تفاوت میسلار واتر با تونر چیست مزایا و معایب هرکدام + سوالات متداول

میسلار واتر باید قبل از پاک کننده معمولی خود برای پاک کردن آرایش،آلودگی و چربی استفاده شود درحالیکه تونر باید بعد از پاک کننده برای آبرسانی مجدد به پوست، درمان هرگونه نگرانی پوستی، تنظیم pH و حذف هرگونه آلودگی اضافی، باکتری های چربی و غیره استفاده شود.آب های میسلار گاهی اوقات دارای مواد مفید برای پوست هستند،مانند گلیسیرین یا آنتی اکسیدان ها، اما اغلب تونرها غلیظ تر هستند و اگر به دنبال رفع نگرانی های پوستی هستید، بهتر عمل می کنند.

مقدمه

پوست عالی فقط به DNA مربوط نمی شود در واقع عادات روزانه شما تأثیر زیادی بر آنچه در آیینه می بینید دارد. اما بسته به اینکه چه محصولی را استفاده میکنید یا از تجربه چه مصرف کننده یا فروشنده ای استفاده میکنید،نظرات گیج‌کننده‌ای درمورد همه چیز از نحوه مرطوب‌کردن تا نحوه محافظت از پوست خود در برابراشعه ماوراء بنفش وجود دارد. بنظر شما تفاوت میسلار واتر با تونر چیست؟در نهایت،مراقبت از پوست در عین سادگی،بسیار مهم و حائز اهمیت است.دراین مقاله به بخشی از روتین پوستی می پردازیم.

میسلارواتر یا تونر؟مزایا و معایب هرکدام

روتین مراقبت از پوست خود را در سه مرحله اصلی در نظر بگیرید:

1- پاکسازی : شستن صورت

2- تنظیم PH پوست : متعادل کردن پوست

3- مرطوب کننده : آبرسان و نرم کننده پوست

متخصصین پوست می گویند:شستن صورت، اساسی ترین و ضروری ترین مرحله هر روتینی است. پوست ما هر روز با آلاینده های محیطی، کثیفی و عوامل دیگر در تماس است که باید به آرامی پاک شوند. برای جلوگیری از مسدود شدن منافذ، تیرگی و آکنه، روزی دو بار صبح و شب بشویید.

شما برای پاک کردن آرایشتان یا برای رفع آلودگی پوست صورتتان چه راهکاری دارین؟ از چه مدل محصولی استفاده میکنید؟ آیا طی مراحلی این کار انجام می دهید؟در این مقاله ما قصد داریم تفاوت دو محصول پرکاربرد برای پاکسازی صورت را برای شما شرح دهیم،پس با ما باشید…

پاک کردن صورت از آلودگی

تفاوت میسلارواتر با تونر چیست؟

پاسخ آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست و مقایسه واضحی نیست زیرا آب های میسلار و تونرها در واقع بسیار متفاوت هستند!

میسلار واتر چیست؟آب میسلار اساساً از دو ماده تشکیل شده است: روغن و آب. بسیاری از مردم تعجب می کنند که آیا میسلار واتر یک تونر یا پاک کننده است؟ به طور خلاصه، این یک پاک کننده بدون آب است. البته افزودنی های دیگری نیز وجود دارد، اما روغن و آب دو ماده اصلی آن هستند.

در آب میسلی، قطرات کوچک روغن وجود دارد که میسل نامیده می شود. اگر تا به حال آب میسلار را در قفسه دیده اید، ممکن است متوجه شده باشید که چگونه لایه روغن و آب از هم جدا می شوند. سپس وقتی آن را تکان می دهید، قطرات روغن در سراسر آب پراکنده می شوند.

این روغن به از بین بردن هر گونه آرایش، آلودگی و چربی کمک می کند تا راحت تر از پوست شما پاک شود. این به تمیز شدن پوست کمک می کند و مطمئن می شود که هیچ گونه اثر یا کثیفی روی پوست خود باقی نمی گذارید.

میسلار واتر قرار است روی یک پد پاک کننده یا توپ پنبه ای استفاده شود. سپس پنبه را روی تمام صورت خود بکشید تا آرایش و هرگونه آلودگی یا باکتری اضافی پاک شود. پس قبل از شستن صورت برای پاک کردن آرایش از میسلار واتر استفاده کنید.

توجه به این نکته مهم است که آب میسلار نباید جای یک پاک کننده واقعی را بگیرد. اگرچه کار پاکسازی را به خوبی انجام می دهد، اما هنوز به تنهایی کافی نیست. بعلاوه، روغن موجود در آب میسلار اگر روی پوست باقی بماند، پاکسازی صورت نتیجه عکس میدهد .

فواید آب میسلار

اگر میسلار واتر خوبی را انتخاب کنید، می توانند فواید بسیار متفاوتی برای پوست داشته باشند. در حالی که آنها برای انواع پوست های خشک و حساس ایده آل هستند، پوست های چرب و مستعد آکنه نیز می توانند از آنها استفاده کنند زیرا بسیاری از مارک ها آب های میسلار را برای این نوع پوست ها نیز مناسب می سازند.

میسلار واتر روی پوست بسیار ملایم و سبک است که آن را برای پوست های حساس عالی می کند. این به این دلیل است که کف نمی کند و حاوی مواد شیمیایی یا مواد خشن نیست که بتواند پوست را از بین ببرد. بیشتر آب های میسلار حاوی موادی مانند گلیسیرین یا بابونه هستند که به آبرسانی و آرامش پوست کمک می کنند.

 میسلار واتر می تواند برای استفاده به عنوان یک پاک کننده زمانی که خارج از خانه هستید راحت تر باشد، به خصوص اگردرکمپینگ یا چیزی دیگر هستید و به آب دسترسی ندارید.

چه نوع پوستی می تواند از میسلار واتر استفاده کند؟

هر نوع پوستی می تواند از میسلار واتر استفاده کند. بیمارانی که دارای پوست چرب یا پوست مستعد آکنه هستند باید هنگام استفاده از میسلار واتر مراقب باشند و مطمئن شوند که پس از استفاده از آن به طور کامل تمیز می شوند. آنها باید پس از استفاده از آب میسلار به خوبی تمیز شوند تا روغن موجود در آب میسلار که می تواند منافذ را مسدود کند، پاک شود.

برخی از بیماران با پوست حساس ممکن است به مواد موجود در آب میسلار حساسیت داشته باشند. ابتدا مواد تشکیل دهنده را بخوانید و اگر پوست حساسی دارید، یک نقطه را آزمایش کنید. انواع مختلفی از میسلار در بازار موجود است، بنابراین اگر پوست حساسی دارید،مطمئن شوید که درست انتخاب کرده اید.

چه نوع پوستی بیشتر از میسلار سود می برد؟

بیمارانی که پوست حساسی دارند بیشتر از آب میسلار سود می برند. این یک پاک کننده ملایم و مرطوب کننده است که رطوبت پوست را از بین نمی برد.

میسلارواتر پاک کننده آرایش نیوساد

میسلار واتر نیوساد،نوعی پاک کننده‌ی آلودگیهای صورت است که به از بین بردن آرایش و ناخالصی‌های اضافی پوست کمک کرده و باعث احساس نرمی و زیبایی در پوست می‌شود که مناسب انواع پوست میباشد و باعث پخش شدن و ماسیدگی آرایش نمیشود.

ویژگیهای محلول نیوساد:

  • مناسب پاک کردن آرایش صورت و آلودگیهای محیطی
  • باعث قرمز شدن و التهاب پوست نمیشود
  • دارای عصارع خیار جهت جلوگیری از خشکی پوست
  • حذف چربیهای پوست ،مواد شیمیایی و مضر
  • مناسب انواع پوست و نیاز به آبکشی ندارد
  • عدم پخش شدن و ماسیدگی آرایش روی صورت

میسلارواتر نیوساد

تونر چیست؟تونر محصولی است که پس از پاکسازی برای متعادل کردن PH پوست استفاده می شود. بسیاری از پاک کننده ها و صابون ها قلیایی هستند و می توانند تعادل اسیدی pH پوست را بر هم بزنند. به همین دلیل است که پس از پاکسازی از تونرها استفاده می شود.

وقتی به تونرها فکر می کنید احتمالاً به تونرهای نوع قابض فکر می کنید که برای درمان آکنه یا چیزی مانند آن. تونرهای جدید راه درازی را پیموده اند و اکنون بسیار متفاوت هستند (و برای پوست شما بهتر هستند). تونرها ظاهری شبیه به آب هستند که می توانند مجموعه ای از فواید پوستی را داشته باشند.

تونرها انواع مختلفی داردکه میتوانند ضدپیری،ضدآکنه،رفع خشکی پوست و تقریبا هرگونه نگرانی پوستی را حل کند.تونرها معمولا دارای ترکیبات دوست داشتنی پوست، مانند آنتی اکسیدان ها، لایه بردارهای شیمیایی و سایر مواد آبرسان هستند.

زمانی که تونرها در روتین مراقبت از پوست استفاده میشوند، به از بین بردن هرگونه آلودگی و کثیفی یا پاک کننده ای که شسته نشده است کمک میکند همچنین باعث آبرسانی به پوست میشود.

 فواید تونر

بسته به تونری که استفاده می کنید، آنها می توانند مزایای بسیار متفاوتی داشته باشند.از تسکین دهنده و آبرسان تا لایه برداری و از بین بردن باکتری ها. با ترکیبات مناسب، آنها می توانند به آبرسانی، تسکین، لایه برداری، روشن شدن، مبارزه با آکنه، پیری و موارد دیگر کمک کنند.

 تونرها معمولاً همیشه دارای ترکیبات آبرسانی مانند اسید هیالورونیک یا گلیسیرین هستند تا آبرسانی سبکی را به بدن اضافه کنند که همه انواع پوست می توانند از آن بهره مند شوند. برخی ممکن است دارای مواد اضافی مانند اسید سالیسیلیک برای باز کردن منافذ و درمان آکنه باشند. در حالی که مدلی دیگر ممکن است سنتلا آسیاتیکا برای آرام کردن پوست داشته باشند.

چه پوست هایی می توانند ازتونر استفاده کنند؟

تا زمانی که تونر مناسب برای نوع پوست شما باشد، هر کسی می تواند از تونر استفاده کند. اگر پوست خشکی دارید، از تونرهای حاوی الکل خودداری کنید زیرا این کار باعث خشکی بیشتر پوست می شود.

چه نوع پوستی از تونر بیشتر سود می برد؟

از آنجایی که تونرهای امروزی پیچیده‌تر از تونرهای گذشته هستند، همه می‌توانند تونر مناسبی پیدا کنند. تونرهایی وجود دارند که هر مشکل پوستی را برطرف می کنند. شما باید برچسب محصول را بخوانید و با دقت مورد مناسب خود را انتخاب کنید.

تونر آبرسان نیوساد

تونر نیوساد برای تمیز کردن صورت و تنظیم PH پوست است. بعد از پاک کردن آرایش و شستن صورت با شوینده مناسب است وقتی شما صورت خود را با شوینده میشویید،پوستتان از حالت اسیدی خود خارج می‌شود تونر پوست را به حالت طبیعی خود برمی گرداند.

ویژگیهای تونر نیوساد:

  • فاقد الکل
  • حاوی ویتامین E
  • کاهش دهنده چربی پوست
  • تنظیم PH صورت
  • التیام بخش پوست
  • ضدعفونی کننده
  • شفاف کردن پوست
  • استفاده پس از اصلاح صورت
  • رطوبت و آبرسانی پوست

تونر صورت نیوساد

حال بنظر شما تفاوت میسلارواتر با تونر چیست؟

آیا در روتین مراقبتی پوست خود به آنها نیاز دارید؟اکنون که میدانیم میسلارواتر و تونرچیست،وقتی صحبت ازاین می شود که آب پاک کننده میسلی بهتر از تونراست یا خیر؟بسیار آسان است زیرا آنها محصولات بسیار متفاوتی هستند!

آب میسلار برای پاکسازی در نظر گرفته شده است. نوعی پاکسازی پیش از شستن یا پاک کننده اصلی صورت است که برای پاک کردن آرایش یا هرگونه کثیفی از روی پوست شما عالی است، اما قرار نیست جایگزین یک پاک کننده یا مزایای دیگری برای پوست شود. در حالی که تونرها فواید پوستی دارند و برای پاکسازی پوست نیستند.

میسلارواتر باید قبل از پاک کننده معمولی خود برای پاک کردن آرایش، آلودگی و چربی استفاده شود. درحالیکه تونر باید بعد از پاک کننده برای آبرسانی مجدد به پوست، درمان هرگونه نگرانی پوستی، تنظیم pH و حذف هرگونه آلودگی اضافی، باکتری های چربی و غیره استفاده شود.

آب های میسلار گاهی اوقات دارای مواد مفید برای پوست هستند،مانند گلیسیرین یا آنتی اکسیدان ها، اما اغلب تونرها غلیظ تر هستند و اگر به دنبال رفع نگرانی های پوستی هستید، بهتر عمل می کنند.

حذف آلودگی روی پوست

میسلارواتر یاتونر؟

میسلار واتر یک راه عالی برای تمیز کردن کامل پوست است تا آن را درخشان و سالم نگه دارد. در غیر اینصورت آلودگی و چربی روی پوست مانده و ظاهری کدر به پوست شما می دهد. همچنین به جلوگیری از جوش های سر سیاه کمک می کند. 

تونرها حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که پوست شما را سالم نگه می دارند و به جلوگیری از آسیب اشعه ماوراء بنفش به پوست شما کمک می کنند که می تواند منجر به چین و چروک و سرطان پوست شود. برخی دیگر حاوی مواد ضد پیری هستند تا پوست شما را برای مدت طولانی‌تری جوان و شاداب نگه دارند.

و بصورت کلی میسلار واتر و تونرها متفاوت عمل می‌کنند و مکمل‌های عالی برای روتین مراقبت از پوست شما هستند. میسلار واتر یک “پیش پاک کننده” عالی است زیرا آرایش سبک،کثیفی و چربی را قبل ازپاکسازی پاک می کند. تونرها یک “پس از تمیز کردن” عالی برای متعادل کردن pH پوست شما و رفع مشکلات پوستی خاصی هستند.

اگر پوست شما آن را تحمل می کند، می توانید از هر دو استفاده کنید. بهتر است در صورت امکان، پس از استفاده از آب میسلار پوست را بشویید یا پوست را تمیز کنید. میسل‌ها می‌توانند باقیمانده‌ای چرب روی پوست باقی بگذارند که می‌تواند منجر به جوش شود.

میسلارواتر نیز مانند تونرها هیچ گونه آبرسانی یا موادخاصی ندارد،بنابراین واقعاً فواید مشابهی ندارند.میسلار واتر نمی تواند پوست را تقویت کند، آبرسانی کند، PH را متعادل کند و شرایط پوستی را مانند تونر درمان کند.

پاک کردن آرایش چشم و صورت

سوالات متداول درباره میسلارواتر و تونر

1- چگونه بفهمم از کدام یک استفاده کنم، میسلارواتر یا تونر؟

از آنجایی که میسلار واتر و تونر وظایف متفاوتی دارند، تصمیم بگیرید که در روتین مراقبت از پوست خود به چه چیزی نیاز دارید. اگر پوست حساسی دارید و می خواهید یک پاک کننده ملایم برای پاک کردن آرایش سبک داشته باشید، باید از میسلار واتر استفاده کنید. اگر پوست چرب دارید و به دنبال محصولی برای رفع این چربی اضافی هستید، تونر مناسب را انتخاب کنید.

2- آیامیسلارواتر و تونر قابل تعویض هستند؟

درحالیکه هر دو دارای اثر پاک کنندگی هستند، اما قابل تعویض نیستند. میسلارواتر مناسبه قبل ازپاکسازی،آرایش سبک،چربی و کثیفی را به شدت پاک میکند. تونرها مشکلات خاصی از پوست را بعد از پاکسازی برطرف می کنند، مانند پوست چرب. تونرها همچنین pH را پس از پاکسازی متعادل می کنند تا مانع پوستی به درستی کار کند و به محصولات اجازه نفوذ بهتری می دهد.

3-آیا می توانم از هر دو استفاده کنم؟

تا زمانی که پوست شما آب میسلار و تونر را تحمل کند، می توانید از هر دو استفاده کنید. روی قسمت کوچکی از صورت خود هر دو محصول را امتحان کنید اگر حساسیت نداشتید میتوانید جزء برنامه روتین خود هم تونر هم میسلار را قرار دهید.

تفاوت میسلارواتر و تونر

4-کدام یک برای آکنه خوب است؟

آب میسلار برای آکنه خوب یا بد نیست. آب های میسلار حاوی هیچ ماده ای نیستند که به آکنه کمک کند یا آن را درمان کند. در هر صورت، روغن موجود در آب میسلار می تواند منافذ شما را مسدود کند و آکنه جدیدی ایجاد کند. به همین دلیل است که توصیه می کنم اگر از آب های میسلار استفاده می کنید و مستعد آکنه هستید، از یک پاک کننده جداگانه استفاده کنید! این یک تفاوت کلیدی در مورد میسلار واتر در مقابل تونر است. 

5-آیا بعد از میسلارواتر نیاز به مرطوب کننده داریم؟

شما همیشه باید بعد از تمیز کردن پوست خود آن را مرطوب کنید، چه از آب میسلار یا پاک کننده معمولی استفاده کنید. مهم نیست که پاک کننده شما چقدر ملایم باشد، باز هم تا حدودی رطوبت پوست شما را از بین می برد. بنابراین، حتی اگر پوست چرب دارید، پس از استفاده از میسلار واتر همیشه باید مرطوب کنید!

6-آیا آب میسلار می تواند پوست را خشک کند؟

قطعاً ممکن است آب میسلار پوست را خشک کند، اما بعید است. اگر مدل مخصوص با پوست خود را انتخاب کنید مطمئنا دچار خشکی نمیشوید.

7-آیا میتوانم همزمان از میسلارواتر و تونر استفاده کنم؟

شما قطعا می توانید از میسلار واتر و تونر در همین روال استفاده کنید. اگر از میسلار واتر و پاک کننده استفاده می کنید، بهتر است روتین شما میسلار واتر، پاک کننده و سپس تونر باشد.

8-آیا بعد از استفاده از میسلار واتر باید صورت خود را بشویید؟

بله،شما باید همیشه پس از استفاده از آب میسلار صورت خود را بشویید،زیرا آب‌های میسلار می‌توانند باقیمانده‌ای روغنی از میسل‌ها باقی بگذارند که می‌تواند منجر به مسدود شدن منافذ و ایجاد جوش شود. ناگفته نماند که اگر بعد از میسلار صورت خود رانمیشویید،احتمالاً ناخالصی‌های زیادی از خود به جای می‌گذارید.

بعد از میسلارواتر شستن صورت لازم است

9-اگر آرایش نمیکنم باید ازمیسلارواتر استفاده کنم؟

بله قطعا،بخصوص اگرازضدآفتاب استفاده میکنید،میسلار به تجزیه کرم ضدآفتاب کمک میکند و مطمئن می شوید که همه چیز را در پایان روز پاک میکنید.حتی بدون آرایش میسلارواتر می تواند به تجزیه چربی و کثیفی روی پوست شما کمک کند.

10-آب میسلار بهتر است یا تونر؟

یکی بهتر از دیگری نیست زیرا این دو محصول بسیار متفاوت هستند. آب های میسلار روی پاکسازی پوست تمرکز دارند، در حالی که تونرها برای درمان برخی از مشکلات پوستی مانند آکنه، خشکی و غیره استفاده می شوند.

11-آیا میسلار واتر بهتر از شستشوی صورت است؟

خیر، میسلار واتر بهتر از شستشوی صورت نیست. نمی تواند جایگزین پاکسازی قدرتمند شستشوی صورت اختصاصی شود. با این حال، می تواند ابتدا یک پاکسازی ملایم باشد، اما برای تمیز کردن صورت خود تنها به آن اعتماد نکنید.

12-آیا می توانید از آب میسلار به عنوان تونر استفاده کنید؟

خیر، شما نمی توانید از میسلار واتر به عنوان تونر استفاده کنید، زیرا آب های میسلار دارای مواد فعالی مانند تونر برای تنظیم pH پوست، افزایش آبرسانی یا مبارزه با مشکلات پوستی مانند آکنه نیستند. استفاده از میسلار واتر به عنوان تونر هیچ مزیتی برای شما نخواهد داشت.

13-ابتدا باید از تونر استفاده کنم یا میسلار واتر؟

میسلار واتر باید ابتدا در برنامه مراقبت از پوست خود استفاده شود زیرا هدف آن کمک به پاکسازی پوست است. تونر همیشه باید بعد از پاکسازی و قبل از سرم ها و مرطوب کننده ها استفاده شود.

 

2 دیدگاه در “تفاوت میسلار واتر با تونر چیست مزایا و معایب هرکدام + سوالات متداول

  1. Sara Sadr گفت:

    پوست صورت من خشک و حساسه استفاده از هر دو ممکنه باعث خشکی بیشتر بشع؟ یا شستن رو حذف کنم فقط میسلارواتر استفاده کنم؟

    1. فاطمه پویامهر گفت:

      دوست عزیز موقع خریداری پاک کننده ها حتما محصولات را مناسب نوع پوست خود تهیه کنید که باعث تشدید خشکی و حساسیت بیشتر نشود و بهتره که بعد از میسلار صورت شسته شود. قسمت سوالات متداول رو با دقت مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هر هفته کالاهای جدید اضافه می کنیم!

اگه میخوای از تخفیفات شگفت انگیز ما جا نمونی، شماره موبایلت رو بزار بهت پیامک میدیم!

سبد خرید

ورود

ورود | ثبت نام
Instagram YouTube linkedin Telegram
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
اطلاع از مقالات و تخفیفات

میخوای همراه با مقالات کد تخفیف هم برات ارسال کنیم؟

آدرس ایمیلت رو وارد کن تا جا نمونی!