است که هر مردی بداند که هر سال پول خود را در کدام عطرها سرمایه گذاری کند. برخی از ادکلن‌ها مد می‌شوند و از مد می‌افتند، در حالی که برخی دیگر در آزمون زمان مقاومت می‌کنند و جز انتخاب‌های مردان در تمام سنین باقی می‌مانند. در ادامه بخوانید تا لیست بهترین عطر مردانه از نظر خانمها که برای مردان دوست دارند را کشف کنید.

بهترین عطر مردانه از نظر خانمها

بهترین عطر مردانه از نظر خانمها

بوی شما می تواند بسیار ظریف به نظر برسد و در عین حال همه چیز را تغییر دهد. اما خانم ها چه ادکلن هایی را دوست دارند؟ رایحه جدید خود را در این لیست از ادکلن های مورد علاقه زنان برای مردان پیدا کنید. رایحه بدون شک قوی ترین حس ماست. وقتی بوی خوبی می دهید، به نظر می رسد همه چیز در زندگی کمی آسان تر اتفاق می افتد. اول صبح رایحه مورد علاقه خود را اسپری کنید و جلسات راحت تر برگزار می شود، به نظر می رسد رزرو رستوران کمی سریعتر اتفاق می افتد و خانم ها کمی بیشتر متوجه شما می شوند. و اما بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها و خاص پسندان چیست؟

بهترین ادکلن مردانه دختر پسند

شما قبلاً درک کرده اید که ادکلن مناسب چقدر می تواند تفاوت ایجاد کند. عطر مناسبی را انتخاب کنید، و ممکن است متوجه شوید که از توجه بیشتری که دریافت می کنید کمی بر خود غلبه کرده اید. مانند خود خانم ها، ادکلن هایی که خانم ها دوست دارند می توانند با فصول، خانم ها و زمان روز تغییر کنند. اما چند سازگاری در سراسر وجود دارد از چشمگیرترین یادداشت‌ها گرفته تا مارک‌هایی که بارها و بارها وارد بازار می‌شوند. اگر تا به حال فکر کرده اید که “خانم ها چه ادکلنی دوست دارند؟” و بهترین عطر مردانه از نظر خانمها کدام هستند؟ و بهترین ادکلن مردانه دختر پسند چه ادکلنی است؟ پس با ما همراه شوید تا خوشبو ترین عطرهای مردانه را به شما بگوییم.

1-ادوپرفیوم مردانه بولگاری BVLGARI

بولگاری BVLGARI  عطر ترکیبی متضاد و بافت دار با نت های بالایی تند اعتیاد آور و پر جنب و جوش که به آرامی به گل های مجلل گل سل و زنبق تبدیل می شود، قبل از تسلیم شدن به شدت آکورد چوب تیره. این عطر که توسط استاد عطرساز آلبرتو موریلاس ساخته شده است، غنی ترین و غلیظ ترین عطر در مجموعه مرد بولگاری تا به امروز است. از کدهای زیبایی شناختی مرد بولگاری سیاه پوش ارائه می دهد. استفاده دراماتیک و جسورانه از رنگ مشکی، غلظت بالاتر عطر را نشان می‌دهد، که با تضاد مشخص‌تر بین رنگ مشکی و رزگلد ادو پرفیوم متفاوت است.

نت پایه: آکورد ادویه پر جنب و جوش و اسانس المی ، نت‌های قلبی: اسانس سلی مطلق و زنبق ، نت‌های پایانی: آکورد چوب تیره و بنزوئین سیام ابسولوت

ادکلن مردانه بولگاری

2-ادوپرفیوم مردانه Club de Nuit مدل اینتنز

دلیلی وجود دارد که Club de Nuit پرفروش ترین ادکلن سال 2023 در Perfume.com است. مردان و زنان این عطر ملایم و در عین حال مردانه را دوست دارند. با رایحه ابتدایی آناناس، سیب، ترنج، لیمو و توت سیاه در کنار رایحه میانی یاسمن و گل رز و نت های قلبی نعناع، ​​وانیل، مشک، یک ادکلن میوه ای کاملاً نیروبخش ایجاد می کند که خانم های شما را به خود جذب می کند.

عطر تحریک کننده زنانه

3.ادوپرفیوم ورساچ اروس Versace Eros

Eros با یک انفجار خنک و نعنایی ایده آل برای بیدار کردن شما در حالی که برای آن جلسه مهم آماده می شوید باز می شود. ادکلنی با ارزش برای هر خانمی که در مسیر کار از مسیرش عبور می کنید، نت های معطر و سنگین وانیلی آن نوید می دهد که هر حرکت شما را با هوای شفاف و مطمئن پشتیبانی کند. اروس به سادگی بوی گرانی دارد، فقط به یک ضربه سریع نیاز دارد تا قدرت خود را با نت های سیب سبز، روغن نعناع و تونکا آشکار کند. این ادکلن ورساچه جذاب، فریبنده و مردانه است ،کاملاً نماینده همنام خدای یونانی آن است. این یک ادکلن مردانه مورد علاقه زنان برای مردانی است که از خود مطمئن هستند یا کسانی که می خواهند چنین احساسی داشته باشند.  ( خرید ادوتولیت مردانه ورساچ ایروس )

ادکلن مردانه دختر پسند

4.ادکلن مردانه تام فورد نوآر Tom Ford Noir

این یک ادکلن شرقی شیرین و تند پیچیده با گل و چوب است. برخی مردان آن را بیش از حد پودری و آندروژنی می دانند. دیگران فکر می کنند بسیار مردانه است. تام فورد یکی از خوشبوترین و بهترین عطرهای مردانه از نظز خانمها میباشد.

رایحه ابتدایی: ترنج، زردچوبه، زیره، فلفل صورتی، بنفشه برآمدگی: فلفل سیاه، جوز هندی، زنبق توسکانی، شمعدانی، رز بلغاری، مریم گلی

رایحه پایه: اوپوپوناکس، عنبر، برگ گیاه پاتچولی اندونزیایی، خس خس، سیوه، وانیل ،  فصل: پاییز و زمستان

 این تام فورد است، بنابراین معادل عطر یک کت و شلوار عالی است. ماندگاری طولانی، یک عطری می تواند در تمام روز دوام داشته باشد.

تام فورد بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

5.ادکلن مردانه کول واتر Davidoff Cool Water

Cool Water یک رایحه کلاسیک با جذابیت جهانی است. اگر به دنبال یک ادکلن همه کاره هستید، این یکی از بهترین ادکلن‌های مردانه است. بطری که شما را به راحتی از محل کار به نوشیدنی‌های بعد از کار در بار می‌برد. این رایحه معطر و سبز به لطف نت های بالایی جالب اسطوخودوس، نعناع، ​​رزماری و گشنیز عمل می کند. Cool Water که به عنوان یکی از بهترین عطرهای با ارزش برای مردان در بازار شناخته می شود، برای چندین دهه (مانند بسیاری از ادکلن های Davidoff) برای مردان در تمام سنین یک انتخاب محبوب بوده است.

عطر با پخش بوی بالا

6. ادو پرفیوم مردانه کریستین دیور سوواژ  Christian Dior Sauvage

Sauvage یک ادکلن قوی است که قطعا اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. این ادکلن تازه، کهربایی و تند، بدون اینکه زیاده‌روی کند، رایحه‌ای از موفقیت و کاریزما است که بهترین استفاده را در رستوران‌های 5 ستاره زمانی که می‌خواهید تحت تأثیر قرار دهید، می‌شود. این ادکلنی است که خانم ها دوست دارند به آن نزدیک شوند. همه چیز در مورد این عطر دیور بی نهایت درجه یک است، از نت های جالب ترنج کالابریایی، فلفل سیچوان و آمبروکسان گرفته تا ماندگاری چشمگیر و سیلاژ سنگین آن. سخت است که عاشق این ادکلن بی نظیر نشوید. تعجب نکنید اگر متوجه شدید که در هنگام اسپری کردن آن چند نت بویایی بیشتر از حد معمول دریافت می کنید.

دیور ساواج مردانه

7. ادکلن مردانه پاکو رابان 1 میلیون Paco Rabanne 1 Million

Paco Rabanne 1 Million منحط و تازه است. این عطر برای آقایان فوق العاده جذاب و خوشبو است. این رایحه مرکباتی یکی از بهترین ادکلن‌های مردانه برای مردان 20 ساله است که به لطف نت‌های ماندارین، هل و گل رز، ظاهری شاداب و جوان دارد. همچنین یک ادکلن مورد علاقه مردانه برای هدیه دادن زنان است. مردان نیز اغلب آن را به عنوان هدیه انتخاب می‌کنند . شاید برای مرد جوان‌تری که می‌خواهد راه‌های موفق شما را دنبال کند.

بهترین عطر مردانه از نظر خانمها

8.هوگو باس  Hugo Boss Boss

Hugo Boss یک ادکلن فریبنده است اما به شکلی ظریف. این بطری پرطرفدار چوبی، میوه ای و وانیلی رایحه مردی است که بدون زحمت در بحث ها پیروز می شود و بدون تردید تصمیم می گیرد و ذاتاً می داند دقیقاً چه کاری انجام دهد. ادکلنی است که خانمها دوست دارند بدون اینکه دلیل آن را بدانند نزدیک باشند، میوه های تازه مانند سیب و مرکبات را با دارچین گرم و قلب میخک متعادل می کنند. این عطر در عین حال دوستانه و دلپذیر است، که توسط خانه عطر نمادین Hugo Boss برای مرد مدرن و مردانه ای طراحی شده است که به دنبال افزودنی کم اهمیت به ظاهر روزانه خود است.

ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

9.بهترین عطر مردانه جورجیو آرمانی آکوا Giorgio Armani Acqua Di Gio

قدرت منحصر به فرد Acqua Di Gio Profumo بلافاصله قبل از خروج از خانه شما را به یک غریبه تاریک و خوش تیپ تبدیل می کند. یک ادکلن دریایی معطر، قدرت آن هوای عجیب و غریب را تضمین می کند، حتی اگر به سادگی با زنی از آن طرف خیابان صحبت می کنید. Acqua Di Gio Profumo با افزودن مقداری جذابیت به لباس شما، شمعدانی، مریم گلی و رزماری را با هم ترکیب می کند تا تصویری بزرگ را به تصویر بکشد که واقعاً فراموش نشدنی است. نت های پایه پاتچولی و بخور به طبیعت دوردست آن می افزایند. این ادکلن جورجیو آرمانی، ادکلن مردانه مورد علاقه بسیاری از زنان است.

بهترین عطر مردانه

10. کریستین دیور فارنهایت Christian Dior Fahrenheit

فارنهایت برخلاف سایر ادکلن های موجود در بازار گرما را افزایش می دهد. به‌ویژه در تعطیلات خارجی، فارنهایت با رنگ‌های مرکباتی، چوبی و جذابیت قدرتمند و گرما، شگفت‌انگیز است. این رایحه به شدت مردانه قطعا منحصر به فرد است. فارنهایت برای مردی که به دنبال ترکیب کمی چیزها در مجموعه عطرهای خود است ایده آل است. نت های ابتدایی مرکبات با بنفشه فرانسوی، نعناع هندی، جوز هندی و وتیور هائیتی ترکیب می شوند. این ترکیبی مه آلود از نت های شیرین، خاکی، گلی و چوبی است که خانم ها فوراً گرفتار آن می شوند. این ادکلن مورد علاقه خانمها در روزهای گرم تابستان است. ( خرید ادوپرفیوم  فارنهایت دیور )

عطر فارنهایت دیور بهترین عطر مردانه دختر پسند

11. ادکلن مردانه هرمس تری Hermes Terre D’hermes

Terre D’hermes رایحه ای از اعتماد به نفس ذاتی است. یکی دیگر از بهترین عطر مردانه از نظر خانمها هرمس است. عطری محبوب، چوبی و خاص برای مردان در هر سنی که بوی موفقیت و سالها تجربه را می دهد. این یکی از بهترین ادکلن های مردانه از نظر خانمها  برای کسانی است که می خواهند کمی پختگی و کلاس به ظاهر خود بیافزایند. این معادل بویایی یک شراب خوب است. نت‌های ابتدایی پرتقال و گریپ فروت، پوست تازه‌بخشی به آن اضافه می‌کنند که با نت‌های پایه فلفل، سدر و پاتچولی شفاف شده است. وااای این ادکلن هرمس فوق العاده است. ( خرید ادوپرفیوم مردانه هرمس )

خرید بهترین عطر مردانه اصل

کلام آخر

عطر و ادکلن یکی از واجبات استایل و شیک بودن شماست که همه ی افراد باید عطر خاص خود را انتخاب کنند تا در ذهن ها ماندگار شوید. اما موضوع بلاگ ما خانمها چه ادکلنی را بیشتر دوست دارند؟ یک مرد از ادکلن مورد علاقه یک زن استفاده می کند چه به دنبال عطری تند و نیروبخش باشید یا به دنبال رایحه ای تازه و تمیز برای استفاده در دفتر کار باشید، استفاده از ادکلن مناسب افراد را به شما نزدیکتر می کند. این امر به ویژه در دنیای دوستیابی صادق است، جایی که تحقیقات نشان می دهد که در انتخاب شریک زندگی به اندازه ظاهر اهمیت دارد. برای داشتن ادکلنی که تاثیر فوق‌العاده‌ای به جا می‌گذارد، بهترین ادکلن‌های مردانه را به گفته خانم‌ها توصیه می‌کنیم.

ادکلن مردانه را از کجا بخریم؟ البته، بهترین ادکلن واحد وجود ندارد، زیرا ترجیحات شخصی و فرمون های شما بر نحوه درک عطر تأثیر می گذارد. با این حال، این عطرها همگی انتخاب‌های فوق‌العاده‌ای هستند تا تاثیری به یاد ماندنی را تضمین کنند. چه برای اولین قرار به عطر نیاز داشته باشید و چه برای استفاده در شهر، مطمئناً چیزی را که دوست دارید در فروشگاه آنلاین شاپ مادام مد  پیدا خواهید کرد. ما همه برندهای برتر ادکلن را با نازلترین قیمت برای شما موجود می کنیم!

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هر هفته کالاهای جدید اضافه می کنیم!

اگه میخوای از تخفیفات شگفت انگیز ما جا نمونی، شماره موبایلت رو بزار بهت پیامک میدیم!

سبد خرید

ورود

ورود | ثبت نام
Instagram YouTube linkedin Telegram
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
اطلاع از مقالات و تخفیفات

میخوای همراه با مقالات کد تخفیف هم برات ارسال کنیم؟

آدرس ایمیلت رو وارد کن تا جا نمونی!